vstřiky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: vstřiky

Příspěvekod mio » ned 17. črc 2011, 17:53

Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: vstřiky

Příspěvekod knaj » čtv 25. srp 2011, 20:52

Podložku jsem sehnal,ele ten sajrajt se tam asi zapekl a ten vstřikovač nejde ven!Asi to chce nějaky spec.zvedak co? Poradi mi někdo nebo musim rovnou do CITROENU?DIK ZA KAŽDOU RADU!
knaj
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 16. čer 2009, 19:15
Bydliště: Koberice u Opavy
Vůz: Citroen Xsara Picasso, 1,6Hdi, r.v. 2005

Re: vstřiky

Příspěvekod knaj » ned 11. zář 2011, 22:06

V Patek jsem si přivezl auto od Mechanika,kteremu když jsem popsal muj problem,tak hned věděl o čem mluvim,což mě docela uklidnilo!(neděla to poprve)!POPIS ZHRUBA:Vyměna provedena u všech 4 vstřiku!Přefrezovani,nove podložky,(o něco širši), nove gufera,těsněni!RAD ODPOVIM NA KONKRETNI DOTAZY! :?: :D
knaj
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 16. čer 2009, 19:15
Bydliště: Koberice u Opavy
Vůz: Citroen Xsara Picasso, 1,6Hdi, r.v. 2005

Re: vstřiky

Příspěvekod jackalllll » pon 12. zář 2011, 18:49

Nevíte někdo utahovací moment na takový ty držáky vstřiků na 2.0 hdi 66 kW?
jackalllll
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: stř 23. zář 2009, 20:11
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Xsara picasso 1.6 16V r. 2008

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » pon 12. zář 2011, 19:27

Ak sa nemýlim tak by to mohol byť motor DW10TD .Snad ti to pomôže:
utahovacie momenty.JPG
utahovacie momenty.JPG (49.37 KiB) Zobrazeno 19598 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Diagnostika vstrekovačov 2.0 HDI

Příspěvekod empík » ned 15. led 2012, 14:15

K otvoreniu tejto témy ma priviedol hlavne príspevok od Lumpíka.
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=55&t=7562&p=83598&hilit=diagnostike#p83598
Porovnávaním diagnostiky vstrekovačov som zistil, že hodnoty sú veľmi podobné s mojimi až na stanovenú veľkosť vstrekovanej dávky, čo však pripisujem tomu, že oni to merali na studenom motore pretože hodnoty na voľnobehu sa u mňa pohybujú na hodnote 7 alebo 8 mm3 na zdvih. Teraz k veci: Jedná sa mi o hodnotu vstreku č 3 pretože tento vykazuje odlišné hodnoty oproti iným vstrekom. Tak isto je to aj u mňa a brúzdaním po nete som zistil aspoň 2 takéto podobné hodnoty u motorov HDI. Ak som správne pochopil, tak vstreky čo diagnostikoval Lumpík boli po repase, čiže mali by vykazovať približne rovnaké hodnoty. Zdá sa mi, že tu už ani nejde tak o náhodu ako skôr o vlastnosť motora HDI. Preto by som Vás chcel poprosiť(tých čo majú vlastnú diagnostiku a motory HDI) o hodnotu vstrekov na diagnostike pri voľnobežných otáčkach.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » úte 17. led 2012, 15:30

Dnes som premeral korekcie vstrekov a na moje potešenie rozdiely sa zmenšili. Dá sa to asi pripísať 2 vplyvom.
1,Pretesnil som pravý vstrek výmenou medenej podložky
2,Začal som používať VIF pred 3 týždňami
Ešte stále je tam veľký rozdiel, ale niekedy v novembri vstrek č.3 dosahoval hranicu -2.
Prikladám tabuľku a ešte raz vás chcem poprosiť o spoluprácu. Stačí mi vedieť či je aj u Vás tiež taký veľký rozdiel medzi vstrekom č.3 a ostatnými vstrekmi.
Přílohy
2012-01-17 12 19 05.jpg
2012-01-17 12 19 05.jpg (67.33 KiB) Zobrazeno 19496 krát
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » úte 17. led 2012, 15:45

Rád,ale momentálne mám skapatý notebook a tým pádom aj Dialbox :cry:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod baffy » úte 24. led 2012, 21:51

Takže nejaké hodnoty pre empíka v písomnom a aj v grafickom prevedení
Přílohy
Palivový okruh.pdf
(148.84 KiB KiB) 1036 krát
DCM3.4 Informácie o palivovom okruhu.pdf
(124.76 KiB KiB) 908 krát
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » stř 25. led 2012, 11:18

Ďakujem :jup:
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

vstřikovací trysky 2.0HDi, 1.9TD aD

Příspěvekod sup7sup7 » úte 14. úno 2012, 16:16

vlastní vstřikovací tryska je skoro stejná u všech těchto motorlů nebo u HDi je podstatně jiná? jsou tam větší tlaky? koli u jakýho motoru tedy jeho vstřiku? U HDi je navíc u vstřikovače elektromagnetický ventil který ho ovládá jinka by to mělo z mechanického hlediska vlastní tryska být to samé ne tedy až na případnou jemnost otvoru či přesnost dílů? Rozumí tomu někdo? nějaký řez vstřikem by byl z nějaké chytré knížky?

dík:)
sup7sup7
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 66
Registrován: stř 1. úno 2012, 9:13
Bydliště: Plzeň
Vůz: Xsara II break, 2.0 HDi, 2001, tmavá zelená metalíza:)

Výměna vstřikovačů

Příspěvekod sedljiri » ned 25. bře 2012, 20:29

Přeju dobrý večer,
na pikáskovi ,MOTOR 2.0 HDI 66 KW (RHY) mně již delší dobu zlobí patrně jeden vstřik. (cvrlikání při akceleraci) mám teď možnost zkusit vyměnit za jiné. Zajímalo by mě, jestli je potřeba vstřiky zapisovat do řídící jednotky, nebo podobný zásahy přes diagnostiku,nebo jestli je to na mým autě ještě "jedno". A jestli je tam nějak určeno pořadí? Taková bonusová otázka by byla, jestli je možné nahradit vstřikama z 2.2 Hdi. Mechošovi z citroenu se totiž vizuelně jeví úplně stejně jako na dvoulitr. Byl na nich proveden kompletní repas, takže by to byla značka ideál :-)
Děkuji za odpověď.
Jirka Sedláček
Uživatelský avatar
sedljiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. lis 2008, 16:21
Bydliště: Bořitov
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI,66 kw, r.v. 2001

Re: vstřiky

Příspěvekod empík » pon 26. bře 2012, 10:49

Klasickou diagnostikou (Lexia) vieš len čiastočne skontrolovať vstreky. Vstrek sám o sebe nemá žiadnu komunikáciu s ECU, takže sa mení jednoducho kus za kus.Poradie nie je určené, všetky sú navzájom zamenitelné. Pokiaľ sú mechanicky zhodné tak snáď je aj možná zámena 2,2HDI za 2.0HDI staré, ale v tomto prípade všetky 4 ks aby boli rovnaké. Nikto ti však nezagarantuje, či auto nebude mať vätšiu spotrebu a pod. ECU jednotky je totiž nastavená na originál vstreky. Toto všetko by ti však mal najlepšie vysvetliť mechanik z Citroenu - je to jeho práca. To, že na pohľad vstreky vyzerajú rovnako neznamená nič. Rozdiely veľkosti vstrekovacieho otvoru ťažko budú okom rozoznatelné. Je možné, že na 2,2 HDI sa dávajú úplne rovnaké vstreky ako na 2.0 HDI a zmena je len v nastavení ECU, zistiť by si to mohol podľa objednávacích čísiel. Ak by bola tá možnosť asi najlepšie by ich bolo odskúšať a hneď by si vedel na čom si.
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: vstřiky

Příspěvekod sedljiri » pon 26. bře 2012, 11:06

Děkuji za odpověď,
on je mechanik přes dodávky(Jumper,Boxer). Osobáky dělá jen tak jako bokovku po večerech doma.
Proto jsem zvolil raději metodu, víc hlav - víc ví.
Vyzkouším a dám vědět.
Ještě jednou díky moc!
Jirka Sedláček
Uživatelský avatar
sedljiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. lis 2008, 16:21
Bydliště: Bořitov
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI,66 kw, r.v. 2001

Re: vstřiky

Příspěvekod e-certik » ned 1. dub 2012, 0:22

Kazdy jeden vstrik ma nejake vlastnosti (propustnost, rozprach, zpozdeni pri zavirani, otevirani. Znaci se kombinaci alfanumerickych znaku. Ty je treba zadat pri vymene do RJ motoru, aby dokazala KOREKTNE korigovat tyto vlastnosti, a spravne ridila vstrikovani paliva. Pokud to neudelas, auto pojede, jen bude pravdepodobne hlucnejsi motor, rychlejsi zanaseni sazemi a mensi, nebo vetsi vykon (dusledek ne uplne dobre rozprasene ne uplne presne davky paliva v ne uplne presny okamzik)
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

PředchozíDalší

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků