STARTOVÁNÍ

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod pj » stř 3. čer 2009, 11:20

pj píše:Mam stejny motor i rok vyroby. 4 roky chyta/chytal na prvni tuknuti cely rok i v -20°C. Nedal jsem na nej dopustit.
Ted se neco zacina smolit - kdyz stojim cumakem nahoru (mam vyjezd z garaze do kopce), tak motor chytne ale hned zdechne. A to porad dokola. Jedine jak nastartovat je drzet starter jeste dele pres prvni nastartovani - chytne-zdechne-chytne. Je slyset ze cerpadlo naftu natahne, ale pak to zabubla jako by stykala dolu. Kdyz sjedu bez motoru na rovinu tak se to tvari jako zavzdusnene, ale nastarovat to jde.
Na rovine nebo kdyz jsem s cumake z kopce to nedela - max 1 start ze sta.
Mate nekdo zkusenost? Resim dilema zda to dat hned na servis a cekat kolik vyvalim penez a zda to vubec daj napoprve dokupy a nebo riskovat ze jednou nenastartuji.
Neco podobneho jsem uz zazil s bratrovou Dacii ktera odmitala jezdit do kopce - rupla membrana na cerpadle.

Po vymene oleje + palivovy, olejovy filtr se problem zda se ze vyresil. Jezdim s tim 2 mesice a klid.
Jezdil jsme s tim 8 mesicu, problem vznikl ze dne na den - tehdy jsme mimoradne cerpal u Shelky v Brne-Lesna, ktere se od te doby vyhybam. Blbe to jelo a pak vznikl tento problem.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod pj » pon 11. říj 2010, 8:43

Ahoj, tak problem je zpet. Pokud stojim predkem do kopce a nebo nekdy i na rovine tak po otoceni klickem a natazeni nafty se ozve zabublani a auto sice nastartuje, ale hned zdechne.

Mam podezreni, ze to muze byt nekde u palivoveho filtru, protoze mi to dela uz asi 2 roky a pred rokem mi vymenil palivovy filtr a vyrazne se to zlepsilo.
Koncem srpna mi ale vymenil palivovy filtr znovu a opet se to vyrazne se to zhorsilo.
Jsme se dival na ten palivovy filtr, pokud to teda je ono, a cele se to uchyceni nejak hejbe +- 3cm ale drzi - nevim zda to tak ma byt, ale hadice tam drzi zda se napevno.

Muze sem nekdo napsat jak je vedena nafta z nadrze do motoru a co je tam vse za ventily, cerpadla atd kde by to mohlo prisavat vzduch? Chci to dat do servisu ale nevim presne zda zkusit original citrone, pseudo-Citroen a nebo staci dat sikovnejsimu mechanikovi co se na nic nespecializuje.

Dik.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod vena garážmistr » čtv 14. říj 2010, 20:26

Zkus to dát někomu kdo se v ropáčcích vyzná.A je jedno jestli to je jak píšeš pseudo-citroen,citroen nebo garážovej melouchář pokud tomu rozumý tak si poradí.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: STARTOVÁNÍ

Příspěvekod pj » stř 20. říj 2010, 14:10

no ale najdi toho praveho. Dnes jsme to dal jednomu tak uvidime zda s tim neco poridi.

Update: Na hadicich a spojich nic nenasel, tak vymenil palivovy filtr a zda se ze je pokoj. Pry byl spatne nasazeny a roztrzeny.
Update 7.1.2011: Tak po vymene pal. filtru to zacalo delat po 14 dnech znovu. Nakonec se vymenil celej ten kos pro palivoavy filtr. Byl tam zda se spatny zpetny vetil - takova membrana. Najeto par tis km a je zda se po problemu.
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků