Strata chladiacej kvapaliny prosim o pomoc :(

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Strata chladiacej kvapaliny prosim o pomoc :(

Příspěvekod DMX_SK » pon 25. říj 2010, 20:39

Zdravim potrebujem surnu radu lebo uz neviem co dalej tlaci mi vodu spod vika na vyrovnavaciej nadrzke uz som menil 2X viko a raz tesnenie pod hlavou dal som vyronat hlavu a stale to ist. Stale to ist spoje na hadiciach su v poriadku. Cca po 7 km sa mi rozsvieti kontrolka hladiny vody myslim si ze je to hlava a niesom si isty. A ak ano mohol by mi nikto poradik kde by som niejaku pozhanal? Mam Xsaru 1 19TD 1998
DMX_SK
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 24. kvě 2009, 19:38
Vůz: Xsara 1.9TD 66kw virobena 1998

Re: Strata chladiacej kvapaliny prosim o pomoc :(

Příspěvekod Fanatik » pon 25. říj 2010, 20:55

Měl jsem stejnou závadu na svém PICASSU a bylo to těsnění pod hlavou. Hlavu sem dal na magnetce zarovnat a potom udělat tlakový test jestli neni prasklá. Pro novou hlavu zkus zavolat do Třince. Je to: POP-ART s.r.o., Konská 251, 739 61 Třinec. Tel.: 558337061, e-mail:popart@pop-art.cz. E-shop: www.pop-art.cz.
Fanatik
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 22. zář 2010, 20:33
Bydliště: Chotěboř
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDI 2001-02, Xsara Picasso 1.6i 16V 2007

Re: Strata chladiacej kvapaliny prosim o pomoc :(

Příspěvekod mio » úte 26. říj 2010, 6:36

Hlava KO. Docela častá závada u 1.9 TD a 1.8 TD , je tam mikroprasklinka mezi ventily je špatně vidět.Když jsi jí měl dole chtělo to tlakovou zkoušku.Než kupovat jen hlavu tak bych raději sehnal celý motor a bacha na to neměla by být dělaná hlava !! Když už byla dělaná (zavařená) tak většinou to po nějakém čase praskne znovu.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Strata chladiacej kvapaliny prosim o pomoc :(

Příspěvekod Kleki » úte 26. říj 2010, 15:35

Mal som kedysi podobný problém na 1,9 TD ale po demontáži hlavy bolo zreteľne vidno poškodené tesnenie pod hlavou, tak som ju len dal prerovnať a nové tesnenie to spravilo.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)


Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků