Vibracie vo volante

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Vibracie vo volante

Příspěvekod pajamyki » pon 9. led 2012, 17:25

Tak přátelé, problém s škubáním volantu je vyřešen. Děkuji všem zúčastněným za dobré rady. Už mě to dnes tak točilo, že jsem trošku pojezdil dokolečka dokola, doprava a doleva a při cestě do garáže, cca 20metrů před garáží auto dojelo a nejelo dál. Jednoduše, homokinetický kloub se urval. Vyměnili jsme jej během půl hoďky a už to neškube, vše je Ok. Pro pobavení Vám posílám videosekvenci z naší garážové zábavy...

pajamyki
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 7
Registrován: stř 4. led 2012, 8:44
Bydliště: Třinec
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI, r.v. 2001

Re: Vibracie vo volante

Příspěvekod Axel » pon 16. led 2012, 10:29

Tak pani, pridavam sa s problemom aj ja...
Cez vikend sa mi podarilo auticko posadit v blate na brucho (teda predny spojler). Nasledne to chcelo trochu hrabania a nakoniec aj traktor... :?
No a nasledne sa objavil problem s trasenim vo volante a trasenim celeho auta nad 85-90 km/h.
Volant viditelne vibruje zlava doprava (otaca sa o nejaky ten centimeter) a trasenie v aute je citelne aj pocutelne kazdemu. Zatacky sa spravaju rovnako, na rovine pustim volant a auto nikam netaha.
Pri plnom rejde nikde nic nepuka, kopanie do pneumatik tiez ziaden podozrivy zvuk. V radiacej pake netrasie.
Dosiel som do mesta na umyvarku, vystriekal podvozok aj disky, vizualna kontrola nic poskodene neukazala.
Brzdenie je OK, autom do stran pri brzdeni netaha, ABS funguje normalne.
Subjektivne mam pocit, ze dole kopcom pri brzdeni motorom sa problem prejavuje o nieco silnejsie (ale to moze byt len pocit, hoci zvysene zatazenie prednej napravy na to asi moze mat vplyv).
----
Co podniknem: v servise dvihneme auto, vizualna kontrola prednej napravy, prevazenie prednych kolies.

A teraz otazka: co dalej? Ak to nebude stratene zavazie z disku ani nic na prvy pohlad viditelne, na ake vymeny mam pristupit? Nerad by som, aby ma zdrali z koze aj penazi, vymenili pol auta a problem stale trval.
Pri prehliadke na 70 tisic (teraz mam 90) uz boli dost vytrepane silenbloky (neviem ako sa volaju, ale su celkom vzadu kde sa uchytava rameno ku karoserii), zvysok bol uplne OK, ziadne vole.
Nepredpokladam, ze som nejako poskodil tlmice a dufam, ze sme pri tahani ani nic neohli, takze zelezo by snad malo byt OK. Moze sa takto prejavovat nejake blatom zanesene lozisko, urvany silenblok,...?

-- přidáno úte 17. led 2012, 10:22 --

Po dnesnej navsteve pneuservisu - vycistenie diskov na umyvacke, prevazenie (chybalo 50g na vnutornej strane), mechanicka kontrola capov (ziadne vole), obute, "prefuknute" na vypadovke na 120km/h ===> ziaden problem :jup: :jup: :jup:
Cestami aj necestami @ Obrázek
Necestami aj cestami so Skautom pod zadkom @ Obrázek
Axel
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 520
Registrován: úte 16. úno 2010, 14:18
Bydliště: Slovensko, Kosice
Vůz: Xsara Picasso Spec 1.6 benzin 70kW rok 2005 + EX Xsara Picasso Exclusive 2.0 HDi 66kW rok 2002

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků