klepání volantu

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

klepání volantu

Příspěvekod birkof.jedoma » stř 12. črc 2006, 18:14

Zdravim vsechny, mam takovej problemek. Poslední dobou, je tomu asi tak mesic, se mi klepe volan kdyz jedu tak tech 100km/h a pri 150km/h se volant klepe docela dost. Cim by to mohlo byt ? Diky za radu.

MAM xsara combi 1,6, 16V, r.v. 2001
birkof.jedoma
 

Příspěvekod Peter » stř 12. črc 2006, 20:09

S najvacsou pravdepodobnostou ti odpadlo nejake olovo (alebo jeho nahrada) z kolesa, ktorym je vyvazene. Viem, ze to nie je zadarmo, ale skus si dat znovu vyvazit kolesa.
Moj znamy, co ma servis mi vravel, ze ak su zle priklepnute zavazia, tak dokazu odpadnut aj po 500 km a potom to trase.

P.S. Ale teoreticky mozes mat chybu aj v niecom inom.
Xsara II break r.v. 2002 (2,0 HDi 80 kW)
Uživatelský avatar
Peter
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: úte 30. kvě 2006, 13:13
Bydliště: Bratislava, SVK

Příspěvekod Sbohem vąem » čtv 13. črc 2006, 8:12

Souhlasím s Petrem,problémy mu?ou dělat i hodně ojeté pneumatiky nebo čep řízení,ale jedná taková otázka,ty jezdí? při dne?ních pokutách a bodovém systému je?tě někde 150 km/h ? Kdy? tohle nebylo(bodový systém) jezdil jsem po na?ich dálnicích i za 200 km/h s Xsarou,teď by mi to za ten adrenalin nestálo,tak bohatý nejsem.
Sbohem vąem
 

Klepání volantu

Příspěvekod celam » pát 14. črc 2006, 12:13

Ho?i mají pravdu, ?e je potřeba nechat přavá?it kola. Pokud to nepomů?e, mů?e být také příčinou homokinetický kloub a to asi bude dra??í. Mů?e být také prasklá man?eta homokinetického kloubu a vytečený olej.
Pokud to tyto dvě věci nebudou ?el bych dále po čepech přední nápravy.

8)
celam
celam
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 86
Registrován: pát 21. dub 2006, 8:48
Bydliště: Hostětín 5, 687 71 Bojkovice

Příspěvekod Sbohem vąem » ned 16. črc 2006, 6:02

Celam !!!
Pod man?etou homokynetického kloubu není olej ,ale mazací tuk a navíc vadný homokynetický kloub pozná? tak,?e dá? plný rejd volantu a začne? se pomalu točit dokolečka na jednu i druhou stranu,pokud ucítí? ,nějaké ?kubání,mlácení,ale spí?e výkyvy ze směru jízdy pak by se mohlo jednat o kyne?ák,je pravda,?e je drahý,je toti? vnitřní a vněj?í,ale porucha kyne?áku je nepravděpodobná,vydr?í docela hodně,ale man?ety skontroluj,zda nejsou prasklé.
Hlídej si sprásné sjí?dění pneumatik ,pokud bys viděl nějaké vy??í opotřebení hrany,pokud nejezdí? zatáčky driftem,mohlo by to taky něco nasvědčovat,(čep,sbíhavost,táhlo stabilizátoru,?patné nafoukání pneu,nebo nevyvá?enost pneu).Musí? začít systém vylučovací metodou.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod pastynko » úte 26. zář 2006, 10:30

Kvido píše:Celam !!!
Pod man?etou homokynetického kloubu není olej ,ale mazací tuk a navíc vadný homokynetický kloub pozná? tak,?e dá? plný rejd volantu a začne? se pomalu točit dokolečka na jednu i druhou stranu,pokud ucítí? ,nějaké ?kubání,mlácení,ale spí?e výkyvy ze směru jízdy pak by se mohlo jednat o kyne?ák,je pravda,?e je drahý,je toti? vnitřní a vněj?í,ale porucha kyne?áku je nepravděpodobná,vydr?í docela hodně,ale man?ety skontroluj,zda nejsou prasklé.
Hlídej si sprásné sjí?dění pneumatik ,pokud bys viděl nějaké vy??í opotřebení hrany,pokud nejezdí? zatáčky driftem,mohlo by to taky něco nasvědčovat,(čep,sbíhavost,táhlo stabilizátoru,?patné nafoukání pneu,nebo nevyvá?enost pneu).Musí? začít systém vylučovací metodou.


a co takto geometria? :roll:

nezobral si nejaku brutalnu jamu, ze by ti to nejak rozhadzalo geometriu?
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Návštěvník » pon 20. lis 2006, 9:48

Měl sem stejnej problém akorát sem ho měl přesně mezi 120-140km/h...
Bylo to kulový čepy-oba!Mám najet 72 tis a stalo to se vsim vsudy asi 2500,-
Návštěvník
 


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků