problémy motoru 1,9D

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Sbohem vąem » pát 1. zář 2006, 14:30

Alespoň u? ví? na čem jsi,jen doufám,?e i po takové nemilé zku?enosti nezanevře? na francouzskou krásku.
Doufám,?e u reklamace pochodí?,jinak to bude hodně velká ?koda (finanční),já bych to auto vzteky asi hodil ze skály.
Předchozí majitel asi na údr?bu a servis dost ka?lal.
Dr?ím ti palce. :wink:
Sbohem vąem
 

Příspěvekod miskod » pát 1. zář 2006, 16:03

A si si ista ze mala najazdenych len 85tis???
miskod
 

Příspěvekod Sedlis » pon 4. zář 2006, 9:15

Ahoj,
po dlouhe dobe jsem nakouknul do diskuze. Ja mam taky Xsaru 1,9D motor DW-8. To cukani mam taky. Mozna je to ale neco jineho. Me cuka jen pri studenem motoru a jen na lehce zeslaply plyn. Kdyz plyn seslapnu na podlahu, tak motor necuka a plynule akceleruje. Hodne zajimave je, ze jsem byl ve Francii a po natankovani prvni nadrze cukal motor porad. Celych 5000km!!! Po navratu do CR a dotankovani prvni nadrze cukani prestalo. Clovek by rekl, ze se ji bude doma libit a ono asi ne :D
Ja to zatim moc neresim, protoze jak rikam, cuka jen za studena. Auto mam od zimy a i v mrazech startovalo bezproblemu. Taky mam najeto 85000km. Myslel jsem, ze to je stoceny, pac na 7 let staryho diesla je to malo, ale asi pred mesicem jsem nasel pod sedadlem faktury za geometrii a STK, kde byl vypsany pocet km v roce 2004, tehdy 64000km.
Takze jsem mel asi stesti.
Jinak tedn dil pod krytem jak jsi psala me pripada jako napinak klinoveho remene od altiku, klimy a serva. Ten odchazi a pak to na nizkych otackach dela bordel. Ja ho musel taky vymenit. V citroenu stala oprava 6000,-
No, neporadil jsem, ale preji hodne stesti. Petr
Xsara 1,9D Break, 1868ccm (DW8)
Sedlis
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát 3. bře 2006, 16:44
Bydliště: Brno
Vůz: Xsara 1,9D Break, 1868ccm (DW8)

Příspěvekod řepák » úte 5. zář 2006, 15:46

......... Ach ty deh?áky .....!
S těma jsou jen samý starosti....
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod ElTorpedo » čtv 7. zář 2006, 16:09

Já taky jednu, moje první auto bylo Opel Vectra 1.7 TD s motorem od ISUZU, 7 let starý auto původem z Francie. Zhruba 2 měsíce auto chodilo tak, jak mělo a prásk. Při cestě z Plzně do Jihlavy na výjezdu z Prahy ?la teplota ukrutně nahoru, a motor shebnul, zastavil jsem a zkusil nastartovat , startér jen cvaknul a nic. Zjistil jsem,?e jsem s vodou nasuchu nepomohla ani svěcená voda, prostě hotovo,odtah do Plzně a začala se ře?it příčina. Seběhlo se toti? asi pět věcí najednou, baterka kaput, zavzdu?něný čerpadlo, prasklý těsnění pod hlavou,prasklá hlava, přidřený písty a nakonec se zjistilo,?e prasknul i blok. Oprava celkem 30-35 tis. Mazec, málem mne trefilo. Předchozí majitel samo ruce pryč, ten ko... se mi rad?i od tý doby vyhýbá obloukem, jinak ho potkat,tak ho asi přizabiju. A to jsem povaha mírná.Nejsem jouda,abych neskontroloval jestli mám vodu,olej O.K. atd. Ale ?el motor prostě do kytek takovym kalupem. Tohle nepřeju nikomu, v?em radím v?e stoprocentně prověřit, jinak si ka?dý koleduje o malér a v dne?ním právním systému a vychcaností dovozců aut to není takový problém. Poučil jsem se a skončil u Xsary, uvidí se časem,jak bude slou?it. Od tý doby mám alergii na Opel a diesly, to musí ka?dý pochopit, Dneska jsou to holt v?echno kýbli do kterých člověk nevidí a neví co se kde po... Z čeho by jinak prodejci a automobilky ?ily, z prodeje nových vozů určitě ne. Dneska je v?echny ?ivý servisní prohlídky a servis, případně prodej ND.Omlouvám se za takový román. :)
Uživatelský avatar
ElTorpedo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 11. srp 2006, 17:14
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvekod řepák » čtv 7. zář 2006, 16:19

ElTorpedo píše:Já taky jednu, moje první auto bylo Opel Vectra 1.7 TD s motorem od ISUZU, 7 let starý auto původem z Francie. Zhruba 2 měsíce auto chodilo tak, jak mělo a prásk. Při cestě z Plzně do Jihlavy na výjezdu z Prahy ?la teplota ukrutně nahoru, a motor shebnul, zastavil jsem a zkusil nastartovat , startér jen cvaknul a nic. Zjistil jsem,?e jsem s vodou nasuchu nepomohla ani svěcená voda, prostě hotovo,odtah do Plzně a začala se ře?it příčina. Seběhlo se toti? asi pět věcí najednou, baterka kaput, zavzdu?něný čerpadlo, prasklý těsnění pod hlavou,prasklá hlava, přidřený písty a nakonec se zjistilo,?e prasknul i blok. Oprava celkem 30-35 tis. Mazec, málem mne trefilo. Předchozí majitel samo ruce pryč, ten ko... se mi rad?i od tý doby vyhýbá obloukem, jinak ho potkat,tak ho asi přizabiju. A to jsem povaha mírná.Nejsem jouda,abych neskontroloval jestli mám vodu,olej O.K. atd. Ale ?el motor prostě do kytek takovym kalupem. Tohle nepřeju nikomu, v?em radím v?e stoprocentně prověřit, jinak si ka?dý koleduje o malér a v dne?ním právním systému a vychcaností dovozců aut to není takový problém. Poučil jsem se a skončil u Xsary, uvidí se časem,jak bude slou?it. Od tý doby mám alergii na Opel a diesly, to musí ka?dý pochopit, Dneska jsou to holt v?echno kýbli do kterých člověk nevidí a neví co se kde po... Z čeho by jinak prodejci a automobilky ?ily, z prodeje nových vozů určitě ne. Dneska je v?echny ?ivý servisní prohlídky a servis, případně prodej ND.Omlouvám se za takový román. :)

Ne?-li Opel tak rad?i budu jezdit tramvají ....
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod ElTorpedo » čtv 7. zář 2006, 16:23

No jo to byl člověk tak nezku?enej,naivní a blbej
Uživatelský avatar
ElTorpedo
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 11. srp 2006, 17:14
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvekod MP » pát 8. zář 2006, 8:09

Přeji brzké ukončení tohoto smutného příběhu nějakým ??astným happyendem . Doká?u si představit ti Tvé nasr... a vztek .
... a pokud bude? vybírat nové auto , snad se nenechá? odradit tímto kouskem s "vrozenou" vadou a bude to zase Citroen , nejlépe Xsara . Přeji hodně ?těstí .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: xsara 1,9

Příspěvekod MP » pát 8. zář 2006, 8:29

happycrown píše:To aby jsi mi tu dávku ?těstí poslal lopatou...!!!
Jsem od přírody člověk mírumilovný...ale přeci jinak tohle mě krapet rozhodilo. Snad se mi podaří sehnat autíčko dle přání, kdy? mi ov?em bazar uzná reklamaci....


To já su taky celkem kliďas , ale ?e by mě to rozhodilo krapet .... to asi ne , to bych byl ku... nas.....
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod Návštěvník » ned 17. zář 2006, 9:34

Zajímavý případ s tou xsarou, ale nějak se mi to nezdá, kladky v rozvodech jsou konstrukčně ře?ené tak ?e na nich je přidělán plech který je v případě vodící kladky při?roubován třemy ?rouby k bloku a v případě napínací kladky dvěma ?rouby, ty plechy jsou nedílnou součástí kladek, bez nich se to vyměnit ani přidělat nedá, navíc rozvodová sada bez vodní pumpy stojí v replice cca 3500Kč-nevím jak u citroenu, ale víc jak 6000Kč bez práce to nebude, tak je mi divných těch 30 000Kč a ?ivotnost rozvodu-zaručená je 80 000km, navíc motor 1.9D vychází z motoru 1.9d který se montoval ji? do peugeotu 205 v roce 87 chcete li to citroenu BX a náhradní díly jsou za velmi přijatelné ceny. Sám mám xsaru 1.9td, rozvodová sada včetně vodní pumpy byla měněná minulý týden, tak?e vím na co to vyjde.
Nastavení rozvodů-čerpadla aby spotřeba byla těch 22 litrů snad není ani mo?ná, to by muselo být čerpadlo total po smrti, ale drasticky by se to projevilo na chodu motoru.
Pokud byl motor hlučný ji? při koupi NECHÁPU proč jsi takové auto kupovala.
Návštěvník
 

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků