od MP » čtv 1. črc 2010, 18:37
Buben si úspěšně sundal , tak zbytek už bude taky brnkačka .
S ložiskem ti neporadím , už je to nějakej pátek co jsem sundával buben a tak si nepamatuju jak je tam zalisovaný . V každým případě budeš potřebovat stahovák nebo lis . Na vyndání starýho budeš moct použít i více hrubého násilí , tomu už nic nueškodí když tam budeš dávat nový .
Váleček jednoduše odpojíš od brzdové trubičky , demontuješ ho , dáš novej , připojíš trubičku .... odvzdušnit . Když už to budeš dělat , vyměnil bych brzdovku komplet . Vysát stříkačkou nádržku s brzdovkou , nalít novou ( DOT-4 ) odvzdušňovat tak dlouho dokud nepoteče nová - čistá . Pokud si na odvzdušňováky dáš průhledný hadičky tak to poznáš . Hlavně pořád kontrolovat hladinu v nádržce , aby se ti to nezavzdušnilo .
Lanovody demontovat u ručky , protáhnout pod autem , a zase namontovat podle toho jak tam byli ty starý , na obou koncích ( ručka , a buben ).
Než začneš demontovat pakny tak si to vyfoť jak to tam je poskládaný . Až to rozděláš tak pak budeš stěží zkoušet jak to bylo poskládaný . Nebo si to aspoň namaluj . Já si vzal foťák , vyfotil si to se sundaným bubnem , rozebral , vyčistil a pak skládal podle fotky . Ušetří to dost času , nervů a sprostých slov ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.