špatné startovanie za studena Diesel

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

špatné startovanie za studena Diesel

Příspěvekod MatkoV » stř 17. říj 2007, 12:24

Ahoj.

Mam problem so startovanim auta, ked auto stoji aspon 6 hodin, takze ked je studeny motor.
Xsara 1.9TD r.v 1999.
Startes toci, motor sa snazi chytit ale len pretaca a chyti asi po 6 pretoceni. Potom vyjde z vyfuku sedy dym a smrdi ;)

Diki za kazdu radu.
MatkoV
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 17. říj 2007, 10:11

Příspěvekod Bronnsky » stř 17. říj 2007, 12:42

V prvé řadě bys měl zkontrolovat ľhavící svíčky. Stačí aby byla jedna v háji a uľ to chytá blbě.
Uživatelský avatar
Bronnsky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 28. čer 2007, 19:29
Bydliště: kousek od Rožnova p.R.
Vůz: Xsara I Break, 1.9TD, r.v.99

Příspěvekod pastynko » stř 17. říj 2007, 12:44

dalsi napad je skus novu baterku a ak by nic nepomohlo nechaj zmerat kompresiu ;)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod MatkoV » stř 17. říj 2007, 14:10

Bronnsky1.9TD píše:V prvé řadě bys měl zkontrolovat ľhavící svíčky. Stačí aby byla jedna v háji a uľ to chytá blbě.



ako poznam, ze je blba?
Diki
MatkoV
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 17. říj 2007, 10:11

Příspěvekod CHiP » stř 17. říj 2007, 14:16

MatkoV píše:
Bronnsky1.9TD píše:V prvé řadě bys měl zkontrolovat ľhavící svíčky. Stačí aby byla jedna v háji a uľ to chytá blbě.

ako poznam, ze je blba?
Diki

Nemusí to platit vľdy, ale při startu u slabé baterky poskakují ručičky tachometru a otáčkoměru. Nebo se taky během startování rozsvicí kontrolka ABS.
Zkouąel jsi třeba naľhavit 3x (nebo třeba i 5x) neľ jsi začal startovat?
Podle toho dýmu co popisujeą to tipuju na kaput ľhavičky :)
Kdyľ se to parkrát převalí a nechytne, tak mu naloľ plný knedlík (plynový pedál aľ na podlahu) během startování a to by bylo, aby to nechytlo :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Hrnča » stř 17. říj 2007, 18:01

Mě blbě chytal focus. asi dle podpisu. Aľ kdyľ jsem ho dal do bazaru, tak se naąly dva ąpatný vstřikovače. Ale a» to jsou jen ty svíčky...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Bronnsky » čtv 18. říj 2007, 8:11

Vstřikovače to být nemůľou, protoľe je to 1.9TD a tento motor má jeątě čerpadlo a trysky. A ąpatnou ľhavící svíčku orientačně poznáą tak, ľe je vyąroubujeą a jednu po druhé postupně připojíą (přes nějaké káblíky, nejlépe s krokodýlkama), podobně jako obyčejnou ľárovku,na autobaterku a musí se ti rozľhavit do červena. Pokud ne, tak svíčku chytneą a ąvihneą do kontejneru a naąroubujeą novou.

Nemáą zač... :lol:
Uživatelský avatar
Bronnsky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 28. čer 2007, 19:29
Bydliště: kousek od Rožnova p.R.
Vůz: Xsara I Break, 1.9TD, r.v.99

Příspěvekod MP » čtv 8. lis 2007, 22:10

Tak jsem to dnes zkouąel . Ne ľe by to chytalo blbě , vľdy bez problémů . Přesto jsem odhalil jeden ľhavič ąpatnej . Vąechny jsem je vyąrouboval a připojil natvrdo k baterce . Tři se rozľhavili od konce , jen jeden chvilku nic a pak se naľhavil uprostřed , nebo spíą blíľ k závitu .... tak jsem ho ąvihl jak psal Bronnsky1.9TD do kontejneru .... a koupil novej ( BOSCH za 288 Kč )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod Sbohem vąem » sob 10. lis 2007, 17:37

BOSCH je velmi dobrá volba.A na své kdysi Felicii 1.9D jsem to testoval úplně stejně. Je to mazec a pěkně to hřeje :lol:
Sbohem vąem
 

Příspěvekod MP » sob 10. lis 2007, 21:08

Jj...hřeje to jaxviňa...drľel jsem to v kleątích , a pak i dlouho chladne ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků