Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod jozom » stř 22. úno 2012, 16:12

Ahojte,potrebujem poradit.
Mam Xsaru Picasso 1,6 HDI 80KW , potrebujem nájsť v motorovom priestore regulator tlaku paliva,chcem ho prečistiť.
Ale neviem ho nájsť.Môžte mi niekto poslať bud foto alebo schemu tohto motora aby som to vedel nájsť*? Ďakujem
Uživatelský avatar
jozom
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 66
Registrován: pát 25. úno 2011, 10:58
Bydliště: Bratislava
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 2005

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod vena garážmistr » stř 22. úno 2012, 16:19

Obávám se že tady s 1,6 Hdi moc moudra nepochytáš tehle motoruů je tu zatraceně málo, víc info asi najdeš na www.C5club.cz tam takových motorů běhá víc v C5kách. Tady v xsarách by jsi je asi napočítal na prstech rukou.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod baffy » stř 22. úno 2012, 17:10

Máš to s FAP alebo bez? Skús nahodiť VIN-číslo

-- přidáno 22 Feb 2012, 17:19 --

Tu si to stiahni a heslo nájdeš v SZ
http://ulozto.sk/x3EWFss/1-6-hdi-rar
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod jozom » čtv 15. bře 2012, 8:19

Ahojte, ďakujem Baffymu za ochotu a pomoc.
Našiel som ten regulátor tlaku, ale mám 1,6 HDI, to vysokotlaké čerpadlo je na motore nie z predu ale od kabíny. Nedá sa tam dostať zospodu a z vrchu( z predu ) je tam veľmi malý priestor,že nie je nič vidieť,robiť tak hmatom ,pozeral som tam cez zrkadlo, nakoniec sa mi podarilo nájsť bit ktorý pasoval na šróby,ale povoliť kvôli málo miestu sa mi nepodarilo. Skusim osloviť nejaký servis poblíž.Vymenil som aj naftový filter.Chcel som ešte prečistiť EGR ventil,ale kvôli nedostatku miesta sa mi nepodarilo ani to.To dávajú kvôli takýmto veciam motor von?
Uživatelský avatar
jozom
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 66
Registrován: pát 25. úno 2011, 10:58
Bydliště: Bratislava
Vůz: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 2005

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod jar » úte 25. zář 2012, 9:34

Ahoj jozome, už nějakou dobu se zabývám něčím podobným viz. fórum "Engine failed". Bohužel na našich motorech tam žádné sítko není. Regulátor jsem měl venku dvakrát a nic tam není. V servise citroen se nedá koupit, jen jen v kompletu s čerpadlem. Když ho máš špatný, ti zjistí jen někde v motorárně, nebo tam, kde se zabývají čerpadly. Vyndat ten regulátor znamená vyndat box na vzduchový filtr, palivový filtr a jeho držák, baňku na brzdovou kapalinu a její držák, všechny hadice i s váhou vzduchu až do turba a dokonce i EGR ventil. Pak tam do toho prostoru strčíš hlavu a ruku. No a už ho máš venku :D Ale je to porod, nejdříve jsme ho zkoušeli vyndat pomocí zrcátka, ale po dvou hodinách jsme to vzdali. Jenže když ho vyndáš, tak stejně nic nezjistíš, protože vypadá úplně jinak, než mají naši xsamarádi ve starších letadlech :lol: Ach jo, kdybych to věděl, tak si koupím berlu s 1,9D a jezdím jako bůh....Hodně zdaru a napiš jak to dopadlo.
Xsara Picasso 1,6HDi 80kW 2005
Bejvalka Xantia break 1,9TD 1996
Uživatelský avatar
jar
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob 23. úno 2008, 17:33
Bydliště: Praha 14
Vůz: Xsara Picasso 1,6 Hdi 80kW bez Fapu 2005 modrá

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod MarekD » ned 28. dub 2013, 13:23

Zdravím. Nevím, jestli můj problém patří tady, ale zkusím to. Mám Xsaru 2.0 HDI a přestala startovat. Při startování mi diagnostika ukazuje dodávaný tlak nafty jen kolem 50-60 atm a požadovaný je 250. Když jsem odpojil snímač tlaku na liště, tak mi auto chytlo, při opětovném zapojení auto zase nestartuje. Měl jsem snímač půjčený a auto se chovalo stejně, takže v něm problém nebude. Je možné, že by to dělal regulátor tlaku? Diagnostika mi ale žádné chyby spojené se vstřikováním neukazuje, jen tlak oleje, ale to bude problém jinde. Budu rád za každý nápad, díky
MarekD
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 4. črc 2011, 21:36
Bydliště: Pustějov
Vůz: Citroen Xsara II 2.0 HDI, 2003

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod empík » pon 29. dub 2013, 10:57

Pokiaľ bol druhý snímač stopro dobrý, tak ma napadá len vadné čerpadlo. Tým, že si odpojil snímač a auto naštartovalo tak si ho podľa mňa len umelo odblokoval. Myslím tým to, že ECU je nastavená na určitý tlak v systéme. Pokiaľ si snímač odpojil mohlo to prepnúť do núdzového systému a motor naštartoval. Asi bude nutné premerať ozajstný tlak v systéme aby si vedel na čom si. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

motor šiel na max 2200 ot a nie mkoc pravidelne

Příspěvekod tino » pon 25. lis 2013, 10:02

ahojte,

včera som šiel tak hodinu autom, potom som ho vonku odstavil asi na hodinu. Keď som potom naštartoval , motor šiel trochu nepravidelne a max 2200 ot. prešiel som tak 500m. Odstavil, vypol, naštartoval stále to isté. vypol som motor. Žiadne mimoriadne kontrolky na doske. Po polhodine som naštartoval a šlo to normálne, len sa rozvietila kontrolka poruchy motora - tá žltá.
Ale inak ide normálne. Aj dnes úplne vpohode to šlo. Len tá kontrolka mi svieti. Nestretli ste sa niekto s tým ?
Budem musieť skočiť do citróna čo za chyba tam naskočila.

Xsara 2001, 2,0 HDI 66 KW diesel
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod Fanatik » pon 25. lis 2013, 12:59

Tato závada se mi stala loni, po natankování špatné nafty. I když si dal motor říci a po ujetí asi 100 km zase běžel normálně, kontrolka motoru nezhasla. Na diagnostice zjistili tři přidřené vstřiky.
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 22. zář 2010, 20:33
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod tino » pon 25. lis 2013, 13:37

no mám asi pol nádrže. A stále tankujem rovnakú naftu -OMV
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod empík » pon 25. lis 2013, 16:34

Asi by to potrebovalo upresniť, ktorá kontrolka. Mne sa zvykne občas rozsvietiť kontrolka vody v nafte (žltá na pravej strane). Po posledných skúsenostiach s naftou v Nemecku (Sheel) nedôverujem žiadnej benzinke. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod tino » úte 26. lis 2013, 7:56

kontrola poruchy motora, vľavo na prístrojovke.
Inak včera večer už nesvietila.
Tá kontrolka by mala mať ten význam, že sa stala nejaká chyba a bola uložená v pamäti PC. Kontrolka neznamená že tá chyba stále trvá. Aspoň myslým.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod betom » úte 26. lis 2013, 8:14

Pokud byl nějaký problém a kontrolka poruchy motoru se rožla a tato porucha pominula - motor již běží v řádném režimu, tak po ?pěti? startech se kontrolka vypíná, ale příčina poruchy zůstává uložena v paměti jednotky řízení motoru. Dá se načíst diagnostikou. 8)
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod tino » stř 27. lis 2013, 12:49

no poslali mi správu z citronu že diagnostika vyhodila
chyba ovladanie vstrekovaca č 2

tak som zvedavý čo mi povedia, idem po auto.
Máte s tou chybou nejaké skúsenosti ?
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Příspěvekod supr.tomo » pon 3. dub 2017, 18:15

řešil jsem také regulátor tlaku paliva, který je umístěný na vysokotlakém čerpadle - motor 2.0 hdi 66kw, tak shrnu zkušenosti. U nás stojí podle heureky min. 3300 Kč. Koupil jsem ho nový na ebay.de original Bosch za 1900 Kč včetně pošty. Výměna - nejlépe vyndat palivový filtr, hliníkový držák u toho a pak to jde vyměnit.

Zlobil mě už dřív, auto bylo líné, nešlo do otáček. Pak jsem ho vyčistil přípravkem do nafty a jelo jak nový. Po výměně palivového filtru už to nerozdýchal a auto jelo v nouzáku. Podle diagnostiky myslím chyba P1138 - vadný regulátor tlaku paliva. Motor šel ještě pár sekund po chcípnutí. Po výměně regulátoru vše OK.
supr.tomo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 66
Registrován: ned 2. zář 2012, 22:03
Bydliště: Mělník, Praha 4
Vůz: Citroen Xsara combi 2.0 HDi, r.v.2000

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků