vstřiky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: vstřiky

Příspěvekod robo27 » ned 16. zář 2012, 9:40

Zdravím

Na 1,9D mi toršku tečie nafta okolo jedného vstrekovača - ten najbližší k rozvodom... Myslím si že to tečie z neho samotného a nie z priestoru medzi vstrekom a hlavou....Robi to tak už dlhšie... cca 10 000Km.

1. Prosím o radu k vytiahnutiu vstreku - je lepšie ju všróbovať za studena alebo keď je motor trošku teplý?
2. Alebo to nechať tak a nerobiť nič? Auto ma spotrebu cca 5,5L.

Mam obavu ci tryska nerozprasuje zle a nemoze sposobovat naprikald zle spalovanie alebo dalsie problemy..... Co som sa pozeral na ceny tak repas tejto trysky nie je drahý, prípadne na vrakovisku....

ďakujem sa rady
X1 1,9D rv 1998, 170000 km - vlastním od 96tkm (05/2009), myslím taká 100vka stočená, ....
X2 1,9D break rv 2001, 135000 km - nákup 05/2013 115tkm )

-------------
Ex: X1 1,9D rv 2000, 170000 km - vlastním od 138tkm (05/2008) - žiaľ v 12/2012 skončila po mnou nezavinenej havárií na vrakovisku(
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 363
Registrován: čtv 8. kvě 2008, 17:51
Bydliště: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Opravy - repase vstřikovačů common railu

Příspěvekod MP » stř 12. pro 2012, 22:25

Nevěděl jsem kam to dát , kdyby jste našli lepší vlákno , tak to přesuňte .

http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vstrikovacu-common-railu-od-tri-do-ctrnacti-tisic-67684
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: vstřiky

Příspěvekod Samo.Vojta » pát 14. pro 2012, 16:55

Ahoj Lidi, možná udělám trochu NewBie dotaz,ale vlastním xsaru 2.0Hdi 66KW(RHY) s najezdem skoro 190.000km. Jde nějakým laickým způsobem zkontorolovat, jak jsou na tom vstřiky?Přeci jen 190 tkm už je poměrně dost..:)

Díky V.
Samo.Vojta
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: úte 13. pro 2011, 16:25
Bydliště: Častolovice
Vůz: Xsara combi 2.0Hdi rv.02

Re: vstřiky

Příspěvekod Kleki » pát 14. pro 2012, 17:16

Ak ti motor dobre štartuje aj v týchto mrazoch , má pravidelný chod na voľnobeh aj pod záťažou , nedymí a podobne tak to nerieš. Načo sa vŕtať v niečom čo dobre funguje. Ak sa v tom začneš vŕtať , tak určite zistíš nejaké anomálie a rozdiely medzi jednotlivými vstrekovačmi a začneš do toho sypať prachy a možno zbytočne. Ja mám na Xsare už cez 212000 km , neviem či poctivých ale predchádzajúci majiteľ a ani ja sme so vstrekmi nič neriešili. A to auto mal on od stavu 126000km potom som prevzal štafetu ja pri stave 182000 až dodnes. Radšej sa zameraj na kvalitnú starostlivosť palivového systému , pravidelné výmeny filtra paliva a používaj kvalitnú naftu ktorú nadopuj VIF-om. To auto sa ti potom odmení a možno ani za ďalších 100000km nebudeš poznať problémy so vstrekovačmi.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » pát 14. pro 2012, 17:49

Asi tak nejako a odpoveď na tvoju otázku znie = diagnostika.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod Kleki » pát 14. pro 2012, 17:58

A ešte pre doplnenie Baffyho okrem diag . zmeranie prepadov vstrekovačov. To je asi to minimum čo sa dá urobiť v domácich podmienkach. Potom už len špecializovaný servis CR s testovacou stolicou.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: vstřiky

Příspěvekod rudooo » stř 28. srp 2013, 18:51

Zdravim pani,
poprosil by som vas o nazor, xsara 2.0 HDI (2001), vstreky Siemens, auto po urcitom case samo zhasne, a nejde natocit. Diagnostika pise Zavady: Riadiaca jednotka, vstreky. Vstreky boli vymontovane a vyskusane a vraj su v poriadku, lenze stale to ukazuje to iste. U mechanika 2 dni po sebe po 3 hodinach volnobehu prestane ist. Vraj su tie piezoelektricke vstreky pokazene a nekomunikuju s riadiacou jednotkou. Nestretol sa niekto iny s takouto zavadou, a prosim poradit co by sa mohlo s tym spravit, pretoze neviem si predstavit aby som kupoval 4 nove vstreky ked ich test ukazal ze su mechanicky v poriadku."Mozno" je to chyba elektricka.
Nejaky navrh ako to inak otestovat.
Vdaka
rudooo
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 31. črc 2013, 9:56
Bydliště: Brarislava
Vůz: Xsara 2.0 HDi 2001 (66 kW)

Re: vstřiky

Příspěvekod vena garážmistr » stř 28. srp 2013, 19:28

Pokud ukazuje že jsou elektronicky špatné tak je to problém.Piezoelektrický systém je pokud mě hlava neklame neopravitelný a je třeba měnit kompletní vstřikovač. Když byli vymontované vstřikovače jak je mechanik testoval?
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: vstřiky

Příspěvekod rudooo » stř 28. srp 2013, 22:13

Nie som mechanik, ale snazim sa porozumiet co tomu autu je. Mechanik povedal asi toto: "Vstreky boli na mechanickom testovani na nejakom stroji pod urcitim tlakom a vysledne hodnoty boli v normale". Nechce sa mi ale verit ze by odisli vsetky 4 vstreky naraz. Nespomenul som este jednu vec, auto pred tym asi rok stalo bez pohnutia. Mozno nafta zvodnatela a spravila problem, ale posledny mesiac som na tom bezproblemov denne jazdil. Len pred tyzdnom z nicoho nic na krizovatke zhaslo a uz neslo nastartovat... pripisoval som to nejakemu cerpadlu alebo zanesenym filtrom, ale pocitac vyhodil chybne vsetrky a chybnu riadiacu jednotku motora
rudooo
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 31. črc 2013, 9:56
Bydliště: Brarislava
Vůz: Xsara 2.0 HDi 2001 (66 kW)

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » stř 28. srp 2013, 22:35

Akou diagnostikou ste to robili a aké sú kódy tých závad?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod vena garážmistr » čtv 29. srp 2013, 6:14

Nafta nezvodnatí vodnatí benzin. Ale pokud to rok stálo a byla v tom ta "kvalitní nafta" co je všude v prodeji tak bych se nedivil že budou vstřiky KO ale zároveň by bylo KO i vysokotlaké čerpadlo respektive celý vstřikovací systém ale to by se projevilo nejspíš okamžitě a ne po měsíci ježdění. Vzhledem k tomu že auto už celkem moderní koncepce tak nestačí vstřiky zkontrolovat mechanicky ony můžou být mechanicky ve 100% stavu ale pokud na nich nefunguje elektronická část tak to zkrátka nepojede. Ja píše Baffy jakou diagnostikou se dělal test a kódy těch chyb pak se možná hneme dál.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: vstřiky

Příspěvekod rudooo » čtv 29. srp 2013, 17:54

Velika vdaka za snahu poradit, chodim tam ako na klavir uz 6-ty den, zatial vraj vymenil 2 mostiky na riadiacej jednotke, dal dole vstreky, a dal ich mechanicky odskusat, a neviem co este na tom robil tych dajme tomu 5 dni. Auto stale po nejakych 4 hodinach volnobehu zhasne a nejde nastartovat. Spytam sa dnes na kody tych chyb. Ked to spravi, pobozkam mu ruky, ak nie budem musiet najst inych mechanikov...

ale rad by som vedel co od nich mam cakat, pretoze to auto mam 2 mesiace z ktorych prve dva tyzdne islo absolutne bez problemov az kym sa neposahal alternator, ktory hned opravili ale tiez sa mi zdalo 23O EUR vela za opravu povodneho, aj s robotou...

-- přidáno čtv 29. srp 2013, 20:01 --

Takze zajtra mi to zlozi s tym ze poruchu nevie odstranit, vraj ked sa zohreje riadiaca jednotka vypne koncove stupne riadenia.

takze idem hladat niekoho dalsieho, kto by to vobec vedel opravit... ak by ste mali niekto skusenosti s takymto problemom uvitam kazdu radu, vdaka

Tak dnes je uz 11. 9. mesiac co auto chodi od opravara k opravarovi a nevedia si s tym rady. Pocitac vraj hlasi riadiaca jednotka a vstreky ale aj po vymene stale to iste. - Auto ide ako hodinky a potom z nicoho nic zhasne, bez varovania, toci na prazdno a ne a ne naskocit. Staci mu vsak den a potom znovu ide ako hodinky, raz v kuse 200 km, niekedy len 5 a potom znova zhasne a toci naprazdno. Zatial som vsak jazdil len vo vzdialenosti moznosti dotiahnutia do servisu, ale uz mi to ide na nervy ze 4 mechanici nevedia najst pricinu...

26.9.2013:
Chcel by som dokoncit pribeh nekonecnej opravy, kde auto chodilo od jedneho mechanika k druhemu... nakoniec mi jeden mechanik vycistil hallov snimac, palivove filtre a hlupsoti okolo, skusili sme nahradny klucik, ci to zhasinanie bez udania dovodu prestane, ale zasa nastalo zdochnutie a nasledne nenastartovanie aj par dni a potom z nicohonic fungovanie zasa na par dni. Vstreky som uz nechcel dat testovat, aj ked to pocitac vyhadzoval ako chybu, ale mechanicka kontrola ma stala 110 eur a uz som nechcel do toho znova ist.
Nakoniec mechanik povedal ze mam kupit novu riadiacu jednotku + skrinku s poistkami v motore (spolu 130 EUR), plus prehodenie softwareu do tej zanovnej riadiacej jednotky (50 EUR) a auto uz tyzden ide bez chybyciek. tak to asi vazne bola nejaka softwaerova resp. elektricka zavada, este sa ozvem ako to vydrzalo zimu, ked budem na nom dennodenne chodit. Velke plus za posledneho mechanika, ktory nechcel ani cent, s odvovodneni ze vlastne nic neopravil, aj ked to rozoberal a cistil a stalo tam u neho 2 tyzdne...
rudooo
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 31. črc 2013, 9:56
Bydliště: Brarislava
Vůz: Xsara 2.0 HDi 2001 (66 kW)

Vstřik bosch kam zapojit ?

Příspěvekod buda117 » ned 6. črc 2014, 11:22

Zdravim potreboval bych od vas poradit menil sem cerpadlo vstriky trubky lucas za bosch .Lucas nemel ten jeden vstrik elektronickej 2 draty prej urcuje pocatek vstriku a ted kdyz tam mam bosch zkoumal sem kam pripojit a u palivovaho filtru viz foto http://buda117.rajce.idnes.cz/nastenka#Fotografie0212.jpg byl zakonceny drat nikam nevedl koncovka vstriku tam pasuje ale kdyz to pripojim nic se nezmeni porad nejde idealne seridit predvstrik bud kouri je hlasity motor nebo je potichy nekouri ale zase strasne dlouho startuje .... A tak by me zajimalo zda sem ten konektor spojil dobre a jestli se musi nejak aktivovat pres pc ? A taky na jakem valci ma byt ten elektro vstrik .... dekuji
buda117
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 17. úno 2014, 17:33
Bydliště: Bystřice
Vůz: Xsara 1.9TD

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » čtv 10. črc 2014, 20:07

Nebude to snímač pre otáčkomer? Elektronicky riadené vstreky majú len motory HDI,či? :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod Louie23 » úte 26. srp 2014, 9:30

Chtěl bych se zeptat kolik to tak může vyjít, když to nechám udělat přímo v Citroenu? Potřeboval bych přetěsnit vstřiky na Xsaře 2.0HDi.
Louie23 "Blue LeMan"
Uživatelský avatar
Louie23
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 10. lis 2011, 15:18
Bydliště: Nový Jičín
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0HDi r.v. 2002 66Kw/90k

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků