zavzdušnování

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

zavzdušnování

Příspěvekod zvanda » stř 11. lis 2009, 20:14

Mám problém.Při množství 15l. nafty v nádrži dochází k zavzdušnování pal.systému.Je zajímávé,že jen když se jede do zatáčky,nebo auto stojí na sklonu.Umí někdo poradit?Děkuji.
zvanda
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. lis 2009, 20:01
Bydliště: Klášterec nad ohří
Vůz: xsara 1,9td-1997 Peugeot 307sw1,6HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod mio » stř 11. lis 2009, 20:30

Může být problém v sacím koši v nádrži.Určitě bych tím začal , vymontoval a vyčistil.Mě se zase stávalo že jakmile se rozsvítila kontrolka rezervy, xsara (TD) začala v tahu vynechávat jako kdyby docházela nafta.Sací koš byl totálně zasv...ný (mazlák) po vyčištění bylo vše ok.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod zvanda » čtv 12. lis 2009, 17:56

Díky ,koš jsem měl venku,vyprázdnil jsem celou nádrž,vytřel jí do sucha a dělá to stále.při 15l nafty není problém jet po rovině,prudčí zatáčka a hned chytne vzduch.Vím dá se jezdit s plnou nádrží ale je to nepříjemné nebot jak je u těchto aut známo palivoměr si ukazuje co chce.
zvanda
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. lis 2009, 20:01
Bydliště: Klášterec nad ohří
Vůz: xsara 1,9td-1997 Peugeot 307sw1,6HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod mio » čtv 12. lis 2009, 19:29

Co popisuješ je hodně divný ale určitě bude závada u přívodu. Nevšiml jsi si náhodou jaký rok a měsíc byl vyražen na sacím koši (plováku,nebo nádrži),jestli souhlasí s tvojí xsarou.Dotykal se při zpětné montáži dna nádrže ,byl pod sacím košem v nádrži ještě jeden větší, měl jsi dole sítko a labyrint ??.Podobný problém mívají starší dieselové BMW ale tam odchází podávací čerpadlo v nádrži (které na štěstí v xsaře TD a D není), pod půlku nádrže prostě nenasají naftu.Pokud to bude dělat stále tak bohužel snad jen přihnout plovák aby tě při 15 litrech ukazoval palivoměr že máš prázdnou nádrž.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod zvanda » pát 13. lis 2009, 18:40

Těch údajů jsem si nevšiml ale pod sacím košem žádný další sací koš nebyl.Auto bylo dovezené z Francie pod mým dohledem,jen lehce bouchnuté na L-blatník.Před ním jsem měl ZX a to mělo pomocné pal.čerpadlo (vztřk.čerp BOSCH)!Tam nikdy žádný problém nebyl.Mě ten sací koš připadal dost složitý a nepochopil jsem jak vůbec to maká.Je ale pravda,že to začalo dělat až po nějakém čase,ne hned po přihlášení.
zvanda
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. lis 2009, 20:01
Bydliště: Klášterec nad ohří
Vůz: xsara 1,9td-1997 Peugeot 307sw1,6HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod mio » stř 20. led 2010, 18:37

Konečně se mě povedlo nafotit to svi..tvo (šlem) co bylo v sacím koši v nádrži.Opět stejná závada vůz v tahu (v kopci) jakoby vynechával a po rovince nedal víc jak 120 km/h (1.9 D).Procuclo se to až do koše přes sítko a přicpalo sací trubičku.
Přílohy
2šlem.jpg
2šlem.jpg (20.74 KiB) Zobrazeno 9891 krát
lem.jpg
lem.jpg (18.34 KiB) Zobrazeno 9891 krát
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod Devilian » čtv 21. led 2010, 8:45

Mam sice xsaru hdi, ale mal som podobny problem. Ja tam ale mam podavacie cerpadlo. Problem bol v tom, ze na tom cerpadle je taky ventil, ktory pusta naftu dnu, ale uz ju nepusti von (je to len taka mala umela zatka na boku toho cerpadla). To ma riesit problem s jazdou do zakruty, v tom cerpadle je vdaka tomu ventilu nafty dost aj v pripade, ze sa v nadrzi preleje. Ja som mal ten problem, ze nejaka necistota sa dostala do tohoto ventilu, a ten sa nezatvaral. Takze v cerpadle sa nedrzala nafta a v zakrute, po ostrej zakrute alebo do kopca mi auto skapalo. Mozno ti to nejako pomoze..
Xsara I, r.v 2000, Hdi 2.0, plaisir, elektrony, cira optika na svetlach- no proste raketa- predana
Citroen C5 2.0i
Uživatelský avatar
Devilian
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 162
Registrován: pon 3. srp 2009, 14:43
Bydliště: Zilina, Orava, Zilinsky kraj, slovensko
Vůz: Citroen Xsara I, 2000, 2.0HDI 66Kw Plaisir s BSI

Re: zavzdušnování

Příspěvekod kalois » úte 26. led 2010, 11:44

tento p=roblém mám taky ale při prvním startu jakmile mám cca těch 15l ráno dojdu je to zavzdušněné,pokud mám víc tak nic.je o dost nepříjemné a zajímavé jak mu jednou napumpuji chytne a třeba 2hodiny stojí a nic se neděje:-) poradte budu taky rád
kalois
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: pon 13. srp 2007, 19:44
Bydliště: Hrabětice
Vůz: xsara 1,9td


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků