Stránka 4 z 4

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: stř 22. úno 2012, 16:12
od jozom
Ahojte,potrebujem poradit.
Mam Xsaru Picasso 1,6 HDI 80KW , potrebujem nájsť v motorovom priestore regulator tlaku paliva,chcem ho prečistiť.
Ale neviem ho nájsť.Môžte mi niekto poslať bud foto alebo schemu tohto motora aby som to vedel nájsť*? Ďakujem

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: stř 22. úno 2012, 16:19
od vena garážmistr
Obávám se že tady s 1,6 Hdi moc moudra nepochytáš tehle motoruů je tu zatraceně málo, víc info asi najdeš na www.C5club.cz tam takových motorů běhá víc v C5kách. Tady v xsarách by jsi je asi napočítal na prstech rukou.

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: stř 22. úno 2012, 17:10
od baffy
Máš to s FAP alebo bez? Skús nahodiť VIN-číslo

-- přidáno 22 Feb 2012, 17:19 --

Tu si to stiahni a heslo nájdeš v SZ
http://ulozto.sk/x3EWFss/1-6-hdi-rar

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2012, 8:19
od jozom
Ahojte, ďakujem Baffymu za ochotu a pomoc.
Našiel som ten regulátor tlaku, ale mám 1,6 HDI, to vysokotlaké čerpadlo je na motore nie z predu ale od kabíny. Nedá sa tam dostať zospodu a z vrchu( z predu ) je tam veľmi malý priestor,že nie je nič vidieť,robiť tak hmatom ,pozeral som tam cez zrkadlo, nakoniec sa mi podarilo nájsť bit ktorý pasoval na šróby,ale povoliť kvôli málo miestu sa mi nepodarilo. Skusim osloviť nejaký servis poblíž.Vymenil som aj naftový filter.Chcel som ešte prečistiť EGR ventil,ale kvôli nedostatku miesta sa mi nepodarilo ani to.To dávajú kvôli takýmto veciam motor von?

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: úte 25. zář 2012, 9:34
od jar
Ahoj jozome, už nějakou dobu se zabývám něčím podobným viz. fórum "Engine failed". Bohužel na našich motorech tam žádné sítko není. Regulátor jsem měl venku dvakrát a nic tam není. V servise citroen se nedá koupit, jen jen v kompletu s čerpadlem. Když ho máš špatný, ti zjistí jen někde v motorárně, nebo tam, kde se zabývají čerpadly. Vyndat ten regulátor znamená vyndat box na vzduchový filtr, palivový filtr a jeho držák, baňku na brzdovou kapalinu a její držák, všechny hadice i s váhou vzduchu až do turba a dokonce i EGR ventil. Pak tam do toho prostoru strčíš hlavu a ruku. No a už ho máš venku :D Ale je to porod, nejdříve jsme ho zkoušeli vyndat pomocí zrcátka, ale po dvou hodinách jsme to vzdali. Jenže když ho vyndáš, tak stejně nic nezjistíš, protože vypadá úplně jinak, než mají naši xsamarádi ve starších letadlech :lol: Ach jo, kdybych to věděl, tak si koupím berlu s 1,9D a jezdím jako bůh....Hodně zdaru a napiš jak to dopadlo.

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013, 13:23
od MarekD
Zdravím. Nevím, jestli můj problém patří tady, ale zkusím to. Mám Xsaru 2.0 HDI a přestala startovat. Při startování mi diagnostika ukazuje dodávaný tlak nafty jen kolem 50-60 atm a požadovaný je 250. Když jsem odpojil snímač tlaku na liště, tak mi auto chytlo, při opětovném zapojení auto zase nestartuje. Měl jsem snímač půjčený a auto se chovalo stejně, takže v něm problém nebude. Je možné, že by to dělal regulátor tlaku? Diagnostika mi ale žádné chyby spojené se vstřikováním neukazuje, jen tlak oleje, ale to bude problém jinde. Budu rád za každý nápad, díky

Re: Xsara HDI 66kW, ide iba na cca 2500 otacok

PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013, 10:57
od empík
Pokiaľ bol druhý snímač stopro dobrý, tak ma napadá len vadné čerpadlo. Tým, že si odpojil snímač a auto naštartovalo tak si ho podľa mňa len umelo odblokoval. Myslím tým to, že ECU je nastavená na určitý tlak v systéme. Pokiaľ si snímač odpojil mohlo to prepnúť do núdzového systému a motor naštartoval. Asi bude nutné premerať ozajstný tlak v systéme aby si vedel na čom si. :)

motor šiel na max 2200 ot a nie mkoc pravidelne

PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013, 10:02
od tino
ahojte,

včera som šiel tak hodinu autom, potom som ho vonku odstavil asi na hodinu. Keď som potom naštartoval , motor šiel trochu nepravidelne a max 2200 ot. prešiel som tak 500m. Odstavil, vypol, naštartoval stále to isté. vypol som motor. Žiadne mimoriadne kontrolky na doske. Po polhodine som naštartoval a šlo to normálne, len sa rozvietila kontrolka poruchy motora - tá žltá.
Ale inak ide normálne. Aj dnes úplne vpohode to šlo. Len tá kontrolka mi svieti. Nestretli ste sa niekto s tým ?
Budem musieť skočiť do citróna čo za chyba tam naskočila.

Xsara 2001, 2,0 HDI 66 KW diesel

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013, 12:59
od Fanatik
Tato závada se mi stala loni, po natankování špatné nafty. I když si dal motor říci a po ujetí asi 100 km zase běžel normálně, kontrolka motoru nezhasla. Na diagnostice zjistili tři přidřené vstřiky.

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013, 13:37
od tino
no mám asi pol nádrže. A stále tankujem rovnakú naftu -OMV

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013, 16:34
od empík
Asi by to potrebovalo upresniť, ktorá kontrolka. Mne sa zvykne občas rozsvietiť kontrolka vody v nafte (žltá na pravej strane). Po posledných skúsenostiach s naftou v Nemecku (Sheel) nedôverujem žiadnej benzinke. :)

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: úte 26. lis 2013, 7:56
od tino
kontrola poruchy motora, vľavo na prístrojovke.
Inak včera večer už nesvietila.
Tá kontrolka by mala mať ten význam, že sa stala nejaká chyba a bola uložená v pamäti PC. Kontrolka neznamená že tá chyba stále trvá. Aspoň myslým.

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: úte 26. lis 2013, 8:14
od betom
Pokud byl nějaký problém a kontrolka poruchy motoru se rožla a tato porucha pominula - motor již běží v řádném režimu, tak po ?pěti? startech se kontrolka vypíná, ale příčina poruchy zůstává uložena v paměti jednotky řízení motoru. Dá se načíst diagnostikou. 8)

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: stř 27. lis 2013, 12:49
od tino
no poslali mi správu z citronu že diagnostika vyhodila
chyba ovladanie vstrekovaca č 2

tak som zvedavý čo mi povedia, idem po auto.
Máte s tou chybou nejaké skúsenosti ?

Re: Xsara HDI 66kW, nejde do otáček

PříspěvekNapsal: pon 3. dub 2017, 18:15
od supr.tomo
řešil jsem také regulátor tlaku paliva, který je umístěný na vysokotlakém čerpadle - motor 2.0 hdi 66kw, tak shrnu zkušenosti. U nás stojí podle heureky min. 3300 Kč. Koupil jsem ho nový na ebay.de original Bosch za 1900 Kč včetně pošty. Výměna - nejlépe vyndat palivový filtr, hliníkový držák u toho a pak to jde vyměnit.

Zlobil mě už dřív, auto bylo líné, nešlo do otáček. Pak jsem ho vyčistil přípravkem do nafty a jelo jak nový. Po výměně palivového filtru už to nerozdýchal a auto jelo v nouzáku. Podle diagnostiky myslím chyba P1138 - vadný regulátor tlaku paliva. Motor šel ještě pár sekund po chcípnutí. Po výměně regulátoru vše OK.