mio píše:Jde pouze o uloľení nápravy v těch neą»astných silentblokach na zadní nápravě( 4 kusy).Zadní náprava při větąím naklonění karoserie do zatáčky se má mírně natočit ,právě v uloľení silentbloků.Neni to nijak extremní ,u breaka je to poznat hlavně kdyľ si naloľený ,myslim plný kufr a při větąím říznutí zatáčky zadek jaksi" ujiľdí".Proto kdyľ jsou více opotřebené a nevimění se ,píąou v bazarových testech nesmysly o xsaře jak je nestabilní a nebezpečná v extrémních situacích.Viděl jsem na P205 clubu jak je maník vyhodil a vysoustruľil mezikusy s oceli,právě místo silentbloků zadní nápravy.Tak ľe zadní náprava byla natvrdo přiąroubována ke karoserii.Miklásek píše:viteon píše:...Xsara řídí i vzadu...
Ako to je s tým riadením zadnej nápravy??? Uľ som to čítal vo viacerých článkoch, no som t zoho puk O čo tam akoľe ide? Je to na vąetkých Xsarách?
Aha takto... A to "riadenie" je akoľe zámer? alebo nepodarený nápad odtlmi» nápravu?