Nevím kolik oleje spapne Picasso ,ale do mé xsary vlezly téměř dva litry. Oleje kupuju zde
http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-de ... -litr-639/ Mám snimi velice dobrou zkušenost a cena je velmi dobrá,doprava do jednoho dne a když nakoupíš nad 1000 kč ,tak doprava zdarma.
U spolujezdce je složitější vytáhnout poloosu ,aspoň u xsary jedna je ještě v polovině poloosy středové ložisko ,je to takový patent dvou šroubků ,které se musí povolit a poté vytočit do strany. Poloosu vytáhneš z náboje kola i s převodovky ,poté se může stát jako u mě,že to středové ložisko i s poloosou tam drželo docela dobře ,ale nakonec se to povedlo vytáhnout. Ale když tam nad tím uvažuju ,je možné ,že to nakonec bude i lehčí než u řidiče ,ono by to mělo jít vysunout možná jen z převodovky a středové ložisko tam může zůstat ,tak i poloosa v v náboji kola, jen je otázkou kolik místa se vytvoří ( ale nechci kecat ) ,měli jsme tam málo místa tak jsme sundávali i spodní silentblok motoru. Já měnil spojku ,tak jsme rozebrali půlku motoru i převodovku jsme vyndávali ,ven to jde vždy docela dobře ,ale pak to dostat zpátky je někdy šílenost. Guferka by měly být v pohodě a za 4 hoďky máš hotovo ,ale pokud tě čas netlačí tak jenom dobře.
Nevím jestli jsi to už někdy dělal ,ale nejdřív povol matice na poloosách a pak zvedej auto a sundávej kola.Je možné že bude potřeba i metrová trubka,bývá to dost zarvané. bude potřeba shodit rameno,tedy povolit šroub spodního čepu,potom nějaký druhý zvedáček a desečku,přizvedout si tlumič s pružinou o kotouč,pak by to mohlo jít lépe,pokud to nepůjde a mordoval jsi se stím,možná by bylo snažší odmontovat tři šrouby z ramene pokud je tam máš,čep řízení sundávat nemusíš,mělo by to jít poté vyklonit i sním. každopádně auto zvednout přes větší hever a desku u prostřed auta za nosník,nebude ti přitom tlačit stabilizátor,pokud né,tak potom asi lepší nejdřív i odpojit kost.
No do Hodonína bych si zajel rád ,jen né asi do Citroenu ,asi by ti řekli ,že u tohoto vozidla je to normální ,že teče olej z převodovky.
Víno mám moc rád.