Palivové čerpadlo 2.0HDI

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod Hrnča » úte 25. zář 2007, 19:08

Zdravím příznivce Xsar! Vlastní X1 2.0HDI 66kW r.v. 1999 a z ničeho nic přestala jet. Zjiątěná závada je, ľe dopravní čerpalo v nádrľi nefunguje. Známej se na to koukal a proud není uľ na pojistce. Po přivedení proudu na pojistku čerpadlo funguje. Závada tedy bude někde před pojistkou. Pro zjiątění kde se ztratil by potřeboval mít schéma zapojení. Nevíte prosím někdo kde ho sehnat? Popřípadě pokud někdo z vás měl stejný problém budu rád, kdyľ poradí. Předem děkuji...
Naposledy upravil Hrnča dne úte 25. zář 2007, 20:25, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod bleriot11 » úte 25. zář 2007, 20:25

Koukni na :Mám problém-Xsara II-Strana 6-Nestartuje mrcha,nárazová pojistka nebo co???

Třeba to pomůľe. :wink:
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Hrnča » úte 25. zář 2007, 20:38

Díky za radu. Tu nárazovku jsem zkouąel. Jeątě asi zítra zkusím vyměnit relé. Dneska jsem by u kámoąe co to tahá z Francie, tak říkal ľe cvakalo, ale ten elekttrikář dodal, ľe nemusí jít přes něj proud. Prý a» zkusím vyměnit. Jinak servis citroen říkal, ľe by to mohlo být i ŘJ a to bych byl moc nerad. Kdyby náhodou někdo věděl o tom el. schéma zapojení bylo by to super...
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod medvidek » čtv 27. zář 2007, 13:15

Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .
medvidek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: ned 10. čer 2007, 8:15
Bydliště: Jihlava
Vůz: Xsara Break 1,9TD 1998 žabochrochtí dechtožrout

Příspěvekod medvidek » čtv 27. zář 2007, 13:16

Kolega má 2.0HDI r.v.1999, při 120tis. měl propálenej konektor (nestartovalo/mrtvý) proletoval to na tvrdo, a teď při 165tis.km mu vodeąlo palivový čerpadlo (motorek), nepamatuju si přesně co to bylo, a bylo to sluąně vydřený (viděl sem rozhozenej motorek čerpadla na fotce), tak to měnil, docela pakárna nasadit převlečnou matici.

Pod zadníma sedačkama je strčenej z vrchu do nádrľe, změř si jestli má vůbec ą»ávu ... .
medvidek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: ned 10. čer 2007, 8:15
Bydliště: Jihlava
Vůz: Xsara Break 1,9TD 1998 žabochrochtí dechtožrout

Příspěvekod Hrnča » čtv 27. zář 2007, 14:53

Ta svorkovnice uľ je proletovaná. Čerpadlo je OK. Kdyľ se na pojistku přivedl proud, tak funguje. Teď mi to takhle jede, ale já chorobně nesnáąím, kdyľ je něco takhle oblblý. Kdyby jste něko věděl o tom chématu zapojení, byl bych straąně moc vděčen. Jinak děkuji za rady....
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Hrnča » čtv 27. zář 2007, 15:15

A tím relátkem v motoru, u mě je takové hnědé, to není. Dneska jsem to zkouąel měnit za jiné a nic....
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Hrnča » pát 28. zář 2007, 18:12

Naąel jsem schéma na můj motor (dílenskou příručku) ale na picaso. Měla by ta elektrika bejt stejná? Já si myslím ľe jo. Jedině snad označení by mohlo být jine....
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Hrnča » úte 9. říj 2007, 8:51

Tak tím relátkem to moľná bylo. Včera mi to známej dal do kupy a ujel jsem s autem 50km. Potom to zase zdechlo. Naątěstí nechal ten druhý drátek(klemu) a tak jsem dojel domů. Podobný problém někdo řeąil na X2. Je moľný ľe se tam vyhřívají konektory a tím mezi nima potom asi vzniká větąí vůle...
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Hrnča » úte 9. říj 2007, 15:41

A je tu daląí problémek. Dnes po najetí daląích 30km jsem chtěl klíčkem vypnout motor a ....ono nic. Zkouąel jsem to dokonce i několikrát. Po konzultaci s elektrikářem se asi seąkvařilo relé a je stále sepnuté. Aľ budu vědět víc popřípadě aľ to dořeąím dám sem vědět pro případ, ľe by se to někomu taky stalo. Ale vąem přeji a» se ta moje závada neobjeví....
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod bleriot11 » úte 9. říj 2007, 18:54

Jak jsi to chcíp?Kdyľ to konečně zdechlo,svítilo něco na palubce?Nebude problém v zapalovací skřínce :?: Je mi divný ľe to udělá jen relátko od čerpadla.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Hrnča » úte 9. říj 2007, 20:25

Chcípnul jsem to tak, ľe jsem zatáhnul ručku, ąlápl na brzdu, zařadil pět a pustil spojku. Plynule. Jinak se to dá taky chcípnout tou klemou co tam mám. Jak odpojíą, přestane jít nafta. Na palubce nesvítilo nic. Kdyľ mi to zdechlo včera, tak jen diagnostika a to je z důvodu, ľe nebyla nafta. Po asi pěti nastartování to zhasne. Jinak spínačka na nastartování funguje. Nultá poloha nic, první se rozsvítí baterka, druhá vąe co má a na třetí to normálně chytne. Ale uľ nechcípne. Paradox je ten, ľe tuhle mi to nechtělo chytit a byl problém. No a teď kdyľ to chytne, tak to pro změnu nemohu chcípnout..... :(
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod bleriot11 » úte 9. říj 2007, 21:31

No tak změř ty kontakty na tom relé zda jsou spojený i bez napájení vinutí.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod bleriot11 » úte 9. říj 2007, 21:36

Počkej a nemáą náhodou ty kontakty toho zminovanýho relé propojený tou klemou napořád ?Pak je jasný,ľe to nechcípneą.jen kdyľ to zase přeruąíą.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod CHiP » úte 9. říj 2007, 21:43

Kdyľ se posere turbo, tak to taky uľ nechcípneą ... tak snad je to jenom to relátko.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Další

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků