startování 1,9 D / TD

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod MP » stř 10. říj 2012, 7:32

Každej odkaz je jinej . A jinak platí o těch Starlinech co psal Honza . Pokud pláuješ auto užívat dýl než letošní zimu , připlať si třeba za CHAMPIONy .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PetrX » pát 12. říj 2012, 18:17

teď me to všechno stálo víc než jsem plánoval do auta letos vrazit, v to že se vy*ere čerpadlo jsem nedoufal... zatím teda po repasy čerpadla a starteru a vyměně jednoho žhaviče startuje i ráno na brnk. už tu jsou mrazíky.. auto planuju užívat ještě minimálně roky a letošní zimu planuju jště ty žhaviče všechny. a asi pujdu i do toho termostatu. startuje to sice bez plynu, ale ty exploze stuedenýho motoru dajvaj zahulit silemblokum...
PetrX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 15. dub 2011, 15:53
Bydliště: Diváky
Vůz: Xsara 1,9D 5d liftback r.v. 99

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod MP » pát 12. říj 2012, 20:21

Co tě vedlo k tomu že jsi vyměnil jen jeden žhavič ?
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PetrX » sob 13. říj 2012, 10:23

chtěl jsem zjistit kolik toho udelala oprava starteru. na sklade meli jen jeden starline, takze tak. vymením všechny jeste letos vlastnima silama
PetrX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 15. dub 2011, 15:53
Bydliště: Diváky
Vůz: Xsara 1,9D 5d liftback r.v. 99

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod Cvrček » sob 13. říj 2012, 22:17

Při výměně jsi měl kliku v tom,že jsi trefil jeden z těch špatných. Tak ti to chytá lépe. Na brnk,to mohlo být,ale o pravidelnosti chodu bych docela z počátku váhal mluvit.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod MP » ned 14. říj 2012, 9:41

Ono tam je i tzv. dozhavení , žhavení jde i pár vteřin ( v závislosti na teplotě ) po nastartování . Pokud si pamatuju , jak jsem to kdysi dávno měřil na TD , tak to bylo až půl minuty ... Pak je i ten chod studenýho motoru klidnější a kultivovanější ... Chce to mít všechny žhaviče vce 100% kondici .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PetrX » ned 14. říj 2012, 16:56

Cvrček píše:Při výměně jsi měl kliku v tom,že jsi trefil jeden z těch špatných. Tak ti to chytá lépe. Na brnk,to mohlo být,ale o pravidelnosti chodu bych docela z počátku váhal mluvit.

pravidelnost chodu jsem zminoval v souvislosti s repasi čerpadla! auto je ted i tižší. myslím, že ty vule co tam byli dělali neplechu v pravidelnosti chodu. to že to je tišší mi reklo vice lidi co jsem je v tom po oprave vezl. mimo to to lepe tahne na spodku. :jup:
PetrX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 15. dub 2011, 15:53
Bydliště: Diváky
Vůz: Xsara 1,9D 5d liftback r.v. 99

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod Cvrček » ned 14. říj 2012, 17:08

Nemyslel jsem pravidelnost celou dobu. Jen krátký čas po startu. Jestli to jede v klidu rovnou na všechny válce.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PetrX » ned 14. říj 2012, 17:30

myslim, ze jo. zatim teda jeste nebyla tak velka zima. jsem si vedom, ze bude treba vymenit i ty stare zhavice
PetrX
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát 15. dub 2011, 15:53
Bydliště: Diváky
Vůz: Xsara 1,9D 5d liftback r.v. 99

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod Hrnča » ned 14. říj 2012, 21:00

To bude třeba zcela určitě. Vím z doslechu, že když vyměníš jen několik, tak odejdou daleko dříve než když vyměníš všechny. Navíc pokud budeš měnit jen např dva, tak nemáš zaručeno, že se start zlepší. Natrefíš na ty fungující a změna nenastane. Měnil jsem už troje žhaviče a vždy všechny. Jednou na FoFo, na svý Sáře a kamarádovi Pikasákovi. Jinak mě Sára chytala jakž takž na dvě. Pikasákovi dokonce na jednu. FoFo komentovat nebudu...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod empík » ned 14. říj 2012, 23:06

Nemám nič proti výmene všetkých žhavičov naraz, ale tvrdiť že pokiaľ vymením len 2 tak tie ostávajúce dva mi odídu čoskoro je tak trošku scestné. To je ako by som tvrdil, že keď mi vyhorí žiarovka v pravom reflektore tak musím vymeniť aj v ľavom. Určite je dobré vymeniť ich všetky naraz, ale lezie to trošku do peňazí. Ja zastávam skôr názor, že keď už meniť tak za kvalitné, pretože poškodený žhavič môže spôsobiť veľké škody. Keby som ja musel meniť žhaviče, tak ich vyberiem všetky 4 ks, skontrolujem a vadné vymením za nové - kvalitné. Už niekoľko krát som menil žhaviče síce na Fiatoch a stalo sa aj to, že nový žhavič odišiel skôr ako starý.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod Hrnča » pon 15. říj 2012, 3:46

Psak jsem, že vím z doslechu. Kluk co mi pomáhal měnit svíčky na FoFo měl tuhle zkušenost. Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Jinak celé auto leze do peněz. Lepší snad někdy chodit pěšky...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PaulieTD » čtv 15. lis 2012, 15:40

Ahoj,
ráno jsem jel do školy, v -5ti krásně chytla na otočení, dojedu 6km do školy , zaparkuju auto a kolem 1ný že pojedu domů,zapnu klíček, problíkl immobilizer jako vždycky a rozsvítilo se žhavení a potom chci startovat , ale auto nechce chytit... občas mělo tendenci ... ale spíš jen točilo ... , tak jsem napumpoval naftu a stejně nic,mezi tim se mi podařilo vybít baterku.... zkoušeli jsme přes kabely ale nechytla ... co s tím může být ? :(
Ještě nikdy za tu dobu co auto mám nestalo... :(

Díky za rady...
Je : Citroen Xsara Break 1,9TD SX VTS
rv.98 , folie, 14" alu Alessio,tažný...kára se spotřebou kolem 5ti litrů... best !!!
Byl : Ford Mondeo Kombi 1,8TD
rv.97,alu 16"Borbet,všechno v el....už je pryč...koroze :(
Časem snad Mondeo TDCi :)
PaulieTD
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: sob 7. črc 2012, 8:32
Bydliště: Semechnice
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod Kleki » čtv 15. lis 2012, 17:05

Skontroluj žhaviče poprípade vymeň, ak nepomôže, skontrolovať prívod nafty - filter, spoje prepadové hadičky. Ale ak si pumpoval a pumpa bola tvrdá , tak skôr typujem tie žhaviče. Pri nízkych teplotách stačí že je vadný jeden alebo dva a nenaštartuješ.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: startování 1,9 D / TD

Příspěvekod PaulieTD » čtv 15. lis 2012, 17:48

Dobře, zkusím ty žhavící svíčky :)
Pumpa byla měkká , ted mě akorát táta odtáhl domů... teď razím na stužkovací večírek a zejtra to všechno projdu..., pak hadičky,pojistky ... ale je mi to divný, že z ničeho nic :(
Je : Citroen Xsara Break 1,9TD SX VTS
rv.98 , folie, 14" alu Alessio,tažný...kára se spotřebou kolem 5ti litrů... best !!!
Byl : Ford Mondeo Kombi 1,8TD
rv.97,alu 16"Borbet,všechno v el....už je pryč...koroze :(
Časem snad Mondeo TDCi :)
PaulieTD
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 147
Registrován: sob 7. črc 2012, 8:32
Bydliště: Semechnice
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků