Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod rossi » sob 10. črc 2010, 20:39

Viem,ze sa to tu preberalo X-krat,cital som asi vsetko,ale nazory na zaslepenie hdi su protichodne.Chcel by som sa vyhnut nudzovemu rezimu a investiciam spojenych s odblokovanim.Idem si vyrobit plnu zaslepku z antikoroveho plechu a umiestnit ju napravo od chladica vyfukovych plynov iducich do EGR.To miesto je v strede motorovej casti pod prednym sklom asi cca.2cm od plechoveho vlnovcoveho kolena na odvadzanie spalin.Drzi to tam na dvoch imbusovych sroboch umiestnenych nad sebou/asi 6alebo8imbus/Je tam umiestnena nejaka tesniaca podlozka uz od vyroby a ja ju len vymenim za nepriechodnu.Nejdem odpajat ziadny snimac,ani zaslepovat hadicky.
Bude to fungovat?
Prosim Vas piste konkretne k Hdi 66kw,1.9Td sa da zaslepit a 1.6hdi vraj nie bez upravy r.j.
Dakujem za napisanie odskusanych postrehov.
rossi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 23. zář 2009, 19:05
Bydliště: ZILINA
Vůz: xsara,2L,Hdi66kw,r.v.10/03

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod rossi » ned 25. črc 2010, 1:18

Mam pocit,ze vsetci navstevnici citroenackeho fora su aj GREENPEACEaci,alebo to EGR nikto nikdy na tomto druhu motora nezaslepoval???
rossi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 23. zář 2009, 19:05
Bydliště: ZILINA
Vůz: xsara,2L,Hdi66kw,r.v.10/03

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod Devilian » úte 27. črc 2010, 21:44

Xsara I, r.v 2000, Hdi 2.0, plaisir, elektrony, cira optika na svetlach- no proste raketa- predana
Citroen C5 2.0i
Uživatelský avatar
Devilian
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 162
Registrován: pon 3. srp 2009, 14:43
Bydliště: Zilina, Orava, Zilinsky kraj, slovensko
Vůz: Citroen Xsara I, 2000, 2.0HDI 66Kw Plaisir s BSI

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod rossi » stř 28. črc 2010, 19:49

Devilian dakujem.
Dnes som bol v citroene a rozpraval som sa s odbornikom.Prebrali sme viacej tem a co sa tyka EGR neodporucil mi ho zaslepit.Cely ten system je ovela komplikovanejsi-"ako len prepojenie WC s privodom pitnej vody".Ten pan sa venuje cely zivot autam a mal som pocit,ze spava v kniznici :D .
rossi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 23. zář 2009, 19:05
Bydliště: ZILINA
Vůz: xsara,2L,Hdi66kw,r.v.10/03

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod baffy » stř 28. črc 2010, 20:45

Hm,takže ďalší GREENPEACE? :D
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Peugeot 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5123
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod driversk » čtv 29. črc 2010, 1:58

To: rossi Maximálne ti môžem len doporučiť vyčistiť sacie potrubie od tých sračiek :idea:
U nafťáku to býva obalemené čiernou mazlavou gebuzinou, ktorá zužuje prietok vzduchu do motora. (dávnejšie tu bolo aj neaké to foto)
Ja to chcem tiež zdemontovať a vyčistiť, len tam je sakra blbý prístup..
Xsara II VTS 2-HDI 80Kw rv.-2002 strieborná metalíza Bývalka
Suzuki Burgman 650 Executive , ABS , r.v.2005 Bývalka
Honda Deauville 700 ABS r,v, 2007
Citroën C4 1.6i imagine
Uživatelský avatar
driversk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1008
Registrován: úte 11. srp 2009, 21:21
Bydliště: Trnava
Vůz: Ná včul ništ

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod MP » čtv 29. črc 2010, 7:11

Ta fotka zasviněnýho potrubí je zde:
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=3499&hilit=EGR
...je to teda z jednadevěttédé
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Obrázek
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4306
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011 (ex: Xsara 1.9 TD - 1998 , C5 Break 2.0 HDi - 2004 )

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod rossi » čtv 29. črc 2010, 16:00

baffy píše:Hm,takže ďalší GREENPEACE? :D

S ekologiou to nemalo nic spolocne.Len som s tym panom rozoberal viac dolezitejsich veci aj ohladom inych aut,cestovatelske zazitky z europy a ameriky,testovacie jazdy,upravy,cipovanie aut a pod.A to egr mi vyfucalo z hlavy a nechcem sem pisat utrzky co som si okolo egr zapametal.
rossi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 23. zář 2009, 19:05
Bydliště: ZILINA
Vůz: xsara,2L,Hdi66kw,r.v.10/03

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod Aleš » pát 30. črc 2010, 10:27

Co ti řikal na to chipování?
XsaraII 2.0 HDi 66KW r.v.01 hatchback modrá metalíza
Aleš
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon 6. črc 2009, 19:20
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: XsaraII 2.0 HDI 66kw r.v. 2001

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod rossi » pát 30. črc 2010, 20:02

Na otazku ci je realne aby ti cip zdvihol vykon a zaroven znizil spotrebu/ako mi to tvrdil kolega/odpovedal,ze je to nerealne.Nedokazu to francuzky vyvojari,ktory maju k dispozici nepredstavitelnu vyvojarsku techniku....momentalne nabieha hdi motor s tlakmi pri vstrekovani 2500...
Spominal,ze amici si zvacsuju vykony pridavnym zariadenim pod /"karburator"/,kde s jednej strany triska vstrekuje benzin a zdruhej strany cisty kyslik,ale takto zvysit vykon si mozu max.10 sekund...
Do servisu mu chodia Hdi,ktore maju bezne nalietane 500,700tis.km s aktivnym EGR...
rossi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 23. zář 2009, 19:05
Bydliště: ZILINA
Vůz: xsara,2L,Hdi66kw,r.v.10/03

Re: Zaslepenie EGR na 2HDI 66kw r.v.03

Příspěvekod Venca.6 » ned 21. zář 2014, 19:52

Dnes jsem zaslepil Egr. 1mm plech. podlozka k napojení do sani plus odpojení podtlaku ventilu. Práce na 2,5h celkem. V tom kolinku u sani byly usazeniny, vrstva cca 0,5cm kolem dokola. Výsledkem je, že je motor pružnější v hodně nízkých otáčkách, je schopný vzít i 4 při 1000 otáčkách, předtím měl problémy i s 1250. Neříkám, že to motoru prospívá takový styl jízdy, ale je to jediný rozdíl, který jsem pocítil po zaslepeni.
Venca.6
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 73
Registrován: úte 15. dub 2014, 16:43
Bydliště: Staňkov
Vůz: Citroën Xsara II Break 2.0 HDI 66kW Exclusive, RHY - Siemens, r.v. 2002, CHIP ON, EGR OFF


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník