Tlumiče pérování Sachs

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Miklásek » pát 29. srp 2008, 17:53

mio píše:
Miklásek píše:
viteon píše:...Xsara řídí i vzadu...


Ako to je s tým riadením zadnej nápravy??? Uľ som to čítal vo viacerých článkoch, no som t zoho puk :shock: O čo tam akoľe ide? Je to na vąetkých Xsarách?
Jde pouze o uloľení nápravy v těch neą»astných silentblokach na zadní nápravě( 4 kusy).Zadní náprava při větąím naklonění karoserie do zatáčky se má mírně natočit ,právě v uloľení silentbloků.Neni to nijak extremní ,u breaka je to poznat hlavně kdyľ si naloľený ,myslim plný kufr a při větąím říznutí zatáčky zadek jaksi" ujiľdí".Proto kdyľ jsou více opotřebené a nevimění se ,píąou v bazarových testech nesmysly o xsaře jak je nestabilní a nebezpečná v extrémních situacích.Viděl jsem na P205 clubu jak je maník vyhodil a vysoustruľil mezikusy s oceli,právě místo silentbloků zadní nápravy.Tak ľe zadní náprava byla natvrdo přiąroubována ke karoserii.


Aha takto... A to "riadenie" je akoľe zámer? alebo nepodarený nápad odtlmi» nápravu?
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Příspěvekod mio » pát 29. srp 2008, 20:02

Záměr.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod Marek » ned 31. srp 2008, 18:28

Eliminuje nedotáčivost vozu, je hodně prestiľních aut, které se samořiditelnou zadní nápravou chlubí. Přitom leckteré z nich si o ní mohlo nechat zdát v době, kdy jí PSA uľ sériově vyráběl. Odstranění silntbloků, jak je popsáno výąe, by vedlo ke změně jízdních vlastností a k nadměrnému namáhání ramen a loľisek v extremních situacích (díra v zatáčce...). Ale u auto upraveného pro závody se pruľnost silentbloků omezuje, nebo se úplně odstraňují, ovąem u takového auta je ľivotnost podvozku do celkové opravy nepatrná ve srovnání se sérií.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků