Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » úte 25. říj 2011, 10:36

Zdravím Xsamarátov...Ujo google mi po zadaní do vyhľadávania DRV ventil vyhodili stovky stránok. Prešiel som niekoľko desiatok a na "Pežó" clube som našiel článok, kde sa písalo, že netreba meniť cely regulátor, stači poriadne prečistiť sitko (niekedy sa to už žiaľ nedá) vymeniť tesniace gumky a tak som bádal po nete, kde to kúpiť. Buď BOSCH, alebo priamo Citroen...Zavolal som do Citroenu a povedal o čo ide...Odpoveď bola, že potrebuju VIN auta a vraj sa pozru. Po chvílke ochotný chlapík povedal, že majú všetky gumičky k tomu na sklade...Do 10 min. som bol v predajni a za 12,38 € som si odniesol v minisáčku ešte menšie gumičky. (Síce to hnedé gumička zrejme ani nie je :D ).
Doma si to otec skúsi poskladať a uvidíme.
Obrázek
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod pj » úte 25. říj 2011, 10:56

Vypada to jako tesneni z 'voda/topeni/plyn' za par kacek. Mozna by stalo za to zmerit rozmery :-)
pj
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 349
Registrován: úte 20. čer 2006, 11:36
Bydliště: Brno
Vůz: XI HDI break, r.v.99; C4GP 2.0HDI BMP r.v.09

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod urpin » čtv 27. říj 2011, 12:43

pj: já bych to nezaměňoval, není guma jako guma :wink:
současnost - Toyota C-HR 1.2
bejvalka - C4 3dv 1.6ka okřídlené VTR
bejvalka - Xsara 3dvířková 1.4ka
Uživatelský avatar
urpin
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:56
Bydliště: 25 km od Ostravy a 209 km od Brna, Dolní Lutyně
Vůz: Toyota C-HR

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » sob 29. říj 2011, 20:40

ahoj Josef...tak mě to pomohlo asi na měsíc myslím ? včera mi došla nafta uplně nalil jsem z kanystru ujel asi 4 km a pak šel z odpolední chci jet domu a stejný problem jako předtím...zkusím to znova nechat v pondělí vyčistit a uvidíme...jsou ještě další nějaky věci co bych při tý příležitosti mohl vyčistit ? ja autum hovno rozumím diesel mam poprve tak bych uvítal každou radu co čistit měnit atd takovou nějakou prevenci abych předešel nějakym dalším věcem s opravou....a zkusím s tím filtem něco vymyslet.....poznám nějak že by ten regulátor nějak dodělával a byla by potřeba koupit novej ?? díkes za všechny rady
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod vena garážmistr » sob 29. říj 2011, 21:00

jedna rada za všechny prachy co máš u sebe NIKDY opravdu NIKDY už neopakuj dojetí nádrže do sucha.Obvzlášť u Hdi, jsou strašně náchylný na nečistotu v palivu a tím že necháš čerpadlo loknout vzduchu tak tím se Ti do systému dostane takového bordelu že si to neumíš představit .Na naší xsarce odešlo čerpadlo v nádrži taky po jedné takové příhodě nádrž se vyjela skoro do sucha na " kontrolku" jsme najeli ještě asi 80 km a pak jsme natankovali do plné a průšvih byl na světě. V té době jsem ještě citronkum tolik nerozuměl takže jsem si nechal poradit od fachmanů co jim rozumí a tohle je jedna z mála věcí kterých se držím.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » ned 30. říj 2011, 8:23

ok super další zkušenost dočetl jsem se tady toho dost ale tohle ne..já to tak nenechavám nikdy jen mi to blbě ukazuje občas a bylo to.stalo se mi to 100 metru od benzínky tak raději ted budu více hlídat a raději na to moc nekoukat a více tankovat...tak to jsem měl přesně já asi dal jsem tam ale jen 5 litru ujel 5 km a bylo to tu znova,takže myslíš že ted moc netankovat vyčistit to,vyměnit palivový filtr a mělo by to být v pohodě ?.....ja měl předtím feldu tam to jezdilo snad na všechno ale už tohle auto trochu poznavam a sebemenší bordel a hned je problem ...co si myslíš o tom co tu psal Josef není špatnej nápad tam přidat ještě jeden filtr ??....není nějakej zpusob jak to vyčistit nějak aditiva používám ale tenhle bordel to asi moc není vid ??.....uvitám každou radu abych měl spolehlivé auto ..díky
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » pon 31. říj 2011, 13:24

ahoj tak to z ničeho nic začalo jezdit samo,kontrolka na třetí startování zhasla sama a zatím je klid...ale už mam domluveny kompletní čistění nádrže a vše kolem plus přidat jeden filtr navíc jak říkal Josef a pak snad bude klid :-)...bude to dřina ale asi je potřeba to udělat za ty roky v německu na to nikdo ani nesáhl :-)
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod vena garážmistr » pon 31. říj 2011, 18:17

jasně ta kontrolka po pár úspěšných startech pokud problém netrvá zhasne ale v BSI je ta chyba uložena,jestli přidávat ještě jeden filtr tak to nevím takovéhle upravy já nedělám jsem zastáncem toho že když to někdo takhle vymyslel a funguje to tak se do toho nemá člověk moc hrabat a hrabat se v tom až když to nefunguje. Vyčištěním nádrže nic nezkazíš a výměnou pal.filtru před zimou už vůbec. To že palivoměr neukazuje uplně přesně je celkem normální už kdysi jsem se naučil tankovat ne podle toho kolik ukazuje palivoměr ale kolik km mám najeto od posledního tankování a a když tankovat tak pokud to jde tak do plné,tím jak tam budeš cmrndat 5-1é litrů riskuješ že si do nádrže "zavlečeš" nějaké svinstvo snadněji než když tam hrkneš naráz 30 litrů.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » pon 31. říj 2011, 21:33

ok,taky si říkám proč když to tak vymysleli,uvidíme co mechanik na to já čistit a sundat nádrž sám bych asi nedal:-)...a jak často je dobrý tento filtr měnit ?? a je tam těch filtru víc a věci který bych měl čistit a měnit nějak pravidelně ??
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod MP » úte 1. lis 2011, 9:02

Výměnu filtru máš popsanou zde:
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=61&t=9266&p=98112&hilit=v%C3%BDm%C4%9Bna+palivov%C3%A9ho+filtru#p98112
Jak často je psáno v manuálu nevím , já měním po cca 15 000 až maximálně 20 000 km ( v podstatě při výměně oleje sfouknu i palivovej filtr ) - ale tankuju jen na Benzině TOP Q a VERVA Diesel ( a vždy do plné , žádné čůrání za dvě stovky ) . Pokud někdo tankuje "ze sudu" tak výměna filtru častěj .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod davados » čtv 3. lis 2011, 17:01

bavíte se tu o systému Bosch nebo to tam takhle má i Siemens?
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod vena garážmistr » čtv 3. lis 2011, 20:48

to Davados: věci kolem filtru a tankování jsou platné pro všechny naftové motory a je jedno jakej mají vstřikovací systém .
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod marcco83 » pát 18. lis 2011, 11:12

Problem zrejme vyriešený...Pri výmene tesnení a čistení DRV ventilu sme pozreli aj na palivový filter. Otec ho zrejme zle založil...a "čistoty" z nádrže putovali cez škáru rovno do čerpadla...
Podobný problém sme riešili na P 206 HDi. Známi kupil auto a asi po týždni vyskočilo Antipollution fault. nevedeli sme prist na problem...a znova kontrola palivoveho filtra. Predchádzajúci majiteľ tam dal inú vložku, pre istotu menšiu, ale s väčším otvorom teda funkcia žiadna a znova sa "čistotky" dostali rovno do čerpadla.

V oboch prípadoch sa prečistil regulátor a použil správny filter. Od vtedy je zatiaľ všetko OK. :D
Citroen Xsara II. 2.0 HDi 80Kw r.v.2004
Obrázek
marcco83
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 133
Registrován: úte 6. říj 2009, 11:16
Bydliště: Gelnica, Slovakia
Vůz: Xsara II 2.0 HDi

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » pon 12. pro 2011, 18:25

ahoj lidi ...tak dneska jsem to měl u kámoše v servisu a nádrž prej čistá ...pár hodin na to vypnu motor,nafty ještě dost vetšinou to dělalo až když byla rezerva a najednou je to tu zas nouzový režim.....jedu domu asi 4 km a mezitím mi to asi 5krát z ničeho nic chcípne...regulátor tlaku nafty byl z vrakáče...myslíte že kdybych koupil novej tak bych měl konečně klid ??
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

Příspěvekod Dzakub » čtv 15. pro 2011, 22:36

tak opraveno snad to bude jezdit uvidíme....nový regulátor tlaku nafty a je to znát lepe to i zrychluje...takže pro príště žádny takový věci z vrakoviště...
Dzakub
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22. čer 2010, 22:24
Bydliště: Chomutov
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI r.v.1999

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků