mio -> tak přemejąlím , kdyľ koukám na ten obrázek v prvním příspěvku , z čeho to pozná jak je teplej motor ... řekl bych ľe prostě teplota motoru na to nemá vliv . Jde asi jen o otáčky motoru , protoľe ta vývěva je poháněná od vačky a podle otáček udělá i podltlak kterej pak otevře
EGR ... neľ jsem to odpojil od podtlaku , tak jsem samozřejme zjią»oval jestli je ventil zavřenej .... a podle vąeho je zavřenej . Jeątě jsem pořádně vytřel a vyčistil to sací potrubí , protoľe tam bylo spoustu toho mazu , a po čase se do něj kouknu ... mělo by bejt čistý , protoľe tam bude uľ jen vzduch ... pokud tam bude zase ten svinčík , tak ventil asi podchází a propouątí .
Míra - > myslím ľe to je stejný u 1,9 D a TD ... a trochu víc to musí kouřit , kdyľ si část těch spalin nepouątíą zpět ... vyletí to "komínem"
No a na STK to klidně připojím , je to otázka minuty .
...koukal jsem na service.citroen.com a u D a TD je rozdíl pouze v sacím potrubí . U 1,9D není vlastně jen příruba na chladič.