Vrčení převodovky(?) za jízdy

Zdravím všechny,
mám asi problém s převodovkou nebo možná ložiskem v diferáku. Problém je následující: při jakékoliv zařazené rychlosti vpřed a jízdě pod plynem nebo při brzdění motorem něco vrčí v místě, kde je převodovka. Je to takovej divnej zvuk, co se nepodobá ani hučímu ložisku, ani nějakýmu dření točící se součástky o něco, ani ložisku bez oleje. Prostě to vrčí. Vrčení jde trochu do vejšek současně s otáčkama, ale ne moc, s rostoucíma otáčkama nezesiluje a ozývá se i když jedu z kopce se zařazenou rychlostí. Nevrčí to, když vyřadím a jedu na volnoběh. To můžu jezdit jak chci rychle a vrčení se nekoná.
Z toho jsem usoudil, že bude asi něco v hajzlu v převodovce. Buď ložisko na stálým převodu nebo nějaký v diferáku. Omluvte moji možná nepřesnou terminologii, předovky jsem už sice měnil, ale kus za kus a zatím jsem je nerozebíral.
Nedávno jsme s tátou dali auto předkem na špalky, natočili motor a zkusili jedničku a dvojku. Sice byly vyvěšený kola a tak dif nezabíral jako normálně (když jsou kola na zemi), ale slyšet to bylo. Míň než za jízdy, ale bylo. Otce napadlo, jestli to nemůže dělat pomocný ložisko na tý delší poloose (na pravý, před spolujezdcem) a tlačí mě do výměny poloosy. Ale mě se zdá, že zvuk je slyšet z místa převodovky.
A moc se mi nechce koupit a vyměnit poloosu a vrčet dál
A jasně, oleje je v převodovce podle kontrolního otvoru dost. Dával jsem novej origoš Total před dvěma lety. Vrčet to začalo až před rokem.
A jak jsme tak študovali motorovej prostor, všiml jsem si, že silentblok motoru na straně před spolujezdcem je nějak "spadlej" dolů - viz fotky na Rajčeti: https://franta475.rajce.idnes.cz/Xsara_-_silentblok_motoru_pred_ridicem.
Koukal jsem tedy na všelijaký fotky motorů na netu, abych měl aspoň trochu představu jak to má většina Xsar. A podle odřenosti toho mýho uchycení to vypadá na nemocnej silentblok. Sada na tuhle stranu vyjde na necelý pětikilo a pokud by to k něčemu bylo, vyměnil bych to.
A při tom mě napadlo, jestli nemůže bejt příčinou toho vrčení to, že motor je na jedný straně díky nemocnýmu silentbloku trochu kleslej z zemi a tím pádem není ve správný pozici a to zapříčiňuje to vrčení? Třeba tam fakt někde něco drhne a já to nevidím. Sami víte jak na hovno je přístup třeba k tý delší poloose (k místu mezi motorem a kastlí), když nemáte rampu nebo dílenskej velikej zvedák a hrabete se v autě jen na heveru.
Kdysi jsem v ulici ráno slýchával nějaký auto (myslím, že to bylo Picasso), kterýmu stejně vrčela převodovka (nebo co) za jízdy a řvalo to na celou ulici. Akorát to auto už zmizelo, takže se majitele nezeptám co měl za problém a jak ho vyřešil.
Prolejzám fóra už pár tejdnů a zatím jsem nenarazil na popis podobnýho problému. Ale třeba jsem slepej a řešení už se někde válí, tak mi prosím moc nenadávejte a přesměrujte mě
Děkuju všem za zamyšlení nad problémem a případný rady jak ho vyřešit nebo co ještě vyzkoušet abych odhalil příčinu.
mám asi problém s převodovkou nebo možná ložiskem v diferáku. Problém je následující: při jakékoliv zařazené rychlosti vpřed a jízdě pod plynem nebo při brzdění motorem něco vrčí v místě, kde je převodovka. Je to takovej divnej zvuk, co se nepodobá ani hučímu ložisku, ani nějakýmu dření točící se součástky o něco, ani ložisku bez oleje. Prostě to vrčí. Vrčení jde trochu do vejšek současně s otáčkama, ale ne moc, s rostoucíma otáčkama nezesiluje a ozývá se i když jedu z kopce se zařazenou rychlostí. Nevrčí to, když vyřadím a jedu na volnoběh. To můžu jezdit jak chci rychle a vrčení se nekoná.
Z toho jsem usoudil, že bude asi něco v hajzlu v převodovce. Buď ložisko na stálým převodu nebo nějaký v diferáku. Omluvte moji možná nepřesnou terminologii, předovky jsem už sice měnil, ale kus za kus a zatím jsem je nerozebíral.
Nedávno jsme s tátou dali auto předkem na špalky, natočili motor a zkusili jedničku a dvojku. Sice byly vyvěšený kola a tak dif nezabíral jako normálně (když jsou kola na zemi), ale slyšet to bylo. Míň než za jízdy, ale bylo. Otce napadlo, jestli to nemůže dělat pomocný ložisko na tý delší poloose (na pravý, před spolujezdcem) a tlačí mě do výměny poloosy. Ale mě se zdá, že zvuk je slyšet z místa převodovky.
A moc se mi nechce koupit a vyměnit poloosu a vrčet dál

A jasně, oleje je v převodovce podle kontrolního otvoru dost. Dával jsem novej origoš Total před dvěma lety. Vrčet to začalo až před rokem.
A jak jsme tak študovali motorovej prostor, všiml jsem si, že silentblok motoru na straně před spolujezdcem je nějak "spadlej" dolů - viz fotky na Rajčeti: https://franta475.rajce.idnes.cz/Xsara_-_silentblok_motoru_pred_ridicem.
Koukal jsem tedy na všelijaký fotky motorů na netu, abych měl aspoň trochu představu jak to má většina Xsar. A podle odřenosti toho mýho uchycení to vypadá na nemocnej silentblok. Sada na tuhle stranu vyjde na necelý pětikilo a pokud by to k něčemu bylo, vyměnil bych to.
A při tom mě napadlo, jestli nemůže bejt příčinou toho vrčení to, že motor je na jedný straně díky nemocnýmu silentbloku trochu kleslej z zemi a tím pádem není ve správný pozici a to zapříčiňuje to vrčení? Třeba tam fakt někde něco drhne a já to nevidím. Sami víte jak na hovno je přístup třeba k tý delší poloose (k místu mezi motorem a kastlí), když nemáte rampu nebo dílenskej velikej zvedák a hrabete se v autě jen na heveru.
Kdysi jsem v ulici ráno slýchával nějaký auto (myslím, že to bylo Picasso), kterýmu stejně vrčela převodovka (nebo co) za jízdy a řvalo to na celou ulici. Akorát to auto už zmizelo, takže se majitele nezeptám co měl za problém a jak ho vyřešil.
Prolejzám fóra už pár tejdnů a zatím jsem nenarazil na popis podobnýho problému. Ale třeba jsem slepej a řešení už se někde válí, tak mi prosím moc nenadávejte a přesměrujte mě

Děkuju všem za zamyšlení nad problémem a případný rady jak ho vyřešit nebo co ještě vyzkoušet abych odhalil příčinu.