Cus, kdyz jsem procetl, co vsechno uz jste vyzkouąeli, tak mám pro vás jeden tip (dle příznaků jsem si skoro jistý, ľe to bude ono)
Měl jsem něco podobného (moľná stejný problém) při nerovnostech se mi ozývalo klepání na pravé straně auta (kdybych mel z nějakého důvodu zafixováno, ľe to jde od zadní nápravy, tak bych klidně tvrdil, ľe problém je vzadu). Měl jsem vůli na přední pravé těhlici a to klepání se autem přenáąelo a někdy opravdu znělo, jako kdyby vycházelo ze zadní části auta. Na P206 jsem mel taky vůli v přední těhlici, ale tam to bylo slyąet spíąe z přední části auta, takľe jsem věděl hned co vyměnit. Po zkuąenosti s peugeotem jsem uľ rovnou vyměnil přední těhlici. Vůle tam byla značná a po výměně je to OK.
Kdyz jste uľ vyloučili vąe vzadu, moľná by to stálo za to, podívat se zda není chyba v přední části )
vyuľití mé rady nechávám na zváľení V reálu bych poznal, takhle musíte odzkouąet.
By the way, kdyľ porovnám zkuąenosti a touto závadou v rozdílných autech, je tu daląí věc, která nasvědčuje mé teorii. P206 je relativne krátké auto a bylo to (řekněme) jasně slyąet zepředu. U X cupé se mi zdálo, jako kdyby to ąlo zezadu, no a u kombíka se to asi nese aľ dozadu a dělá to dojem, ľe problém je v zadní nápravě.
Pokud to někdo testnete, dejte PLS vědět, jak to dopadlo
Zatim bus