Kolegové dneska jsem se pustil do jednoho z několika průserů co stihli zbastlit v servisech než jsem si začal dělat auto sám, ale bohužel zadní nápravu v polo dílně stejně prej bratránek co vymyslí nevymyslitelné dělat nechtěl

škoda. Byl jsem před 2 měsícema na STK a málem mně z STK vyrazil, protože při kontrole podvozku vzal za tyčku s pružinkou na zátěžáku a říká co to je ?!!!!! Vyvalil jsem oči a ota ta tyčka s tím pérkem tam byla trochu víc na volno. Jel jsem s tím tam kde to sprasili a nevyřešili to a zekacali. Tak jak jsem dneska dělal druhý auto na dojíždění do práce zvednul jsem xsaru a vykoumal to zatím provizorně

Brzdí to už skoro na hraně

Ale jde o to, že jsem tenkrát vozil i 300kg v kufru téměř denně a nechal si zadek trošku přidzvednout něco mezi výškou VTS a klasickou Xsarou. Zajímá mně tedy pouze jestli je délka té tyčky s pružinkou shodná s klasickou Xsarou nebo jestli VTS má kratší. Chtěl jsem to vyštělovat, ale bohužel koroze udělal své a pěkně to dole prorezlo jak jsou 2 matky na sobě. Samostatné se to nedá koupit

JE to jako jeden díl i se zátěžákem asi cca 4500,-

Jde o to, že buďto tam můžu dát tyčku z klasické xsary a nebo předělat to co tam je, ale zajímá mně když je auto nezatížené a stojí na zemi tak jak moc má pružina být stlačená nebo na jak moc volno to má být. Předem díky.
A jen pro info rád vyčnívám z kolektivu

Mám na to povahu a ještě k tomu jsem v takové dobrém znamení, špatná kombinace

brouk pytlík práce všeho druhu

, s čímkoli pomůžu pokud to bude v mých silách více v odkazu mého profilu
Mělník a široké okolí