od Seldi » ned 15. led 2017, 19:46
Právě že ne. Všechno v pohodě, když jsem měřil konektor u jednotky, tak všechny kostry a i napájení tam jsou. Ted jsem to teda neměřil, ale předtim to bylo to samý, a všechno se bylo naprosto v pohodě. Tedka do toho nechci vrtat, aby mi náhodou neřekl, že jsem to udělal já. Ale předpokládám, kdyby se jednotka "vypálila", tak by to cítil i viděl, když měl tu starou rozebranou. Takže kdyby se stal někde zkrat, tak si myslim, že by se i přepálila nějaká pojistka, ale všechno bylo ok. Mně to spíš přijde, jako kdyby jednotka ztratila napájení nějakym špatnym kontaktem, ale je mi divný, že když dal novou, tak to zase tak 180km fungovalo. A to jsem předtim mohl hejbat kdečim a stará jednotka se nerozchodila. Ikdyž jednou mi vlastně naskočila zpátky od tý doby zase nic, což mi pořád naznačuje nějakej špatnej kontakt. JJ, myslel jsem schema jednotky motoru. No zatim uvidim, pokud mi on uzná reklamaci, tak to nechám na něm, pokud ne, tak se do toho zkusim pustit sám.