kolísání otáček volnoběhu u TD

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

kolísání otáček volnoběhu u TD

Příspěvekod robert » stř 9. dub 2008, 20:42

mám Xsaru 1.9 TD 1998 , dnes jsem jel deląí ątreku a asi po 700 km mi začal kolísat volnoběh a dokonce mi 3 krát chcípla , prosím Vás o radu co by to mohlo dělat, hledal jsem na fóru podobný případ a nic jsem nenaąel , jeątě jednou prosím o radu a předem děkuji
robert
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 9. dub 2008, 19:26

Příspěvekod robert » čtv 10. dub 2008, 11:53

ráno jsem nastartoval a bylo to vpořádku, ale po ohřátí to dělá zas, pomozte mi prosím někdo
robert
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 9. dub 2008, 19:26

Příspěvekod Hrnča » čtv 10. dub 2008, 14:46

Nemohlo by to být váhou vzduchu? Jen tak typuji. Střílím od boku...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod ivanko » čtv 10. dub 2008, 15:34

mam ten isty problem asi mesiac, pri teplom motore to zle chyta ale ked drapne tak uz ide.zatial neviem costym
kraska 1,9 TD break 66kw 90 nadrzanych koni
ivanko
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 25. črc 2007, 17:08
Bydliště: Trencin -Slovensko
Vůz: xsara break 1.9TD 1999

Příspěvekod mio » čtv 10. dub 2008, 16:08

Váhu vzduchu TD nemá.K čerpadlu vede průhledná hadička mrkni se jestli při běľícim motoru v ní neuvidíą bublinky.Jinak mrkni se kolik máą otáček na volnoběh.Zkouąel jsi statrtovat s plynem, při teplém motoru(mírně ne ľe mu dáą kládu!!!).
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod ivanko » čtv 10. dub 2008, 16:19

mio píše:Váhu vzduchu TD nemá.K čerpadlu vede průhledná hadička mrkni se jestli při běľícim motoru v ní neuvidíą bublinky.Jinak mrkni se kolik máą otáček na volnoběh.Zkouąel jsi statrtovat s plynem, při teplém motoru(mírně ne ľe mu dáą kládu!!!).

ked mu pridem tak chytne ale bez plynu nie
kraska 1,9 TD break 66kw 90 nadrzanych koni
ivanko
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 25. črc 2007, 17:08
Bydliště: Trencin -Slovensko
Vůz: xsara break 1.9TD 1999

Příspěvekod mio » čtv 10. dub 2008, 16:26

ivanko píše:
mio píše:Váhu vzduchu TD nemá.K čerpadlu vede průhledná hadička mrkni se jestli při běľícim motoru v ní neuvidíą bublinky.Jinak mrkni se kolik máą otáček na volnoběh.Zkouąel jsi statrtovat s plynem, při teplém motoru(mírně ne ľe mu dáą kládu!!!).

ked mu pridem tak chytne ale bez plynu nie
Tak máą nejspíą nízké volnoběľné otáčky,kolik máą?A s plynem chytne hned na drc,nebo ho protočíą??
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod ivanko » čtv 10. dub 2008, 16:28

mio píše:
ivanko píše:
mio píše:Váhu vzduchu TD nemá.K čerpadlu vede průhledná hadička mrkni se jestli při běľícim motoru v ní neuvidíą bublinky.Jinak mrkni se kolik máą otáček na volnoběh.Zkouąel jsi statrtovat s plynem, při teplém motoru(mírně ne ľe mu dáą kládu!!!).

ked mu pridem tak chytne ale bez plynu nie
Tak máą nejspíą nízké volnoběľné otáčky,kolik máą?A s plynem chytne hned na drc,nebo ho protočíą??

mne to chytne bez plynu za 3 sekundy zdochne a potom musim uz startovat s plynom trochu potoci a chytne a potom uz ide ako drak
kraska 1,9 TD break 66kw 90 nadrzanych koni
ivanko
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 25. črc 2007, 17:08
Bydliště: Trencin -Slovensko
Vůz: xsara break 1.9TD 1999

Příspěvekod robert » čtv 10. dub 2008, 18:58

kdyľ přidám rukou na páčce sitiče ( on to sitič není ale já nevim jak se mu nadává) aby se zvýąil volnoběh tak to nekolísá, kolik otáček mám mít na volnoběh a kde přesně bych měl přidat ( čím otočit) :?:
robert
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 9. dub 2008, 19:26

Příspěvekod robert » čtv 10. dub 2008, 19:02

kdyľ přidám rukou na páčce sitiče ( on to sitič není ale já nevim jak se mu nadává) aby se zvýąil volnoběh tak to nekolísá, kolik otáček mám mít na volnoběh a kde přesně bych měl přidat ( čím otočit) :?:
robert
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 9. dub 2008, 19:26

Příspěvekod MP » čtv 10. dub 2008, 23:07

Zejtra ti to vyfotím ... kde se přidává volnoběh ...
Volnoběh mám u zahřátýho motoru přesně mezi ryskou 750 a 1000 , čili kolem cca 875 ot/min . U studenýho ( tedy v zimě ) ten sytič - přesněji termosytič - přidá na cca 1000 ot / min . ( Přes léto se ten termosytič neprojeví )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod MP » pát 11. dub 2008, 15:40

Tady to je . Povolíą tu pojistnou matičku a zaąroubováváním ąroubku zvyąujeą , vytáčením sniľujeą ... ( zjistil jsem to v kníľce Jak na to k Peugeotu 306 )
Nic víc jsem nikdy nedělal ( kromě výměny termosytiče ) , takľe víc nedokáľu poradit .
Obrázek
Naposledy upravil MP dne ned 13. dub 2008, 10:11, celkově upraveno 1
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod robert » pát 11. dub 2008, 19:06

Přesně to jsem si myslel , díky , volnoběh jsem zvýąil cca na 900 ot. ale dělá to furt tak nevim co s tím budu dělat.
robert
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 9. dub 2008, 19:26


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků