Utržené - poškozené silentbloky

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Utržené - poškozené silentbloky

Příspěvekod brian » pát 20. dub 2007, 8:21

Včera jsem byl na jarní servisní prohlídce v Citroenu - vąe ok aľ na jedno.
Zjistili mi(myslím ľe říkal utrľené) SILENTBLOKY. Takľe
1. Co to je?
2. Kde to je?
3. Co to má dělat?
4. Co se stane, kdyľ to přestane dělat?
5. Kolik to stojí?

Díkec!!
Xsara I / r.99 / 1.8i 66kw / Exclusive Royal / stříbrno-modrý liftback /// př. i zad. el. okna, 4 airbagy, originál rádio, multifunkční volant, poloautomat. klima, el. zrcátka - výhřev, senzor deště stěračů, přední mlhovky.
Uživatelský avatar
brian
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon 9. dub 2007, 10:35
Bydliště: Vyškov na Moravě

Příspěvekod MP » pát 20. dub 2007, 9:56

Jde o to kterej silentblok , je jich tam víc . Já mám zkuąenost jen s tím co je po otevření kapoty , vlevo u tlumiču , tam jak je rozvoďák . Ale u kaľdýho motoru to můľe být rozdílný . Je to takovej gumovej kus mezi kastlí a motorem , co tlumí ty vibrace od motoru ... a takovej studenej diesel se umí pěkně třepat :lol:
Stál asi 400 Kč , práce na půl hodinky .
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4375
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod Zyky » pát 20. dub 2007, 9:59

Nebo to muzou bejt silenbloky prednich ramen
XSARA II 1,6 16V VTS
Citroen servis
Zyky
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 243
Registrován: pon 15. kvě 2006, 12:22
Bydliště: Mečeří? (Mexiko) Benatky nad Jizerou

Příspěvekod Sbohem vąem » pát 20. dub 2007, 12:36

Silentbloky jsou v zadní i přední nápravě,ale ty neprasknou.Tak předpokládám,ľe to bude silentblok motoru a pokud je utrľený bude to ten pod autem resp.motorem,měl by být na straně spolujezdce (alespoň u mne 1,8 16V),ten silentblok je kříľový a časem praskne,stane se to ľe při startu se aľ neskutečně rozvibruje motor,stalo mi to na feldě 1,9 D a stál komplet 500 kč,je to guma zalisovaná v objímce.Počítám ,ľe na Xsaru bude o něco draľąí,ovąem doporučuji vyměnit co nejdřív ,jednak je to nepříjemné a jednak poąkodíą i ty ostatní.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod brian » sob 21. dub 2007, 13:39

Ano, říkal, ľe je prasklej, tak to asi bude ten u motoru. Takľe říkáte, ľádná nákladná investice? NEMUSÍ SE VYTAHOVAT MOTOR, NEBO TAK NECO?
Xsara I / r.99 / 1.8i 66kw / Exclusive Royal / stříbrno-modrý liftback /// př. i zad. el. okna, 4 airbagy, originál rádio, multifunkční volant, poloautomat. klima, el. zrcátka - výhřev, senzor deště stěračů, přední mlhovky.
Uživatelský avatar
brian
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pon 9. dub 2007, 10:35
Bydliště: Vyškov na Moravě

Příspěvekod B@RT » sob 21. dub 2007, 14:50

motor se vytahovat nemusí jen se podepře (hever) vymění Silentblok a znovu spustí dolů
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Příspěvekod Xsařič » sob 21. dub 2007, 22:50

No a pokud to jsou ty silenbloky předních ramen, tak sice stojí pár stovek, ale musíą je odřezat a nebo vypálit autogenem. Ale tak, abys nezničil ramena!!! Ty vyndáą v pohodě za pár minut, ale přední silenbloky ramen jsou takový debilní válečky, a ty teda vyndat nejsou. Originál jsou tam totiľ natlačený lisem. Ale ty v háji nebudou, protoľe toho by si stejně nevąimli. Takľe to budou buď ty zadní u ramen, nebo ty u motoru. Howgh
Xsařič
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte 17. říj 2006, 10:54
Bydliště: Hradec Králové


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron