Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
Kvido píše:Nevím pánové jaký má vliv žhavič na nepravidelný chod motoru u dieselu a bíly štiplavý kouř.
Osobně bych to viděl na váhu vzduchu nebo elekronický tryml (sensor).Chce to nejspíš seřídit nebo vyměnit. Pomohla by diagnostika nebo někdo kdo se vyzná v dieselech.
Máš nejspíš špatný poměr vzduchu a paliva tedy nafty. Pokud by byl kouř černý bývá to netěsnost s přídavkem nějakého oleje.
Žhaviče zkontroluj taky,ale vliv budou mít akorát na start.
Například bílý štíplavý kouř u studeného motoru ihned po startu " znamená nespálenou naftu (špatné vstřiky , motor už má něco naběháno má špatnou kompresi a chvili trvá než se nafta vznítí , když jsou svíčky KO nefunguje žhavič který napomáhá vznícení nafty u studeného motoru). A to hlavní je že TD žádnou váhu vzduchu NEMÁ, senzor na TD v sání nenajdeš. Pokud se nepletu dochází li ke spalování oleje tak z výfuku vychází MODRÝ kouř ne černý.Černý stálý kouř na TD skoro v celém průběhu otáček nemyslim plný výkon , značí vadný EGR ventil nebo špatně seřízené (předvstřik) čerpadlo a vstřiky.Je taky možné že přeskočil rozvodový řemen.Kvido píše:Nevím pánové jaký má vliv žhavič na nepravidelný chod motoru u dieselu a bíly štiplavý kouř.
Osobně bych to viděl na váhu vzduchu nebo elekronický tryml (sensor).Chce to nejspíš seřídit nebo vyměnit. Pomohla by diagnostika nebo někdo kdo se vyzná v dieselech.
Máš nejspíš špatný poměr vzduchu a paliva tedy nafty. Pokud by byl kouř černý bývá to netěsnost s přídavkem nějakého oleje.
Žhaviče zkontroluj taky,ale vliv budou mít akorát na start.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků