Suchanie kolesa

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod yanci12 » pon 5. lis 2007, 15:34

mio píše:Silentbloky :zkus zvednout auto tak aby byl celý zadek(náprava) ve vzduchu,podepři pod prahem aby ti to nesjelo.A nejlépe ve dvou kaľdý z jedné strany se snaľte zahýbat kolem (celou nápravou).Nesmí být ľádná vůle.Nejlíp je to vidět ale kdyľ jsou dole.Já je měnil jenom zadní, ale mě to ujíľdělo v zatáčce "přetáčelo". Bylo to jaksi nestabilní!
[/quote]

NEstabilne?? auto pri prudsich zakrutach praveze sedi velmi dobre az podozrivo a vobec neuchadza v zakrutach.
A ta vola tam nemoze byt vobec vobec ziadna??ani ani 1mm??uff asi nie sak....takze by asi stacilo vymenit iba dake to ihlickove lozisko(cize toto co som nasiel na autoservis konecny by malo byt....opravárenská sada jedné strany nápravy (obsahuje 1 loľisko vnějąí,1 loľisko vnitřní) Cena/ks 900,-Kč vč. DPH 19%) sak??
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod yanci12 » úte 20. lis 2007, 16:25

A pocul som aj take ze by stacilo znovu napruzenie tej torznej tyce.
Robil to uz niekto??
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod mio » stř 21. lis 2007, 18:46

yanci12 píše:A pocul som aj take ze by stacilo znovu napruzenie tej torznej tyce.
Robil to uz niekto??
Nestačilo! Podle toho co píąeą máą po nápravě REPASE!!! bohuľel!
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

ET

Příspěvekod Jindra » čtv 22. lis 2007, 0:06

Jestli-ze mas predepsane ET-18 a ted tam mas ET-24 Tak to znaci ze mas kola o 6mm vice do stredu vozu nez maji byt. Dej tam vymezovaci podlozky 5mm-na kazde strane se tak dostanes na 1mm proti normalu a mas vyresino(cena podlozek asi 1000kc plos srouby asi 60-70kc/kus) mel jsem ten samej problem a ted uz je to v pohode.
Jindra Xsara II Hdi Break 66kW EXCLUSIV 2000
Jindra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 55
Registrován: sob 23. črc 2005, 19:30
Bydliště: Praha

Re: ET

Příspěvekod yanci12 » sob 1. pro 2007, 16:58

Jindra píše:Jestli-ze mas predepsane ET-18 a ted tam mas ET-24 Tak to znaci ze mas kola o 6mm vice do stredu vozu nez maji byt. Dej tam vymezovaci podlozky 5mm-na kazde strane se tak dostanes na 1mm proti normalu a mas vyresino(cena podlozek asi 1000kc plos srouby asi 60-70kc/kus) mel jsem ten samej problem a ted uz je to v pohode.


a ako zistim co som mal predpisane
auto mam dovezene z BElgicka a v papieroch mam napisane 195/55 R 15 et 18 6J
ale ja tam mam homogelizovane 14 na 175/65 s et 24 5x1/2 to znamena ze tam musia pasovat aj bez podloziek takze by som povedal ze je fakt nutna repase alebo........hmmm.....francuzii mi tam dali kratsiu napravu???:D
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

ET

Příspěvekod Jindra » sob 1. pro 2007, 21:02

No prave kdyz je predepsane ET 18 tak to plati - to ze tam mas ET 24 znaci ze mas sted kola(pneu) posunuty o 6mm do stredu auta(to je docela slusnej kus)kdyz to vytahnes tema podlozkama zase ven(5mm) tak se skoro dostanes na tu miru ktera je predepsana a hlavne bude guma o 5mm od vnitrku podkoli a nebude skrabat.Jinak se podivej na obrazek ktery tady je o kousek vys tam presne poznas jak je to stim ET-cim vetsi cislo,tim vice jde cele kolo dovnitr ke stredu vozu a opacne. ET 18 je 18mm a ET 24 je 24mm takze 24-18=6 a to je ten rozdil.
Jindra Xsara II Hdi Break 66kW EXCLUSIV 2000
Jindra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 55
Registrován: sob 23. črc 2005, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jindra » sob 1. pro 2007, 21:23

OCD039 AX 10 / 4.00B x 13 : 3/ 98,0/ 55,0/ ET 20,0 : 1038.20
OCD040 AX 11/14 / 4.50B x 13 : 3/ 98,0/ 55,0/ ET 25,0: 1038.20
OCD041 Berlingo / 5.5J x 14 : 4/108,0/ 65,0/ ET 24,0 : 1103.00
OCD042 C2 / C3 / 107 (Sesame) / 5.5J x 14 : /4/108,0/ 65,0/ ET 24,0 : 997.70
OCD043 Saxo / 4.50B x 13 : 3/ 98,0/ 55,0/ ET 15,0 : 924.80
OCD044 Xantia (X 1 und X 2) / 6J x 15 :4/108,0/ 65,0/ ET 15,0: 1386.50
OCD045 Xantia (X 1) / 5.5J x 14 :4/108,0/ 65,0/ ET 18,0: 1086.80
OCD046 Xsara / 6J x 15 : 4/108,0/ 65,0/ ET 18,0: 1224.50
OCD482 Jumpy / 6˝J x 15 : 5/ 98,0/ 58,0/ ET 31,0: 1540.40
OCD483 Xsara Picasso / C5 6J x 15 : 4/108,0/ 65,0/ ET 18,0: 1224.50


Toto je jen orientacni tabulka plechacu i s cenama tak tam je taky ET18

Jo kdyz pises ze mas tu napravu v poradku tak tam dej bud ty podlozky a nebo vymen kola(ET24 za ET18) a uvidis ze budes v pohode.
Jindra Xsara II Hdi Break 66kW EXCLUSIV 2000
Jindra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 55
Registrován: sob 23. črc 2005, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod CHiP » ned 2. pro 2007, 11:14

Jindra: Nějak Ti v tý tabulce chybí 5,5Jx14 ET24. Rozteč a středová díra shodná s 15". On tam má uľ teď správný kola a tím ľe tam dá 6Jx15 ET18 si vůbec nepomůľe, protoľe bude úplně na tom samém :wink: Nesmíą míchat 14" kola s 15" :P
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Jindra » ned 2. pro 2007, 11:35

Jo mas pravdu. Ja se nejak chytil tech 15tek a pak uz sem se drzel jen toho ET. Omlouvam se.No nicmene ET se nemeni takze stale plati ze je stred kola posunuty o 6mm. To se pak dohani uzsi gumou.
Naposledy upravil Jindra dne ned 2. pro 2007, 13:48, celkově upraveno 1
Jindra Xsara II Hdi Break 66kW EXCLUSIV 2000
Jindra
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 55
Registrován: sob 23. črc 2005, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marek » ned 2. pro 2007, 13:28

Zkus změřit rozchod kol. V návodu k autu je podle verze auta (3D, 5D, Break) udávaný rozchod, měří se mezi středy běhounů viz obr. v návodu. Návod je ke staľení také na Xsara.cz. Výborně by to ąlo změřit na čerstvém sněhu. Alespoň k něčemu by byl dobrý :D.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod yanci12 » pát 7. pro 2007, 15:01

Marek píše:Zkus změřit rozchod kol. V návodu k autu je podle verze auta (3D, 5D, Break) udávaný rozchod, měří se mezi středy běhounů viz obr. v návodu. Návod je ke staľení také na Xsara.cz. Výborně by to ąlo změřit na čerstvém sněhu. Alespoň k něčemu by byl dobrý :D.


Bohuzial takyto navod som k autu nedostal :(
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod Bronnsky » pát 7. pro 2007, 15:37

To Yanci12: tady http://xsara.cz//index.php?option=com_c ... &Itemid=50
černé na bílém. Stačí?
Peugeot Traveller 2.0HDi, r.v.2018
ex-X1 1,9TD Break r.v.99 stříbrná s podložkama
Harley-Davidson FLHTCU Ultra Classic Electra Glide
Uživatelský avatar
Bronnsky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 28. čer 2007, 19:29
Bydliště: kousek od Rožnova p.R.
Vůz: Xsara I Break, 1.9TD, r.v.99

Příspěvekod yanci12 » čtv 13. pro 2007, 16:01

Thakze v servise CITROEN mi to vyuctovali na 30 000sk a to len napravnica 16 500sk, dake loziska 5000sk a praca 5000sk a plus navyse 5 000sk na skryte zavady......nemyslite ze to je wela???
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod igor1894 » čtv 13. pro 2007, 21:50

nazdar čítam ako si tu pekne píąete o zadnej náprave tak sa pripájam aj ja. Síce uľ niesom majitelom Xsarenky, ale aj ja som mal tento problém. Bola posunutá náprava od búračky. Určite s tým treba niečo spravi» lebo nie je normalne, aby si na jednej strane mal vôlu a na druhej nie i keď tam máą akékoµvek kolesá stale musí by» medzery rovnaké. Priloľ prsty medzi lem blatníku a pneumatiku a na obidvoch stranách musí by» rovnaká medzera,(zhruba 2-3 prsty) jednoduché a rýchle. Čo sa týka značkového citroenu na to zabudni, zbytočne vyhodené prachy. Ja som menil zadnú napravu za 6000Sk. Náprava pasuje aj z iných aut a moľno treba vymeni» iba čas» nápravy a nie celú. Ak ti to budú robi» a náhodou máą problémy s tým, ľe keď máą troąku naloľený kufor a ti ąúcha nechaj si popritom natoči» aj torznú tyč, aby sa ti auto zdvihlo aj tak to budú ma» rozobraté. Keď sa troąku popýtaą z opravou nebude aľ taký problém. Ja osobne by som sa do toho sám nepúą»al, ale to záleľí od vybavenia a zručnosti :wink: Značkový servis »a iba oąklbe a sú nekres»ansky drahý:-(.
Xsara II, 1.4i Coupe
Uživatelský avatar
igor1894
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: pon 6. úno 2006, 21:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod yanci12 » pát 21. pro 2007, 11:23

Vedel by mi niekto zohnat obrazky tychto casti??
cap zadnej napravy
stredova napravnica
domek vnejsiho loziska
a loziska vnutorne a vonkajsie
Diky
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků

cron