Stránka 2 z 46

PříspěvekNapsal: ned 2. zář 2007, 21:03
od Marek
Mám taky maznice a v servisu mi říkali, ľe je třeba 1-2x do roka domazávat. Myslím, ľe pokud jsou volná těsnění, asi se i trochu vazelíny s prachem vytlačí. V ľádněm případě nestačí navrtat a jen jednou namazat. Takhle se udrľovaly přední nápravy u ©. s motorem vzadu a pravidelné domazávání dělalo zázraky.

PříspěvekNapsal: ned 2. zář 2007, 21:13
od Sbohem vąem
Někde tady na fóru uľ někdo někdy psal,ľe tam vyvrtal díru a naplnil to celé olejem,to bych jeątě bral,ikdyľ to zní zvlaątně.
Mazat ano,ale olejem,je to "Jehlové loľisko" .

PříspěvekNapsal: pon 3. zář 2007, 18:19
od B@RT
Kvido píše:jsem Nástrojář a tuk do jehlových loľisek znamená brzká smrt,do jehlových loľisek příjde jen olej a to trochu,souhlasil bych s doplňováním oleje,né mazacího tuku,to je nesmysl.
Kdyľ jsem byl v Citroenu v Kuníně řekli mi,ľe ty loľiska vydrľí tak 80 tisíc pak jsou v háji,ale záleľí na okolnostech (cesty,styl jízdy,zatíľení atd...)
Osobně asi počkám na smrt zadní nápravy,ikdyľ ta bude asi brzká (najeto 112 000 km) a pak ji nechám za nějakých 8 -10 tisíc repasnout.


kdyľ tam bude jen olej tak snáze vyteče a pokud se dostane do oleje bordel tak to je také brusná pasta. Dává se tam mazací tuk, a pokud je v trubce dost toho tuku tak přirozeně raději vytéká ven, neľ aby tam něco vtékalo- takľe znám lidi co mají maznice a jiľ najeto přez 200 000 na původních loľiskách takľe na tom něco bude a kdyľ se ti to neosvědčí tak prostě dáą jen tuk a nové loľiska a nic daląího tam rvát nemusíą.

PříspěvekNapsal: úte 4. zář 2007, 6:34
od riggo
taky si myslim,ze s tukem to bude lepsi.A jestli tam nejaky bordel po event.pseudovyplachu olejem zustane,je jedno,s cim vytvori brusnou pastu,jestli s naplni olejovou nebo tukovou.Pokud to budu delat,pujdu nejspis do nejake te vodni vazeliny nebo jak se tomu rika.

PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2007, 12:15
od dusang
riggo píše:Otazka druha je,co to obnasi za praci.


Mozno som tu uz tento link niekde daval... Toto je vymena lozisiek na Peugeote 205 GTi. Na Xsare by to malo byt velmi podobne...
http://www.205gtidrivers.com/articles.p ... beamrefurb

PříspěvekNapsal: úte 15. led 2008, 20:25
od viteon
auto přestalo vrzat, subjektivně je přesnějąí v zatáčkách. Měnil jsem i tlumiče, tak se to asi projevilo společně.

PříspěvekNapsal: pát 18. led 2008, 18:41
od Lonestar
Taky jsem si koncem roku nechal udělat nápravu. Na tlumiče se teprve chystám. Takľe nějaké výrazné změny zatím nepozoruju. Teda kromě toho, ľe mi při naloľeném autě uľ neątrejchá kolo o vnitřek podběhu.

PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2008, 14:11
od Sbohem vąem
Ahoj Kajo,
tak jsem byl dneska repasnout zadní nápravu u http://www.autoservis-konecny.cz/showit ... &menuid=19
Naprostá spokojenost,ikdyľ uľ budu radąi v těchto výrocích opatrnějąí,několikrát jsem se takhle spálil.
Ale kluci makali jak hrom a zvládli to za 3,5 hodiny.Nápravnice byla nakonec v pořádku,tak jssem uąetřit,vyměnil mi nějaké daląí drbky a celkově to prohlédnul cena komplet 6900 kč.
A to jsem se jeątě podíval jak se mění motor do Evasionu konkrétně 2,1 TD,vypadalo to jednoduąe :D .
Ale jinak kluci stím mají léta praxe a pro ty co dávají mazničky a lijí do trubky olej.Taky prý to v minulosti zkouąeli,ale upustili od toho,jelikoľ ty nápravy po doplnění tuku ąly do roka srát a to z toho důvodu,ľe loľisko je osazeno těsnícími krouľky a to se tlakem doplňovaným tukem pokaľdé prorvalo. Tak samo olej je prý poslední záchrana,ale jinak prý je to k ničemu. MOJE ŘEČ :wink:
Tu nápravu rozebrali komplet a vąe vyměnili po celou dobu opravy jim můľeą stát za zadkem a sledovat jak se to dělá a co ti mění a co ne,ale vąe stebou konzultují.
Jinak auto se nijak nezvedlo,prý torzky u Xsary uľ jsou točené na maximum,ale auto je pěkně tuhé a sedí jak přibité a co se týče toho vrzání a podivného klepání je to pryč ,ale ukáľe čas jestli to bylo ono,zatím má najeto 50 km tak uvidíme,ale kola jsou pěkné,takové rovné a je to váľně znát. Jinak pokud by byla nápravnice včudu stojí nová 2200 kč,ale říkali, po rozebrání,ľe na to ľe má 115 000 km a 10 let ,tak vypadá stále dobře a tak ji neměnili,ale je to dáno včasným servisem a né prý aľ auto spadne.Teď bych měl jet po 3 letech na přetěsnění a náprava vydrľí i 100 000 km bez problémů,ale uvidíme jestli Xsaru budu mít tak dlouho.
Tak snad jsem ti pomohl nebo aspoň poradil.

PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2008, 14:41
od mrazík
Já jsem jel do Mělníka. Byla hnutá nápravnice a vytlučený silentbloky, takľe celkem mě ta sranda stála 10 800,-. Auto sedí líp v zatáčkách, neuskakuje a netluče, kola se nesjíľdí, kolo nedrbe se o podběh a co je hlavní. Dřív se nedalo jet víc neľ 12O, pak se člověk neveąel na dálnici jak plaval. Teď krásně drľí stopu. Jinak v Mělníce to bylo za 3 hoďky, mám záručák na vąe. Jinak konečný ceny jsou v pohodě.( 6 tis za repas, 8 tis za repas s napravnicí včetně práce a DPH )... Jinak sem se na mazničky ptal, je lepąí po 3 letech vyměnit těsnění za 1300,- neľ vrtat a zasírat vąe kolem... Jehlovky se nehnou a není strach ľe se něco po...

PříspěvekNapsal: stř 13. úno 2008, 15:02
od Sbohem vąem
Stou rychostí souhlasím,nedávno jsem se naháněl po dálnici s VTS Xsarou a mohl jsem to u 150 km/h zabalit,ten zadek si dělal co chtěl,dneska v klidu za bavorem 180 km/h a auto na stejné cestě sedělo jak přibité,říkám,zatím spokojenost. Uvidíme po více km.

PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008, 15:18
od Sbohem vąem
Jeątě tady dodám,ľe jsem se klukům mechanikům zmínil o nedostatku místa při nahození letních 195/55/R15 za pneumatikou,říkali,ľe tohle je běľné a trpí tím i Peugeoty a ta náprava jde prý nastavit,tak mi ji dali na maximum ,takľe teď je roząířená oproti původní hodnotě o 6 mm.
Ta náprava je teď tak tuhá,ľe musím v kufru a nejspíą i hever pod autem nějak pořádně upevnit,nějak to tam začlo stím třepat.

PříspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008, 17:22
od mio
Kvido píše:Jeątě tady dodám,ľe jsem se klukům mechanikům zmínil o nedostatku místa při nahození letních 195/55/R15 za pneumatikou,říkali,ľe tohle je běľné a trpí tím i Peugeoty a ta náprava jde prý nastavit,tak mi ji dali na maximum ,takľe teď je roząířená oproti původní hodnotě o 6 mm.
Ta náprava je teď tak tuhá,ľe musím v kufru a nejspíą i hever pod autem nějak pořádně upevnit,nějak to tam začlo stím třepat.
Jak tě ji roząířili,to tě dali mezi ramena nějaké podloľky.Nebo tě ji přizvedli?????

PříspěvekNapsal: pát 15. úno 2008, 15:25
od Sbohem vąem
Tak jak to udělali bude asi jejich tajemstvím,ale ptali se mě jestli to chci a sami mi to doporučili,co se týče výąky,tak nikoliv,výąka je jak má být,Xsara se dává na torzkách prý na maximum. Ikdyľ nepopírám,ľe se mi trochu zdá být výąe,ale o chlup.
No jen teď chodím a hledám kde co drnčí a poskakuje,je to docela dost tuhé.

PříspěvekNapsal: pát 15. úno 2008, 15:45
od mrazík
jó, s tím souhlas. Taky sem byl dotazován na změnu výąky, nakonec ostala původní. Jinak nic moc snad neskáče, ale to je asi dáno stářím a stavem tlumičů, na který se teprve chystám. Dle zkuąení jízdy po repasy tak 5 tis vydrľí, takľe je asi hodím v létě. Po repasy mám měsíc a něco nad 1 000km a zatím vąechno naprostá pohoda... :D

PříspěvekNapsal: pát 15. úno 2008, 22:19
od Thomson11111
mrazík píše:Já jsem jel do Mělníka. Byla hnutá nápravnice a vytlučený silentbloky, takľe celkem mě ta sranda stála 10 800,-. Auto sedí líp v zatáčkách, neuskakuje a netluče, kola se nesjíľdí, kolo nedrbe se o podběh a co je hlavní. Dřív se nedalo jet víc neľ 12O, pak se člověk neveąel na dálnici jak plaval. Teď krásně drľí stopu. Jinak v Mělníce to bylo za 3 hoďky, mám záručák na vąe. Jinak konečný ceny jsou v pohodě.( 6 tis za repas, 8 tis za repas s napravnicí včetně práce a DPH )... Jinak sem se na mazničky ptal, je lepąí po 3 letech vyměnit těsnění za 1300,- neľ vrtat a zasírat vąe kolem... Jehlovky se nehnou a není strach ľe se něco po...



Jen dotaz a kde v Melniku jsi to nechal delat? Mas webovky nebo odkaz?


Dikes