léto v plným proudu, za pár dní začíná dovolená a tak nastal čas provést teoretickou přípravu na hlavní bod programu

Ještě teda na úvod, obvykle si všechny informace k servisu co dělám na autech dohledávám sám, ale po koupi xsary II jsem zjistil že toto bude celkem ořech. I pan Haynes je jen pro XI a XII okázale ignoruje. Jakékoliv odkazy na servisní příručky, postupy, informace atd. vítám.
Teď k věci: Xsara II break K5, 1.6 80kw BA+LPG (VF7N2NFUB73918235), najeto 220tis, podvozkově už je asi hotová. Mám v plánu udělat komplet předek + vzadu co zvládnu (Ačka zatím nemá tak repas vzadu asi až později). To znamená ve předu nová ramena, čepy, tlumiče, horní uložení a co je okolo. Vzadu moc nevím, nebyl moc čas to zatím zkoumat na jámě, asi jenom tlumiče. Potřeboval bych poradit, co vše by bylo dobré vyměnit, a na co se vyprdnout, co třeba měnit nemá cenu (já vím, takhle od boku... ale třeba zda měnit elastomery nebo netřeba atd., zkušenosti z praxe).
Co to dělá: Klasika, mlácení na nerovnostech z různých míst (horní uložení, silenty ramen, stabík, možná i kuláky), nervozita při změně směru, tvrdý rány do kastle při přejezdu malejch příčnejch nerovností, nutnost korekce volantem při prudkým brždění (ne že by to táhlo pokaždý na stejnou stranu, ale prostě ty přední kola už tam asi lítaj jak salám v sudu) atd. atd. atd. Chci to udělat najednou a pořádně, abych pak třeba v prosinci, ve slané břečce nemusel ležet pod autem a měnit kulák, co se mi v létě zdál eště slušnej...
Pokud toto už někdo dělal, nebo o tom něco ví než já (obecný znalosti jsou, xsara specifický skoro nic), budu rád za jakýkoliv doporučení, budu vděčen.
Pokud by někdo uměl a chtěl sepsat seznam dílů s OEM číslama, má u mě karton piva


