od Devilian » pon 15. lis 2010, 9:18
Mozno nie rozvody, ale remenica pohonnych agregatov.. Nepamatam si to uz presne, ale ked som motor vytocil do otacok, zacalo tam myslim nieco presmykovat, a vtedy akoby neslo dost paliva do motora a motor zhasol. Robilo mi to napr na trojke ked som predbiehal, otacky isli k 3000 a auto zhaslo (ked som bol prave vedla auta, ktore som predbiehal). Po vymene rozvodov (a remenice pomocnych agregatov) tento problem uplne zmizol.
Avsak ked sa aj vyskytol, maximalne do minuty motor znova normalne nabehol.
Dalej mi auto zacalo zhasinat, ked som mal nejaku necistotu v tom ventily na boku palivoveho cerpadla v nadrzi. Nikdy sa nezatvoril, a teda nedrzal vo vnutri ziadnu naftu. Takze ked som siel do pravotocivej zakruty s menej ako pol nadrze(to ale zalezalo od rychlosti prejazdu, na jej konci mi vacsinou zhasol motor.. Vyriesene vybratim ventila a jemnym zabrusenim noziciek, ktorymi bol zachyteny na cerpadle. Odvtedy mozem prechadzat zakrutu aj na dvoch kolesach a motor nezhasne.
Xsara I, r.v 2000, Hdi 2.0, plaisir, elektrony, cira optika na svetlach- no proste raketa- predana
Citroen C5 2.0i