Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod milan » čtv 5. úno 2009, 18:37

tak kde teda je ten ventil u toho siemense?je to to zakroužkovaný?a nechá se vyměnit nebo musim komplet celý to čerpadlo.jo a v těch průhlednejch hadičkách jsou často vidět bubliny.kde se to může tvořit.pomozte mi prosim.
milan
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 15. led 2009, 22:59
Vůz: xsara 2.0 HDI 66kw 2001

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod milanson » ned 28. čer 2009, 23:08

mam problem s xsarou2.0hdi kde je regulator tlaku paliva na cerpadle simesn nejde mi do otacek a sviti kontrolka mutoru prosim pomoc
milanson
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28. čer 2009, 22:25
Vůz: xsara 2.0HDi 80kw 2003

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod domingo07 » pon 21. zář 2009, 16:10

no tak po roku problem odstraneny... ten regulator tlaku je to to zakruzkovane z 1.stranky. ano da sa vymenit iba regulator. ale toto bolo zlozitejsie. Muselo sa vymenit cele cerpadlo. Ono sa totiz pridieralo a vychadzali z neho mikropiliny, ktore zadierali ten regulator tlaku. prisli sme na to ked sme vyhodili von ten regulator uplnou nahodou. Kamos si vsimol tej malinkej pilinky a hned vedel kde je problem. :driv: Cerpadlo sme nerepasovali, chceli 15000 ceskych korun. Zabehol som do Holubic u Brna, kde nejaky dobrak :klik: nechal svoju naburanu xsaricku s funkcnym cerpadlom za 5000 ceskych, hehehe a cuduj sa svete auto ide ako nove. Len som to cerpadlo z vrakoviska nechal vycistit, vymenilo sa nejake tesnenie za 170 korun a zbohom kontrolke s nudzovym rezimom. :jup: najazdil so uz asi 10 tis km bez kontrolky.
Xsara II, 2.0 HDI, 66kw, 12/2001
Uživatelský avatar
domingo07
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 29
Registrován: pát 15. srp 2008, 19:29
Bydliště: Kopčany, okr. Skalica, Slovensko
Vůz: Citroen Xsara, 2.0 HDI, 2001, 66kw

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod PETER HAVASI » pon 26. říj 2009, 19:07

daj si spravit diagnostiku.ale urcite bude problem vo vahe vzduchu .potom s plynmi ktore sa vracaju spet a este raz si ich odvazi a potom ich pusta do katalizatora.vela uspechov
PETER HAVASI
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob 29. srp 2009, 18:26
Vůz: citroen xsara 2.0hdi 66kw 90 koni model 2000 nafta

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod 284626 » stř 3. bře 2010, 10:18

Mne sa kotrolka tlaku paliva zazinala a stracal som vykon kvoli tomu ze bolo v nadrzi zasrane sitko a nestihalo to davat dostatok nafty.
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod POET » ned 14. bře 2010, 20:52

zdar chlapi, měl jsem stejný problém ,bylo to v nouzovým režimu a myslím že to byl regulátor tlaku paliva mám Bosch a stál 4.500 kč.Ten regulátor byl vydřenej prej špatnou naftou,ale novej regulátor už neměl to mikrosítko no a s prací to stálo 5.200 kč v diessel servisu v Sezimově Ústí .
POET
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 6. bře 2010, 21:39
Bydliště: bechyně
Vůz: xsara 2.0 hdi r.v.2001

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » čtv 25. bře 2010, 8:21

Na cerpadle Bosch je to na pravej strane dole? Ocovi to svieti tiez a uz si nevie dat rady...pomoze to vycistenie toho mikrositka?
Přílohy
2.jpg
Pohlad na cerpadlo Bosch
2.jpg (80.03 KiB) Zobrazeno 26442 krát
1.jpg
1.jpg (97.11 KiB) Zobrazeno 26442 krát
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » sob 27. bře 2010, 17:56

Dnes sme to presli (kontrolka nesvietila) precistili sitko v nadrzi, potom prefukli to mikrositko regulatora tlaku...a kontrolka sa "pekne" rozziarila...Motor uz nejde na nudzovy rezim, ale svieti kontrolka, tak asi to bude musiet ist pod PC...
Asi po 20 km kontrolka zhasla a motor ide ako predtym...dufajme, ze uz na stalo....
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » úte 6. dub 2010, 7:28

Znova niecim prispejem....Asi po 100 km sa kontrolka objavila znova...Po odpojeni a znova napojeni konektoru vahy vzduchu kontrolka zhasla...Tak problem bol v palivovom systeme, ci vo vzduchu? ---neznáma---
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod pj » čtv 18. srp 2011, 15:47

muze prosim nekdo potrvdit, ze ten regulator tlaku palivu (u Xsara 1 HDI) je to zakrouzkovane a vytazene do detailu? System Bosch. Dik.
Přílohy
RTP-HDI1.JPG
RTP-HDI1.JPG (93.15 KiB) Zobrazeno 25010 krát
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod 90kuko » čtv 18. srp 2011, 21:32

Ano je to regulator tlaku paliva.Pridemontaži daj pozor,bud to ma tesnenie alebo gumičku.Vyumyvaj to vtechnickom benzine prefukaj a namontuj nasped.Ak bol len upchaty malo bi to pomoct.Vela uspechou. :driv:
90kuko
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: pon 15. lis 2010, 7:27
Bydliště: Rimavske Zaluzany SLOVENSKO
Vůz: xsara break 2,0 Hdi rv 2000

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Ťulda » sob 3. zář 2011, 16:12

A jak je to s regulatorem na systému Siemens? Máte někdo zkušenosti, kde to je, jak se sundavá a čistí?
Xsara II. Break 2.0HDi rok 2002
Ťulda
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 192
Registrován: stř 17. úno 2010, 13:49
Bydliště: Chrustenice, ČR
Vůz: Citroen Xsara 2.0HDi Break

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » pon 10. říj 2011, 20:47

Ahoj lidi tak jsem měl ten samý problem...mechanik to dnes rozebral vyčistil a už to funguje jako předtím ...mě opravdu pomohlo vyčistit ten regulátor tlaku nafty a jezdím zas v pohodě uvidíme jak dlouho...nemá někdo zkušenost jak dlouho to muže vydržet než se bude muset koupit nový ??...jinak vyčištění mě v servisu stálo 300kč ...mějte se a děkuju Josef vokal díky němu jsem věděl co mají opravit a i pár jistých peněz mi to ušetřilo..
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » sob 22. říj 2011, 12:40

Zdravím po dlhej dobre prispejem znova. Tento problém otec rieši priemerne raz za mesiac. Vždy to iste, kontrolka, nudzový režim a pod. Zistil však, že stane sa to vždy pri jazde z kopca, na min. výkon, otáčky. Pomože už len nový regulátr, celé čerpadlo?
:o Niekde som tu čítal, že môže ist o mikropiliny, len neviem ako a kde sa vytvoria tie mikropilinky?
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Josef Vokal » pon 24. říj 2011, 21:14

Ahoj všichni.Tak se po dlouhý době vracím k tématu,když vidím kolik lidí se trápí s tímhle zapeklitým problémem.Já jsem taky několikrát před časem čistil regulátor tlaku paliva.Vždy to pomohlo,ale asi na 3/4roku.Takže po vyzkoušení ještě takový malý úpravy,kterou používám už úspěšně 2roky je snad problém vyřešen.Je tady už udělanej perfektní popis vyčištění sítka regulátoru tlaku,tak do něj může autor tuhle malou úpravu dodat,ať naši xsamarádi zbytečně nevyhazujou tisíce za nový díly atd.Postup je následovnej.Vyčistit sítko regulátoru a určitě vyměnit naftový filtr jak je to v návodu.Potom dejte ještě před hlavní filtr malej naftovej filtřík,který koupíte snad v každých autodílech a stojí asi 40kč.Já ho dal mezi ohřev nafty a hlavní filtr,aby zachytil i případný nečistoty z ohřevu.Závada totiž často bývá v tom,že jak se opotřebovává čerpadlo v nádrži a vznikaj mikropiliny,tak právě ty mikropiliny tlakem prostřílej hlavní filtr a pak jdou nečistoty do regulátoru tlaku.Není to z mé hlavy,ale našel jsem to jinde na netu.Je to fakt vyzkoušený a doufám,že rada pomůže.Mějte se a hodně kilometříků. :driv: :driv:
904276_prew_800.jpg
904276_prew_800.jpg (4.37 KiB) Zobrazeno 24777 krát
takhle vypadá ten malý filtr
Josef Vokal
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 6. čer 2008, 13:16
Bydliště: Kolín
Vůz: citroen xsara break 2.0HDI 66kw 2001

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků