Spotřeba naftových motorů

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Venca.6 » ned 17. srp 2014, 20:29

Docela by mi zajímalo to dodelani intercooleru, na kolik to vyšlo a je poznat rozdíl? Není velký turboefekt než se to natlaci? Už mám chip a ve vedrech je znát úbytek výkonu oproti tdi.
Venca.6
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte 15. dub 2014, 16:43
Bydliště: Staňkov
Vůz: Citroën Xsara II Break 2.0 HDI 66kW Exclusive, RHY - Siemens, r.v. 2002, CHIP ON, EGR OFF

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Stefs » pát 22. srp 2014, 10:11

také by mne to zajímalo + fotografii, (máš simensie nebo bosche) , pravda je , že jsem ve vedrech také zpozoroval snížení výkonu jako bych ztrácel chip. Nějaké rady čím by to mohlo být a zda intercooler pomůže? Díky.
Xsara 2001/2 - 2.0HDi 130 Kobyl - který Vás utahaj v tomhle se dá zrakvit, proto mám na kravjění jiný RCčko :) děravej vejfuk, slítaný gumy hlavně že to sviští obrbazy :-D
Stefs
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. dub 2014, 10:54
Bydliště: Příbram
Vůz: Xsara 2001/2 - 2.0HDi 120k

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Venca.6 » pát 22. srp 2014, 19:56

Já osobně mám siemens a co jsem četl tak ten ic sníží lehce tlak turba a muselo by se to poladit na ty membrane, ale popravdě se mi do toho moc nechce.
Venca.6
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte 15. dub 2014, 16:43
Bydliště: Staňkov
Vůz: Citroën Xsara II Break 2.0 HDI 66kW Exclusive, RHY - Siemens, r.v. 2002, CHIP ON, EGR OFF

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod XsaraTV » ned 24. srp 2014, 20:32

Ahojte, tak dorobenie IC vyšlo na cca 250eur (samotny IC,silikonove hadice,spojky,redukcie,nerezove rury a kolena priemer 51mm a hore pri motore hlinik 51mm priemer.Co sa tyka turboefektu,resp. turbodiery ,tak ta sa nezmenila.Dôležité je ,ak sa robi vedenie vzduchu,tak co najkratšie,a čo najmenej pružných častí(silikonovych kolien,spojok) aby sa system velmi nerozpinal a čo najlepšie spoje,aby tlak nikde neunikal.Na brzde som s tym este nebol,ale ten IC tam citit je.Predsa je rozdiel,ci ide do sania vzduch co ma takmer 100stupnov a ked ma teplotu menej ako polovicnu.Auto na stlacenie pedalu akceleruje o trosku lepsie,a vstrekovanie mam takisto Siemens.Nechcem sa s chipom ponahlat,pretoze chcem ist do ineho turba,ked uz,tak poriadne(prave riesim jednotku ECU a zapojenie solenoidu pre ovladanie variability turba, chcem ist do nejakeho VGTčka).Ak by ste chceli nejake foto,mam ich niekolko,tak kludne mail do SZ :wink:
Xsara HDi - jednoducho neodolateľná !
Uživatelský avatar
XsaraTV
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 273
Registrován: ned 30. srp 2009, 13:26
Bydliště: Vojčice, Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 5dv.,rok narodenia 2003,zelená metalíza, 2.0 HDi,Ulter Sport,Carzone Specials...

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Venca.6 » ned 24. srp 2014, 21:56

No ja právě prvně nechal dělat chip a přijde mi ze to dost kouří, teď jak je přes den kolem 20 tak to nic vidět není maximálně trochu v nízkých, ale jak je horko a někde trochu přišlápnu, tak jsou za mnou oblaka.. Tak nevím jestli by ten cooler pomohl když by to salo chladnější vzduch.
Venca.6
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte 15. dub 2014, 16:43
Bydliště: Staňkov
Vůz: Citroën Xsara II Break 2.0 HDI 66kW Exclusive, RHY - Siemens, r.v. 2002, CHIP ON, EGR OFF

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod XsaraTV » pon 25. srp 2014, 15:24

ja chip mám urobený ešte pred dorobením IC,ale teraz po dorobení IC a výmene turba chcem dať znova novú mapu.Pred IC som to mal na 86kW a 280Nm.Octavke 2.0tdi 103kw som stihal v poho,aj otcovej byvalej novej C5ke tiez 103kW.Avsak pri ostrom "provoze" velmi rychlo vyletela teplota motora a pri vonkajsej teplote nad 30°C uz veru bolo citit,ze motor straca dych,tak som isiel do IC a teraz setrim na inu,väcsiu turbinu a pravdepodobne aj palivovu pumpu,ktora zhltne dalsich zopar sto eur
EDIT: a prave preto to dymi jak lokomotiva, aj tebe,aj mne,aj inym,ze je bohata zmes- tam uz turbo nestaci,resp. je na nom nizky tlak a preto,aby bol dosiahnuty vykon taky,aky je,je vstrekovana velka davka paliva.Ak by si mal lepsie turbo,ktore pri nizsich (rozumej cca 130tis.) otackach dosiahne rovnaky tlak,ako nase povodne turbo uz po "pretlakovani" tzn. vyraznom zvyseni pracovnych otaciek turbiny(cca 160tis. a viac),tak pri rovnakom vstrekovanom mnozstve paliva by si dosiahol vyssi vykon vzhladom k pomeru vzduch:palivo. To je na tom,priatelia,to najdolezitejsie.Mozes mat dobre ,vykonne turbo,ked mas male mnozstvo vstrekovaneho paliva - co je obmedzene jednak vstrekmi a palivovou pumpou.A naopak,mozes mat dostatocnu palivovu pumpu a vstreky,ktore este maju urcite rezervy,ked mas sucasne turbo,ktore je uz na limite a zvysit na nom plniaci tlak by mohlo mat destrukcne ucinky... asi tak :) ide to ruka v ruke jedno s druhym :)
Xsara HDi - jednoducho neodolateľná !
Uživatelský avatar
XsaraTV
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 273
Registrován: ned 30. srp 2009, 13:26
Bydliště: Vojčice, Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 5dv.,rok narodenia 2003,zelená metalíza, 2.0 HDi,Ulter Sport,Carzone Specials...

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Venca.6 » pon 25. srp 2014, 23:08

Za ty prachy mi to nestojí, to si ty peníze radši schovam na silnější auto nebo na starší tdi který je na ty úpravy mnohem lepší.
Venca.6
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte 15. dub 2014, 16:43
Bydliště: Staňkov
Vůz: Citroën Xsara II Break 2.0 HDI 66kW Exclusive, RHY - Siemens, r.v. 2002, CHIP ON, EGR OFF

motor 1.9TD DHY žere 10litru

Příspěvekod martin.fazekas » stř 8. říj 2014, 11:30

Zdravim chlapi..vyměnil jsem snad už uplně všechno co mě napadlo.vstřikovaci čerpadlo lucas,vstřikovaci trysky,všchny hadice od nadrže až po čerpadlo včetně fitru a spon i plovák v nadrži jsem vyměnil s matici.vzduchový fitr vyměněn-bramboru ve vyfuku taky nemám.brzdy mě nevaznou..děkuji všem za rady a odpovědi
martin.fazekas
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 8. říj 2014, 11:21
Bydliště: Otnice
Vůz: peugeot 306

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod MP » stř 8. říj 2014, 14:50

K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod martin.fazekas » stř 8. říj 2014, 19:30

ano to je ono
martin.fazekas
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 8. říj 2014, 11:21
Bydliště: Otnice
Vůz: peugeot 306

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod empík » ned 22. úno 2015, 22:10

Po kratučkých niekoľkokilometrových trasách som konečne mohol "vypáliť katalyzátor". Urobil som trasu niečo cez 300 km, možno tretinu po zľadovatelých cestách a tak spotreba 5,7l/100 km sa mi zdá byť dosť dobrá.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Seldi » pon 17. říj 2016, 11:17

Měl bych dotaz na někoho, kdo má picasso 2.0 HDI. Včera jsem si všimnul, když jsi nechal zapnutou aktuální spotřebu, tak při brzdění motorem jsem se snad nikdy nedostal na nulu. Vždycky to klesalo hrozně pomalu a nejníž jsem se dostal asi na 0.3l/100. Je to normální nebo mam někde hledat problém? :)
Seldi
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát 1. črc 2011, 17:38
Bydliště: Tábor
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDi,2001

Re: Spotřeba naftových motorů

Příspěvekod Cvrček » pon 17. říj 2016, 20:06

Máme to shodně. Neřešil bych to.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Předchozí

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron