ložisko předního kola

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Lonestar » pon 21. kvě 2007, 12:37

Loľisko jsem nechal měnit zrovna tuhle. Taky jsem zkoumal za jízdy, které to dělá. Nakonec je lepąí auto zvednou a zkusit...... poznat to ąlo dobře, uľ se bídně točilo. :roll: Stálo mě cca 900kč.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lonestar
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 161
Registrován: pon 12. úno 2007, 11:43
Bydliště: Chýnov
Vůz: Dacia Duster 1,5 dci ( ex Xsara Break 1,9 TD)

Příspěvekod riggo » pon 21. kvě 2007, 12:59

dat to do servisu,to neni,česky řečeno,ľádná machrovina :lol: chci vyměnit jen to blbý,protoľe předchozí majitel jedno měnil,jen uľ si nepamatuje na které straně.A o cenách a postupech značkových servisů-lépe řečeno měničů náhr.dílů metodou pokus-omyl-uľ tu bylo napsáno spousta.Snaľím se jim,jak jen to jde,vyhýbat.Navíc jsem z Liberce,nejblíľ je to Autohofi Lukáąov a to je teda fakt unikum.Bezkonkurenčně nejdraľąí a nejlevějąí měniči dílů ąirokodaleko.Jednou mi dokázali kvůli přeruąenému přívodu k ABS čidlu na jednom kole(běľná závada) tak rozvrtat brzdy,ľe to uľ nedokazali dát ani zpátky tak,aby se s tím dalo odjet, a museli mi to dát do hromady v Citroenu v Mladé Boleslavi.Takľe servis nikoliv. Technické prostředky na tu výměnu mám(lis,atd....),jen nepoznám zatím,které to je.Zkouąel jsem dle rady Lonestara zatočit kolama na zvedáku a taky nic,na obou stranách stejný.
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod Sbohem vąem » pon 21. kvě 2007, 17:15

tak já mám stejný problém jak ty,já uľ to měl v servisu několikrát,stálo uľ mě to dost peněz.Dělá mi to úplně stejné co tobě.Jinak poznáą to tak,ľe zvdneą auto na předku,roztočíą kola motorem,tak na 50 km/h,pak vąe vypneą a poslouháą,kde jde hučení.
Ale jak je známo loľisko drľí kolo ve dvou osácha axilní dokonce na obou stranách,čímľ vzníká dojem,ľe kdyľ je odlehčené nemělo by hučet,ale záleľí na tom která strana je poąkozená (strana loľiska).
Kluci v servisu vyzkouąeli spoustu variant,ale na loľiska to nevypadá,jsou v pohodě,vyměnili mi pomocné loľisko poloosy,ale to nebylo ono.Nejspíą je problém v diferenciálu.
Jinak dělá mi to: Při jízdě zatáčkou do leva a levé přední kolo,je to najednou takové zahučení a čím rychleji jedu,tím je hučení vyľąí,jakmile srovnám kola je klid,kolo se otáčí velmi lehce bez známek vůle.
můsím počkat,aľ se to projeví víc,pak to budu řeąit.
jinak souhlasím s výměnou obou na jednou,jedno loľisko kvalitní se dá koupit okolo 1000-1500 kč.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod buby » stř 23. kvě 2007, 2:13

Se mnou se majitel Citroenu projel a plácl loľisko u řidiče.Bylo to to druhý.Spravil mi to takovej mladej klučík za 1400,- (přesto je loľisko original France - peugeot),V Citroenu mi řekl 8000,-.Sice to hučelo, ale najel jsem s ním jeątě mnoho set kilometrů, neľ jsem uąetřil.Problém nastává aľ kdyľ to začne mohutně hučet a skákat v zatáčkách.Jinak by se to mělo poznat při jízdě po rovině, pustit volant a přibrzdit. Na kterou stranu auto táhne, tam je ąpatný loľisko.....agentura JPP
Xsara 1,6i break LPG!!!
Uživatelský avatar
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pon 19. úno 2007, 20:36
Bydliště: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

Příspěvekod riggo » pát 25. kvě 2007, 17:04

Takľe mám po výměně loľiska,úvaha byla správná,bylo to loľisko levého kola,nechal jsem tam dát SKF,bylo za rozumných 900,- plus v balení byla nová matice,krycí klobouček matice,pojistné pérko a loľisko zajią»ující ségrovka.Za práci 400,- a mám po neuvěřitelném kraválu,co to ve finále dělalo :driv:
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod buby » pon 28. kvě 2007, 10:51

riggo píše:Takľe mám po výměně loľiska,úvaha byla správná,bylo to loľisko levého kola,nechal jsem tam dát SKF,bylo za rozumných 900,- plus v balení byla nová matice,krycí klobouček matice,pojistné pérko a loľisko zajią»ující ségrovka.Za práci 400,- a mám po neuvěřitelném kraválu,co to ve finále dělalo :driv:

koupil sis to loľisko sám ? (případně kde
Xsara 1,6i break LPG!!!
Uživatelský avatar
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pon 19. úno 2007, 20:36
Bydliště: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

Příspěvekod riggo » pon 28. kvě 2007, 19:42

kupoval ho ten servisák,bylo to SKF a myslím,ľe bere díly z Autokelly nebo Meteoru,nevím to přesně.Na to,ľe to nebyl nějaký korejský díl,ale SKF,tak mi ta cena přiąla docela sluąná.Ale nemám zas takovej přehled.Hlůavně ľe uľ z jízdy nemám hlavu jak tympán :drie:
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod buby » úte 29. kvě 2007, 19:26

riggo píše:kupoval ho ten servisák,bylo to SKF a myslím,ľe bere díly z Autokelly nebo Meteoru,nevím to přesně.Na to,ľe to nebyl nějaký korejský díl,ale SKF,tak mi ta cena přiąla docela sluąná.Ale nemám zas takovej přehled.Hlůavně ľe uľ z jízdy nemám hlavu jak tympán :drie:

No právě, ľe je to super cena.Moľná bych vyloučil Meteor.Ten by tak levný nebyl
Xsara 1,6i break LPG!!!
Uživatelský avatar
buby
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pon 19. úno 2007, 20:36
Bydliště: Zürich, Switzerland
Vůz: Xsara picasso 1.6 Hdi

Příspěvekod spy » úte 14. srp 2007, 18:05

Moľná blbý dotaz, ale dají se loľiska nějak dotáhnout, ľe by bylá volná? Nebo se můľe jenom vyměnit?
mitä?
Uživatelský avatar
spy
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 252
Registrován: pon 8. kvě 2006, 15:26
Bydliště: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 14. srp 2007, 18:49

Loľisko se mění,dotáhnout se opravdu nedá.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod primergy » stř 23. dub 2008, 15:50

Caute, zacalo mi vcera hucet od predni napravy. Predpokladam ze je to lozisko, ale netusim jestli jen jedno nebo se odporoucela obe.
Xsara 98, 1.4i, 3D
primergy
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: sob 20. led 2007, 20:39
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Hrnča » čtv 24. dub 2008, 17:32

Udělat určitě obě. Druhé ho bude asi brzo následovat do věčných lovią»....
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: ložisko předního kola

Příspěvekod Killroy » ned 18. led 2009, 11:26

Tak ode dneška mi taky hučí a vůbec nejsem schopen poznat který to je, hučí to v celým autě. Já tvrdím že levá strana, spolujezdec že pravá.. Asi bude potřeba vyměnit obě, ale vůbec nevím kdy se k tomu dostanu a bude to muset asi pár dní počkat. Jak dlouho se s tím dá trochu jezdit? Může být nějaký problém?
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Re: ložisko předního kola

Příspěvekod mio » ned 18. led 2009, 12:22

Killroy píše:Tak ode dneška mi taky hučí a vůbec nejsem schopen poznat který to je, hučí to v celým autě. Já tvrdím že levá strana, spolujezdec že pravá.. Asi bude potřeba vyměnit obě, ale vůbec nevím kdy se k tomu dostanu a bude to muset asi pár dní počkat. Jak dlouho se s tím dá trochu jezdit? Může být nějaký problém?
Občas se stává, když se stím dlouho jezdí a ložisko se začíná více hřát, že se vyhřeje vazelína v kloubu a odejde i vnější kloub poloosy.Určitě po výměně ložiska zkontroluj náplň v kloubu (manžetě).
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: ložisko předního kola

Příspěvekod Killroy » ned 18. led 2009, 14:03

mio píše:Občas se stává, když se stím dlouho jezdí a ložisko se začíná více hřát, že se vyhřeje vazelína v kloubu a odejde i vnější kloub poloosy.Určitě po výměně ložiska zkontroluj náplň v kloubu (manžetě).

Díky za info, bude to muset nějak vydržet do příštího týdne. Potřebuju jezdit do práce (15km tam, 15zpátky). Kde koupit ty ložiska - v Autobenexu na Roudné?
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků