Tak mám asi trochu problémek ... dnes ráno mě ?enská budí ?e svítí kontrolka ( dokonce odhadla její funkci ) , ?e je asi málo vody v chladiči ... vylezu z postele , se zalepenejma očima doleju cca 4 deci , kontrolka zhasne , jdu spát .... Jen?e celý dopoledne jsem přemý?lel jak je mo?ný ?e se ta voda ztratila , kdy? jsem to kontroloval , tak 10 dnů zpátky .... Jak dojela dom , vezmu auto a ?tuduju jestli někde neteče chladič , hadice , vodní pumpa .... nic . Pak jsem se začal obávat asi nejhor?ího ..... vytáhnu měrku oleje a na ní je pár drobných kapiček . Víčko od oilu , je taky jako "orosený" . Jel jsem za mechanikem , kterej se mi stará o Xsaru ... naznal ?e si nemyslí ?e by to bylo těsněním pod hlavou , ?e by byli natlakovaný hadice od vody , a ?e trochu vody na víčku v?dy bude , pokud nepojedu někde dál a nestihne se odpařit to co tam zkondenzuje . Ale pak jsem je?tě po nějaké době ?el kouknout na tu měrku oleje , a myslím si ?e je tam víc ne? obvykle , nevím teda jak moc by se projevili ty cca 4 deci ztracené vody na hladině oleje , ale trochu mě to rozhodilo .... Tak co kdo poradí
...teď jsem je?tě na Citroenech vyčetl ?e je tam nějakej výměník olej-voda , o tom mluvil i ten servisman , něco jako ?e se od oleje nahřívá voda a naopak ( mo?ná to pí?u blbě , ale pokud něco takovýho existuje a je tam , tam jistě víte , já teda ne ) ...