Búchanie z pravej strany

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Cvrček » stř 16. črc 2008, 18:50

No mě taky přiąel stabilizátor v pohodě. Ale můj dvorní mechanik dostal volnou ruku a opravdu na nic jinýho neąáhnul. A opravdu to bylo tím. Jinak,zrovna dneska se mi poprvé ozval ten na druhý straně,tak půjde o víkendu ven. (minule na něj nezbil čas,tak zůstal zabalenej v pytlíku a čeká)

To robo27: kdyľ dáą kola do plnýho rejdu,a podíváą se jako za kolo,tak uvidíą svislou tyčku. Tak to je ono. Jinak pro přesnost,to ve ľlutým rámečku na fotce.
Přílohy
stabilizátor.jpg
stabilizátor.jpg (45.38 KiB) Zobrazeno 13302 krát
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Příspěvekod divizion » pát 18. črc 2008, 19:48

Mam jeden dotaz,stabilizator ma byt na pevno nebo ma mit trochu vuli.Jelikoz me mlati taky prave predni kolo a s tim stabilizatorem nejde do strany pohnout a ten druhy je takovy jak kdyby vyvyklany proste jde snim hybat jak kdyby byl v kloubu. :)
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod robo27 » pát 25. črc 2008, 12:05

A len tak zo zaujimavosti, co by sa stalo keby tam ta zvisla tycka nebola? Dalo by sa stym jazdit? Minimalne na vyskusanie ci to buchanie ide od toho...

Robert
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 363
Registrován: čtv 8. kvě 2008, 17:51
Bydliště: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Příspěvekod B@RT » pát 25. črc 2008, 12:18

krátkodobě se stím jezdit dá, ale nečníą si stabilizaci, takľe jezdit pomalu a pozor na zatáčky + to ničí pneu, ale kdyľ ho vyndáą a projedeą tak se nic neděje....
Sbírka modelů Citroën
Uživatelský avatar
B@RT
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:14
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Vůz: Xsara 2,0 HDi 66Kw 2001, 2CV Kachna

Příspěvekod Killroy » sob 26. črc 2008, 6:40

V případě potřeby se s tím jezdit dá, ale chce to trochu opatrnosti jak uľ bylo napsáno. Pokud je ta kost dobrá, neměla by mít ľádnou vůli a při výměně by se měly měnit obě. Jinak něco vlastní zkuąenosti - pozor při nákupu. Nechal jsem si vnutit ąmejd a jedna se mi potom vytrhla za jízdy z toho kloubu. Je to pěkná rána...
Bylo Citroën Xsara I. 1.4i 55kW, R.I.P.
Nyní Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005
Uživatelský avatar
Killroy
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 18. lis 2007, 13:04
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: Citroën Xsara Picasso 1,6i 70kW, 2005

Příspěvekod Miklásek » sob 26. črc 2008, 14:25

taaakľe verdikt...

Keďľe mi to búchanie nenormálne lezie na nervy, vysadil som auto na penky a hýbal vąetkým moľným... No a predsa sú to tyčky stabilizátorov... Takľe v podelok si idem po MOOG-ové a pohrám sa s tým....
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Příspěvekod robo27 » ned 27. črc 2008, 12:40

No a ktora je dobra znacka? Ak to je aj moj pripad pojdem kupit nove, ale ked uz tak poriadne.
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 363
Registrován: čtv 8. kvě 2008, 17:51
Bydliště: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Příspěvekod divizion » ned 27. črc 2008, 13:53

Ja jsem kupoval nove od Febi
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Miklásek » ned 27. črc 2008, 15:01

robo27 píše:No a ktora je dobra znacka? Ak to je aj moj pripad pojdem kupit nove, ale ked uz tak poriadne.


Uľ spomínané Febi, MOOG, TRW...

Osobne by som nebral Starline a VEMA...
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

a

Příspěvekod Saimon » sob 2. srp 2008, 13:40

Takľe.Taky mi to vydávalo takový zvuky jako kdyľ něco rezonuje.Postupem času a nikomu to nepřeju se dostávám k tomu, ľe to asi bude chtít novou převodovku.Je to nejvíc cítit do plyn. pedálu a do pravé zatáčky.Čím víc se pravá strana prostě odlehčí.Měněna kost loľisko v kole poloosa čepy jsou v pohodě zkusil jsem dát jiný kola a pořád ta rezonance je.Jak kdyby něco vybrovalo.Tak to prej vypadá na tu převodovku.Doufám.Nikdo asi netuąí co je s tím.
Saimon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob 9. čer 2007, 7:26
Bydliště: Domažlice
Vůz: Xsara 1.9 TD 98

Příspěvekod Kvido » sob 2. srp 2008, 16:01

Měnil jsi obě loľiska ? neznamená,ľe jsi vyměnil na pravé straně,ľe to není včudu na té levé,ty vibrace se přenáąejí. Existuje jeątě pomocné loľisko na poloose.
Určitě by stálo za zváľenou to vyzkouąet na sucho,vytipuj si zatáčku a rychlost v které ti to dělá a zkus ji projet na neutrál nebo s proąláplou spojkou a neutrálem,prostě něco,aby jsi si byl jistý,ľe je to převodovkou.
Pokud by to bylo cvakaní nebo vibrace do volantu při rejdu,můľe se jednat i kine»ák.
Poloosa zničená,to by muselo vydávat kovovové velké rány,doslova mlátit,to se mi nezdá. Stálo by za omrknutí i silentbloky na motoru,já měl na převodovce utrľený a vzatáčce to klepkalo,po výměně to ustalo ,ale do pedálu plynu mi přesly vibrace motoru,ale nic tragického,prý je to normální dle Citroënu.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Příspěvekod mio » sob 2. srp 2008, 20:22

Taky si myslim ľe převodovka to asi nebude.Vyskakuje ti některá rychlost ? Jestli ne tak uľ jen loľiska na diferenciálu a ten se ozývá jen v nějakém rozmezí nejčastěji od 90 km/h aľ 130 km/h a zvuk neni drnčivý,těľko se to popisuje je to takové vruuuuuum.........vruuuuuum..........vruuuuum. Jak píąe Kvido silentbloky na motoru.Hlavně ten pod baterkou(na převodovce)stačí aby byl vymačkaný a při naklonění do zatáčky se opře ale uľ mimo gumu,ale o kovové části a začne drnčet ,třeba i krycí plech nad táhly řazení.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1267
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

a

Příspěvekod Saimon » ned 3. srp 2008, 8:16

Zajímaví věci mi sem píąete a určitě to stojí za zváľení.A asi by to i vyąlo levněji.Mám takový pravidlo ľe jakmile je něco dlouho v háji a nemůľe se přijít na to co, tak to bude nějaká prkotina.Ale to vrrruuuummm mi to dělát.Zatím díkes.
Saimon
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: sob 9. čer 2007, 7:26
Bydliště: Domažlice
Vůz: Xsara 1.9 TD 98

Re: a

Příspěvekod robo27 » úte 26. srp 2008, 11:34

Prekontroloval som tycky stabilizatora - prehodil som ich navzajom ale buchanie s pravej strany to nevyriesilo.

Mam novy spodny cap, cap na riadeni vyzera byt v poriadku tak podozrievam tlmice. Tlmic je vyteceny, resp trochu presakuje.

Je mozne ze by takto buchal tlmic? Alebo to bude skorej to horne ulozenie tlmica? Problem je ze nechcem zbytocne kupovat nieco co je v poriadku.

PS: mimochodom na prednych tlmicoch mam znacku peugeot. To asi nebude original diel ale asi to uz niekto menil vsak? A kolko km cca vydrzi tak predny tlmic?

Dakujem

Pekny den
robo27
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 363
Registrován: čtv 8. kvě 2008, 17:51
Bydliště: Kysucké Nové Mesto - Slovenská republika, Valašské Meziríči - Česká republika
Vůz: X1 1,9D DW8 rv 2000, X1 1,9D XUD rv 1998

Příspěvekod Kvido » úte 26. srp 2008, 13:58

Robo27,mnoho řidiču tlumič podceňuje,přitom je stejně důveľitá věc jako dobré brzdy,kup nové brzdy ,ale na vadných tlumičích je ani nepoznáą.
Proto jsi nechej tlumiče otestovat na kolik procent mají účinost a to ľe tam je nápis Peugeot bych se nezatěľoval,protoľe bych tipnul,ľe origo moľná budou,Peugeot je bráąka a má stejné díly jako sestřička Citroën.Pokud je tam náznak oleje,je víc neľ pravděpodobné ,ľe simering netěsní.®ivotnost tlumiče se těľko odhaduje,podle toho jak kdo jezdí,cesty,styl jízdy,náklad,zima a daląí. Takový předpoklad pro výměnu je do 100 tisíc km. Můľeą si i ty otestovat,zapři je o blatník stač auto a pus»,pokud půjde směrem nahóru pozvolně zůstane nahoře pevně stát,mohl by relativně jeątě nějaký pátek vydrľet,pokud se ti jeątě zhoupne nebo i dvakrát,můľes si být jist,ľe jeho ľivotnost je překročená.
Tlumič můľe samozřejmě bouchat také,horní uloľení není věčné.
Začal bych tím,ľe si zajedeą na test tlumičů,moľná i tady na fŕu najdeą pár tipů ,kam nebo na jaký test.
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků