Tak tohle se stává docela často.Můžou za to gufera na čepech zadní nápravy (pokud to nejsou tlumiče), která zakrývají "slavná ložiska" zadní nápravy.Jsou K0 a propustí vlhkost (vodu) do jehličkových ložisek tam zmrzne a zadek přestane pružit,začne zas až na jaře

nebo v teplé garáži.Nejhorší je to že ani nemusíš mít poškozená ložiska (kola do A) a kvůli takovéhle banalitě cca 300 kč za gufera, budeš když už dělat kompletní repas zadní nápravy.Proto je dobré dodatečně si nechat vyvrtat maznice do zadní nápravy a natlačit vazelínu která vytěsní vodu, (když už je teda nenamaže, jak tvrdí repasoví odborníci

).Samozřejmě že když tam teď navrtáš maznice a natlačíš vazelínu ničeho nedocílíš ,nejlepší je dělat to v létě za suchého počasí!! Většinou ale náprava to stejně odskáče , protože za tu dobu se tam dostali všelijaká svin..va která poškodili a vydřeli klec ložiska.Pusť se do toho v teplé garáži a za pomoci "teplometu", za zkoušku nic nedáš, vlastně dáš 6 kč za mazničky a cca 60 kč za vazelínu

.