kolisanie otacok

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Kleki » pon 12. pro 2011, 21:39

V prvom rade by si si mal dať do poriadku to žhavenie. Ide zima a to žhavenie by ti určite uľahčilo štartovanie. Ten biely dym môže mať súvislosť s tým , že ti to za studena nežhaví.Ten klepot od motora čo počuješ ide odkiaľ? Tie rozvody , čo si chcel meniť si už urobil? V riadiačke si myslím , že problém asi nebude , ale ak máš možnosť ísť s tým na diagnostiku , tak si to daj napichnúť a skontrolovať niekomu , čo sa tomu rozumie. K tým vstrekom asi toľko, v domácich podmienkach nemáš veľa možností ale dajú sa skontrolovať tak , že zmeriaš množstvo nafty , ktoré ti vyteká z prepadov vstrekovačov na všetkých štyroch valcoch pri behu motora na voľnobeh. Na každý vstrekovač daj dlhšiu hadičku najlepšie všetky štyri rovnakej dĺžky a štyri rovnaké čisté nádoby do ktorých ti bude vytekať nafta. Nechaj to chvíľu naštartované na voľnobeh a potom porovnaj množstvo vytečenej nafty zo vstrekov. Rozdiel množstva nafty medzi jednotlivými vstrekmi by nemal byť väčší ako 10-15%. Tam kde je množstvo nafty najväčšie , ten vstrek je najhorší. Toto je len orientačné meranie , lepšie to je dať skúseným majstrom , čo sa vyznajú do commonrailov.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Citr0nik » pon 12. pro 2011, 21:47

zhavenie ano poopzeram po fore a kupim zhavice a rele zohnat z nejakeho buraneho auta.. klepot motora je aj pri zohriatom motore.. sedim v aute soferujem je to pri chode motora ako jazdim klasika zaradim vsetko klasicky len pri istych otackach vydava motor pocudnejsi klepot.. mozno to je isty chod motora ze je to MOZNO normalne.. a rovody ano uz su vymenene kladky, pumpa, remen, gufera, a klinovy remen.. ano syn praxuje v servise tam by sa skusil popytat.. tak by sa pozrel len na co konkretne sa maju zamerat ? :shock: .. no k tym prepadom.. moc neviem kde to hladat ? prosim ta pomoz.. popis kde to je alebo foto.. dakujem moc :)
Citroen Xsara Break 66kw r.v.2001.. 151 000km.. system Common Rail BOSCH :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Citr0nik
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 10. lis 2011, 20:53
Bydliště: Žilina- Turie
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi 66kw r.v.2001

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Kleki » pon 12. pro 2011, 21:58

Na obrázku sú vstrekovače(8) v hornej časti pospájané prepadovými hadičkami(5).

Obrázek

A na čo sa pri diagnostike zamerať? To ja neviem , to by mal vedieť skúsený mechanik. (váha vzduchu, snímače na vačke ,kľuke ,snímače tlaku , teploty a pod.)
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Citr0nik » pon 12. pro 2011, 22:10

aano uz viem chapem .. vydel som ich len som nevedel k comu su .. :) dakujem a dobre do konca tyzdna to hadam prejde cez diagnostiku tak dam vediet ako som dopadol diky moc :)
Citroen Xsara Break 66kw r.v.2001.. 151 000km.. system Common Rail BOSCH :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Citr0nik
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 10. lis 2011, 20:53
Bydliště: Žilina- Turie
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi 66kw r.v.2001

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Aleš » úte 3. led 2012, 9:29

Tak už víš, čím to bylo? Dělá mi to to samé.
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: kolisanie otacok

Příspěvekod Citr0nik » čtv 17. říj 2013, 10:12

Zameral som sa ja prepady ale rozdiel v naciikani do nadobiek nebol ani u jednej nadobky rozdielny, na diagnostike bol staly problem v snimaci teploty nasavaneho vzduchu. Po napojeni osciloskopom na konkretny snimac (nachadza sa v sani) ukazoval stale to iste hoc s autom sme boli v garazi (25st.) a vonku minusove teploty.. Rozmysla sa aj o vymene lenze predava sa to ako komplett ,vaha vzduchu, co je nejaka 3ciferna suma..
Citroen Xsara Break 66kw r.v.2001.. 151 000km.. system Common Rail BOSCH :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Citr0nik
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 10. lis 2011, 20:53
Bydliště: Žilina- Turie
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi 66kw r.v.2001

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků