cukání motoru

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod davamax » úte 18. kvě 2010, 12:29

no neni to tak slozity,pocitaci se to nelibi,ale fungovat by to melo.. ;-)nikoho nic jineho nenapada...tak nevim,ale to cukani me fakt stve,dnes jsem stim jel do prace,a nedivim se zene,za ji to vadi...ale jsem optimista a verim,ze se to vyresi ;-)....
davamax
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 11. kvě 2010, 9:23
Bydliště: Litoměřice
Vůz: xara break 2.hdi

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod 284626 » úte 18. kvě 2010, 12:34

SAmozrejme auta su len stroje a robia ich len ludia cize sa kazili a kazit budu.
Len moja skusenost je taka ze mal som mazdu 626 a ta jazdila do mrtva ziadna porucha ziaden problem proste nic.Teraz mam berlingo 2004 a su s tym len problemy.Uz som tam vymenil asi vsetko a este by to znieslo:))A to stalo to auto 850 000.
Keby ich predavali za 200 000 tak ani neceknem.
Ale mas pravdu je to aj o tych kusoch to si clovek nevybere poznam kopec ludi co by nedali na tieto auta ani dopustit.
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod snoopy » pon 24. kvě 2010, 12:16

zaslepit EGR by neměl být problém. Nemusíč ho nějak vypínat nebo opojovat elektroniku ži podtlak. Stačí ucpat tu hadici, co přivádí spaliny od výfuku do sání. EGR se pak otevírá a zavírá, počítač je spokojenej a době do sání jde stále jen čistý vzduch.

Ale pokud opojuješ EGR na starším autě, tak ještě koukni, jestli už to sání není natolik zas.aný, že má horší přívod vzduchu. U benzinu to neni takový, ale u nafťáku se tam přes EGR dostávají pěkně mastné saze... brrr
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod davamax » pát 28. kvě 2010, 13:10

tak egrem to neni,ale vypada to na cidlo tlaku nafty,je na nej dobrej pristup zespodu a i vymena bude vpoho,zkusim ho vymenit z jineho auta a uvidim...jinak vazne nevim.
davamax
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 11. kvě 2010, 9:23
Bydliště: Litoměřice
Vůz: xara break 2.hdi

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod 284626 » sob 29. kvě 2010, 7:26

Ak myslis cidla co su na cerpadle a na rampe tak tyma to neni.Menil som cerpadlo aj trisky a boli aj z cidlami.To cukanie sa s tym nezmenilo.JA to tipujem skorej na ten el.snimac plynu.SDtaci troska pridatb a u mna to prestane
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod davamax » stř 2. čer 2010, 12:31

No me to taky prestane kdyz pridam,ale jakmile znovu udrzuju rychlost,zacne zas,jako by tam slo malo paliva...aspon me to tak prijde.tak si myslim,ze je to cidlo tlaku paliva,no uvidim,zkusim ho z jineho auta a i to el cidlo.
davamax
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 11. kvě 2010, 9:23
Bydliště: Litoměřice
Vůz: xara break 2.hdi

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod 284626 » stř 2. čer 2010, 15:24

To ti budem vdacny ked mas moznost vyskusat ten el snimac plyn.pedala.
Malo paliva ani nie jedine ze by vstrekovace pri urcit.otackach nerozstrekovali ale tiekli.Ale tak mne to robi asi pri 1800otackach to sa mi nezda.A trisky som uz menil to by musela byt velka nahoda.Ja mam skorej podozrenie na vzduch.Ze sa to dusi a tak to trha.
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod davamax » čtv 3. čer 2010, 9:20

Jjjo vyzkousim to a dam vedet.Vstriky to nebudou,to je blbost a vaha vzduchu taky ne,ta by cukala ,az by odesla uplne behem nekolika dni.Cekam az pritahnou nejake auto ze stejnym motorem a zkusim to vymenit a samo to pisnu,aby vedeli i ostatni,...
davamax
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 11. kvě 2010, 9:23
Bydliště: Litoměřice
Vůz: xara break 2.hdi

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod 284626 » čtv 17. čer 2010, 19:56

Snazil som sa troska viacej drzat motor v otackach okolo 2000 nie menej a nerobi mi to uz.To znamena ze v mojom pripade to bolo sposobene asi dlhodobejsim podtacanim motora
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod xsara 2 » úte 6. črc 2010, 19:01

Mám také motor 2.0Hdi,66kw,a také mi cukal hlavně okolo 2000ot.Udělal jsem tři zásahy,a mam už 1000km klid.Nechal jsem si zrepasovat vstřikovače,a ty jsem namontoval,dále jsem vyndal váhu vzduchu a vyčistil jsem ji,nakonec jsem vyměnil vzduchový filtr.
xsara 2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 31. črc 2008, 21:28
Bydliště: České Budějovice
Vůz: xsara break,2.0Hdi,system siemens,66kw,r.v.2002

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod 284626 » pát 9. črc 2010, 11:53

Kolko mate kilometrov ked vam to tak cuka?Ja som po vymene spojky a je to uplne o inom zuiadna vaha vzduchu ani nic podobne.Robila to zoslahana spojka
284626
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 11. úno 2010, 20:56
Bydliště: MAlacky
Vůz: BErlingo 2.0 HDI 2004

Re: cukani motoru a vypinani a zapinani turba,spojka

Příspěvekod zachy325 » úte 11. lis 2014, 19:25

Zdarec chlapi vyřešil někdo to cukání???me to taky dělá při cca ustalenych 1800ot.min
Xsaru mám chvilku a uz me se.e a to dost :(
zachy325
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned 9. lis 2014, 20:01
Bydliště: Svitavy
Vůz: Citroen Xsara 2.0Hdi Break rv.2001

cukání motoru xara picasso 1.6 Hdi 80KW

Příspěvekod pigi79 » pát 16. led 2015, 15:51

Zravím všechny. Mám problém s cukáním motoru při jízdě s xarou picasso 1.6HDI 80KW. Koupil jsem ho letos v létě a hned od začátku mi to blbne. Rozsvicuje se kontrolka poruchy motoru a až po zahřátí to zašne cukat. Na všechny převodové stupně. Vlastně už při rozjezdu musím dávat více plynu a pomaleji pouštět spojku, jinak mi to chcípne. když mám nastartovaný motor(zahřátý, takže mi to nejde na sytič), tak po sešlápnutí plynu je menší časová prodleva na reakci plynu. Myslím, že to má určitě spojitost, ale s takto přeelektrizovaným typem motoru člověk nikdy neví. V servisu si s tím sami neví rady, jen mi mění součástky a vždy při zkušební jízdě je vše v pořádku(protože motor je studený a jede na sytič). Už mi měnili:váhu vzduchu, egr ventil, čistili filtr pevných částic, tak už nevím. Jakmile překročím určité otáčky, tak to nedělá, ale při klidné jízně ve městě např. při 50ti km/hod. na trojku, to škube jak o život, nebo při každém zařazení a přidání plynu to má právě tu prodlevu a jakobych šlápl na chvíli na brzu a zase přidal. Mám rok 2005 a najeto mám 140tis. km.
Děkuji za rady a typy ze zkušeností s tímto problémem.
pigi79
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 16. led 2015, 15:02
Bydliště: Třeboň
Vůz: citroen xara picasso 1.6HDI

Re: cukání motoru

Příspěvekod Cvrček » pát 16. led 2015, 23:38

A na diagnostice to bylo?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: cukání motoru

Příspěvekod vena garážmistr » sob 17. led 2015, 9:37

T o budou dobrý kutilové začít tím skoro nejlevnějším je nenapadlo? Vzduchový filtr, naftový filtr jsou vyměněné? Zkontrolovat kompletně těsnost palivového potrubí. První je samozřejmost že se musí na DIAG ale značkovou ne nějakou univerzálku.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků