Palivové čerpadlo 2.0HDI

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

konektor na podavacom palivovom čerpadle

Příspěvekod tino » ned 18. kvě 2014, 13:56

Ahojte,

mám problém s konektorom, ktorý sa pripája na podávacie palivové čerpadlo v nádrži. Jeden kontakt je taký nie moc dobrý, a pri štartovaní sa niekedy čerpadlo nezapne, tým pádom ani nenaštarujem. Inak ak to aj ide ak je ten kontak blbý, nemôže spôsobovať zapínanie a vypínanie čerpadla počas jazdy ? Nespôsobí to poškodenie čerpadla ? Už som ho raz musel meniť.
Da sa ten konektor nejak opraviť alebo vymeniť ? Nikde som to ako náhradny diel nenašiel.

dik

Martin
xsara II, 2,0 HDI, rok 2001, 66 KW
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: konektor na podavacom palivovom čerpadle

Příspěvekod baffy » ned 18. kvě 2014, 14:04

Skús sa pozrieť tu: http://service.citroen.com/dtt/vis_doc/AC/documents/cs_CZ/index.html .Sú tam aj OEM kódy pre objednávku priamo v citroene ,alebo využiť nejakú búračku respektíve vrakovisko.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod tino » úte 20. kvě 2014, 13:51

no áno, a myslýš že sa to bude dať kúpiť aj inde ako v citróne ? čo som pozeral nikde som to nenašiel
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod baffy » úte 20. kvě 2014, 17:25

Určite ano ,napr.nejaké vrakovište respektíve inzerát tipu rozpredám na ND :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod tino » sob 31. kvě 2014, 12:06

no vrakovisko v Poprade nič také nemá, a na okolí iné nieje. Neviete či sa dá ten konektor rozobrať a vymeniť piny ? Vyzerá že je zhora zaliaty živicou. Ak tak dám tu nejaké foto
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod honzabocek91 » pát 13. úno 2015, 11:14

Zdravím Vás, nejsem odborník a proto mám dotaz na zkušenější z Vás. Mám Xsaru 2.0 Hdi r. v. 2001.. před měsícem mi v servisu měnili spojku.. od té doby jsem ujel jen asi 100Km a najednou z ničeho nic začalo Auto ztrácet výkon a neskutečně se hulilo z výfuku, tak jsem si myslel, že je to čerpadlo (špatný spalování).. nakonec jsem to dal do jiného servisu (nevěděli o spojce), kde se mě ptali jestli mi s tim autem někdo něco dělal, tak jsem jim to řekl. Našli kus plastu ve válci, takže Motor neměl tlak. Takže repas hlavy a vše co s tim souvisí.. (dalších 8 500k) a nyní je to v pořádku když je Auto v tahu, ale když nešlapu na plyn tak se cuká a taky kouří jak prase.. že by přeci jen to čerpadlo, nebo nějaký filtr? Prosím o radu.. díky :)
honzabocek91
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 13. úno 2015, 10:53
Bydliště: Rakovník
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDi, nafta,r. v. 2001

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod MP » pát 13. úno 2015, 11:55

Můžeš rozvést tuto větu prosím :

honzabocek91 píše:Našli kus plastu ve válci, takže Motor neměl tlak. Takže repas hlavy a vše co s tim souvisí


Taky nejsem odborník , ale protože vím jak spalovací motor funguje tak toto nechápu .
Jak se kus plastu dostane do válce ? ... to jako přes sací ventil ?
Jak kus plastu ve válci přežije ? ...ve válci probíhá spalování , takže to tam všechno shoří .
Pokud motor nemá tlak , tak to fouká přes ventily nebo kroužky . Tak jak to bylo ?
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod rambik7 » čtv 12. kvě 2016, 20:00

Tesneniw pod hlavou si skontroloval ale tak že ju dáš opatrne dole kamošovi sa tadiaľ dostal ' umelý ' kus prepalene tesnenie alebo aj krúžky stáva sa len pri JDI HDI JDT A DT motoroch
rambik7
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 23. dub 2015, 10:21
Bydliště: Brezno
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI 2001 66kW 1998cm3

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod Bergr » ned 11. bře 2018, 19:55

Zdravím příznivce Xsary, mám pár týdnů Picasso 2.0 Hdi a blbě startuje, tak procházím kde co, mám nové žhaviče, novou baterku, všechny filtry a stejně se mu nechce startovat, točí to, občas zaškytá, no a na třeba 6. pokus chytne a jezdí normálně. Jindy chytne normálně, no prostě jak kdy, diagnostika nic, kontrolky nic. Měřil jsem tlak na podávacím čerpadle v nádrži a mám tam tak 0,6 baru. Vím, že to je málo, ale chci se jen ujistit, jestli jsem to měřil dobře. Měřil jsem za palivovým filtrem, na vstupu do vysokotlakového čerpadla, nebo to musím měřit jinde? A ještě pro jistotu, měl bych naměřit 2 a více barů, je to tak správně? Díky moc
Bergr
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 11. bře 2018, 17:35
Bydliště: Břeclav
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi

Re: Palivové čerpadlo 2.0HDI

Příspěvekod strelec7 » pon 16. kvě 2022, 7:49

ahoj, nestartuje mi to. a zjistiljsem že mi nejde z hlavní trubky čerpadla nafta když točím motorem, vše ostatní se zdá OK. palivo do filtru teče, filtr nový,... delší dobu motor neběžel. Jako by to bylo v režimu chcipnutí potoru. co tam řídí na čerpadle chcípnutí motoru? je tam zezhora nějaký elektromagnetický ovladač asi to otvírá stop ventil tuším. jak správně má fungovat? je možné ho zapojit přímo? jde změřit a jaký hodnoty když je OK? . když zapojím +- nebo -+ je to jedno nebo je důležitá polarita. díky:)
strelec7
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. zář 2016, 7:22
Bydliště: Plzeň
Vůz: Xsara 2001 kombík, 2.0HDi 66kW

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků