STARTOVÁNÍ

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Kvido » pát 11. dub 2008, 12:10

A co pojistka ? Popř.vytáhnout,hodit na lepąí trafko a počkej zda se rozsvítí jak ľárovka,ale bacha pálí jak sfiňa. Já měl kdysi jednu propálenou a nerozsvítila se,dal jsem nové od Bosche a bylo to hned jiné kafe.
Aspoň zjistíą,jestli to je ľhavičema.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod LUKÁŠ » úte 29. dub 2008, 19:37

AHOJ V©ICHNI,TAK AUTO JE V SERVISU A PROBLÉM KONEČNĚ NA©LY.JE TAM ©PATNÁ VÁHA VZDUCHU.SICE NEVÍM JAK FUNGUJE,ALE BYLO MY ZDĚLENO,®E TO JE TO ©PATNÉ STARTOVÁNÍ.TAK SEM ZVĚDAV JAK TO POJEDE.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Příspěvekod LUKÁŠ » stř 21. kvě 2008, 21:22

AHOJ,TAK AUTO MÁ NOVOU VÁHU VZDUCHU A PŘI PŘIPOJENÍ NA PC.POŘÁD HLÁSÍ CHYBU (SNÍMAČ TEPLOTY NASÁVANÉHO VZDUCHU).NEMÁ NĚKDO TU©ENÍ CO TO MŮ®E BÝT? V SERVISE SI NEVÍ RADY. JINAK POŘÁD ©PATNĚ STARTUJE. MOC DĚKUJI
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Příspěvekod bleriot11 » stř 21. kvě 2008, 22:36

LUKÁ© píše:tak problém sem naąel.neľhaví to vůbec.teď uľ jen zjistit proč.
Koukni na ľhavící relé.Moľná tam máą vyhřátý kontakt.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod LUKÁŠ » čtv 22. kvě 2008, 19:40

kde ho najdu?
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » čtv 18. zář 2008, 19:49

Ahoj,tak už je zase venku chladno a problém je zas zpět.Dneska jsem auto odvezl do servisu a tam mi bylo zděleno,že to může dělat čerpadlo v nádrži.Někdo jak chtěl ušetřit tak tam dal s benzínového motoru.Je tam prý minimální rozdíl akorát jak se ochladí tak netlačí naftu protože lehce zhoustne.Přesnou závadu budu vědět v pondělí,ale podle všeho tam nejde palivo. Chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti tady stím?
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod Hrnča » pát 19. zář 2008, 14:57

Po otočení klíčku jsi slyšel, že by mělo čerpadlo snahu dát palivo nebo bylo úplně zticha?
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » ned 21. zář 2008, 16:51

NORMÁLNĚ ZAPNE.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod Hrnča » pon 22. zář 2008, 7:06

Tak potom by to tedy mohlo být tím, že nafta je hustší a to benzínové čerpadlo nemá na to, aby ji dotlačilo až k tlakovacímu čerpadlu...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » pon 22. zář 2008, 9:26

TAK TO ŘÍKAL MECHANIK.DNESKA TO ROZDĚLÁ.
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod pj » pon 22. zář 2008, 17:10

Mam stejny motor i rok vyroby. 4 roky chyta/chytal na prvni tuknuti cely rok i v -20°C. Nedal jsem na nej dopustit.
Ted se neco zacina smolit - kdyz stojim cumakem nahoru (mam vyjezd z garaze do kopce), tak motor chytne ale hned zdechne. A to porad dokola. Jedine jak nastartovat je drzet starter jeste dele pres prvni nastartovani - chytne-zdechne-chytne. Je slyset ze cerpadlo naftu natahne, ale pak to zabubla jako by stykala dolu. Kdyz sjedu bez motoru na rovinu tak se to tvari jako zavzdusnene, ale nastarovat to jde.
Na rovine nebo kdyz jsem s cumake z kopce to nedela - max 1 start ze sta.
Mate nekdo zkusenost? Resim dilema zda to dat hned na servis a cekat kolik vyvalim penez a zda to vubec daj napoprve dokupy a nebo riskovat ze jednou nenastartuji.
Neco podobneho jsem uz zazil s bratrovou Dacii ktera odmitala jezdit do kopce - rupla membrana na cerpadle.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » úte 23. zář 2008, 6:28

TAK TO JE NA 99,9% TO ČERPADLO ,DAL JINÉ AUTO JELO.U TEBE TO MŮŽE BÝT TO SAMÉ.UŽ NEUTLAČÍ NAFTU DO KOPCE. NOVÉ STOJÍ TAK KOLEM 4500,- kc (bosh-simens).
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod Hrnča » stř 24. zář 2008, 8:11

[quote="pj"]Mam stejny motor i rok vyroby. 4 roky chyta/chytal na prvni tuknuti cely rok i v -20°C. Nedal jsem na nej dopustit.
Ted se neco zacina smolit - kdyz stojim cumakem nahoru (mam vyjezd z garaze do kopce), tak motor chytne ale hned zdechne. A to porad dokola. Jedine jak nastartovat je drzet starter jeste dele pres prvni nastartovani - chytne-zdechne-chytne. Je slyset ze cerpadlo naftu natahne, ale pak to zabubla jako by stykala dolu. Kdyz sjedu bez motoru na rovinu tak se to tvari jako zavzdusnene, ale nastarovat to jde.
Na rovine nebo kdyz jsem s cumake z kopce to nedela - max 1 start ze sta.
Mate nekdo zkusenost? Resim dilema zda to dat hned na servis a cekat kolik vyvalim penez a zda to vubec daj napoprve dokupy a nebo riskovat ze jednou nenastartuji.

To by mohl být třeba jen jednosměrný ventil v háji. Předpokládám ale, že je součástí čerpadla. Jedině ho nahradit jiným. Respektivě do systému přidat ještě jeden hned za čerpadlo...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » stř 24. zář 2008, 10:30

to by mu padala nafta pokaždé jak déle stojí ,to jsem mněl na vectře
Naposledy upravil LUKÁŠ dne stř 24. zář 2008, 10:35, celkově upraveno 1
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod LUKÁŠ » stř 24. zář 2008, 10:32

tak já mám čerpado za 3600,-kč
BREAK 2.0 HDI
LUKÁŠ
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 25. bře 2008, 21:31
Bydliště: Havířov
Vůz: BREAK 2.0HDi

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků