Brzdy přední, desky kotouče

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Brzdy přední, desky kotouče

Příspěvekod empík » stř 18. kvě 2016, 18:25

Nemám Delphi ani Bosch, ale pred 5 rokmi som menil kompletne všetky kotúče aj segmenty.Kotúče som použil nejaké NoName z AutoKelly, segmenty lepšej kvality, značku si už nepamätám. Mám Breaka predné kotúče 283mm. Urobil som na nich asi 50000 km a ešte stále vyzerajú, že niečo vydržia-opotrebenie je rovnomerné. Môj názor na kotúče je ten, že v terajšej dobe, by ten kus železa už nemal byť problém vyrobiť, dôležitejšie je asi dať dôraz na segmenty. Určite je dôležitý aj štýl jazdy, hlavne ich neprehriať hneď po výmene. :)
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: Brzdy přední, desky kotouče

Příspěvekod MP » stř 18. kvě 2016, 19:09

Jestli ti to bude stačit na těch 50 000 km , tak bych asi nějak neřešil značku . Těch 50 000 km snad vydrží všechny . Jen jde o to jestli to budeš prodávat , aby pak kupující neměl hned počáteční investice do kotoučů a nechtěl po tobě slevu :wink: Ale jestli to vyřadíš z evidence a vyvezeš na sběrnej dvůr , tak je jedno s jakejma kotoučema . Ale na druhou stranu , těch 50 000 km s tím budeš jezdit ty , nebo manželka , tak proč zrovna šetřit na brzdách ...
C5 měla poprvé vyměněný přední kotouče ve 136 000 km než jsem ji koupil , já je pak měnil ve 274 000 km . A zadní byli poprvé vyměněny při 274 000 km !!
Ale jak psal empík : "je dôležitý aj štýl jazdy"
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Brzdy přední, desky kotouče

Příspěvekod jmlcoch » čtv 19. kvě 2016, 12:54

Styl jízdy mám úsporný - pomalé rozjezdy a dojezd na volnoběh, častá "předvídavost"... - jen mi třeba servisák včera večer říkal, že DELPHI vlastně skoro nebrzdí ....
jmlcoch
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1029
Registrován: pát 16. zář 2011, 12:02
Bydliště: Žarošicko
Vůz: xsara picasso 1,6 80kW 2010 a C4 1,4i 16V 65kW 2008

Re: Brzdy přední, desky kotouče

Příspěvekod betom » čtv 19. kvě 2016, 18:58

Brzdy se musí používat přiměřeně. Pokud brzdy málo používáš tak dochází k nadměrné korozi hlavně zadních kotoučů. 8)
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Re: Brzdy přední, desky kotouče

Příspěvekod mio » sob 21. kvě 2016, 9:21

Zdravím, jen přidám zkušenost s ATE power disc.Kotouče svým brzdným účinkem fungují naprosto perfektně. Jen bohužel se mě stalo že asi po 30 000 km (destičky měli ještě dobrých 50%) mě rez vlezla pod drážku v třecí ploše. Kotouče začali vibrovat, opticky na výměnu nebyli.Jen trošku rzi v drážkách. Ze zvědavosti jsem kotouče obrousil a v místě drážky byla rez pod povrchem šíře od 3 do 5 mm. Můj jízdní styl- jezdím rychleji ale bezpečně :D ,ne brzda/plyn. Vůz je denně v provozu, v zimě často hory. ATE skvělé , pro mě ale už bez drážek :D . Na brzdách a pneu bych nešetřil. Dnes už jdou sehnat značkové za velmi slušný peníz. Souhlasím s empik "nepřehřát po výměně" !!
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků