O dvou typech serva nevim, ale nechci kecat.
Jako automechanik jsem se setkal s vice moznyma pricinama....
1. Olej v servu.... Pokud je citit spaleninou ci je kalny a vymenit, tim bych zacal. Jinak servo se nejlepe odvzdusni pomalym otacenim volantu mezi krajnimi polohami.
2. Hledat pricinu v cepech rizeni, pripadne v hornim ulozeni tlumicu. Setkal jsem se s auty kde byly cepy zatuhle a po delsim uzivani se rozchodily natolik, ze byly na vymenu. Co se tyce horniho ulozeni, mohou jiz byt nacnuta loziska. V pocatecnim stavu jde jen ztuha rizeni, v pokrocilem stadiu zacinaji preskakovat pruziny, projevuje se to lupanim z predni napravy pri toceni do plneho rejdu.
3. Jako posledni bych videl chybu v cerpadlu posilovace, ci samotnem rizeni, ale to je krajni varianta. Spatne cerpadlo se vetsinou projevuje zvukove a samortne rizeni urcitym trhanim....
Doufam ze jsem nic neopomnel a pomuze ti ma rada
