Je to Áčko, nebo ne ?

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Je to kolo do "A" nebo ne ?

ANO
3
27%
NE
8
73%
 
Celkem hlasů : 11

Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Dutch » čtv 4. čer 2009, 20:13

Ahoj, přijde mi, že mám na zadní nápravě pravé kolo do A. Pokusil jsem se to vyfotit, ale moc to nejde. Při přejezdu nerovností není slyšet žádné bouchání, ani vrzání.

Pokud ale zkusím strčit prsty za kolo, tak na levé straně mi přijde, že je víc místa, pokud to zkusím přeměřit s vodováhou, tak je také na levém kole větší odklon.

Přemýšlím jestli to mám takhle nechat dokud náprava nezačně bouchat a vrzat nebo jestli to řešit okamžitou repasí.

pokud máte někdo fotku jak vypadají vaše kola do A, dejte ji prosím sem ať mám srovnání.


Díky za vaše názory.
Grafika1.jpg
Grafika1.jpg (103.63 KiB) Zobrazeno 6213 krát
Grafika2.jpg
Grafika2.jpg (137.06 KiB) Zobrazeno 6213 krát
Xsara Break r.v.98 1.8i Automat :-) - bejvávalo, teď C5
Uživatelský avatar
Dutch
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 12. říj 2006, 21:10
Bydliště: Plzeň

Re: Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Rope » čtv 4. čer 2009, 20:23

no ty fotky nejsou to pravé ořechové, ale nejlepší je geometrie, tam to máš nejjistější
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Hubi » čtv 4. čer 2009, 20:57

Podle mého názoru může také dost klamat nerovný terén či nakloněná rovina. Mě osobně taky občas přijde, že mi zadek Xsarušky sedí, stačí však někdy zastavit jinde a vyoadá to jinak. Takže takhle okem se to asi blbě zjistí. Přesně jak píše Rope, jestli máš podezření na nějaký problém, zajdi na geošku. Já asi preventivně také půjdu a ještě rovnou na test tlumičů, mám takové podezření, že budu mít slabé zadní tlumiče. Tak jsem na to zvědavý.
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Dutch » čtv 4. čer 2009, 22:00

Omlouvam se za fotky, ale je to problem nafotit tak aby to bylo vidět z fotky, když okem je to taky rozdíl malý.

Já na to koukal v garáži, kde mám rovinu a je to pěkně vidět. Přijde mi líto ještě vyhodit oknem cca 400 za geometrii, abych měl jistotu v tom, co si myslim a proto pomalu přemejšlim o tý repasi.

Na druhou stranu, nemám zase zbytečných 6000, tak by mne ještě zajímalo : Je mi jasné, že když s tím budu jezdit dlouho, že se ložisko úplně vydře/rozpadne a bude to jezdit po čepu....ale říkám si...dokud to nebude nějak slyšitelně drhnout, tak by to ještě nemuselo být tak akutní na tu repasi, co myslíte ? ...
Xsara Break r.v.98 1.8i Automat :-) - bejvávalo, teď C5
Uživatelský avatar
Dutch
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 12. říj 2006, 21:10
Bydliště: Plzeň

Re: Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Hubi » čtv 4. čer 2009, 22:15

Jestli nevíš, kdy byla naposledy dělaná geoška, nebo jestli víš, ale už je to dýl, tak 400 za ni nejsou vyhozené peníze z okna, ať už ti podezření potvrdí nebo vyvrátí. Na těch našich silnicích bys ji mohl nechávat dělat stále :D
Obrázek
Citroën Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, r.v. 2001
Peugeot 807, 2.0 HDI 100kW, EXCLUZIVE, r.v. 2007

Citroën Xsara II liftback, 1.6 16V CHRONO, r.v. 2003 - stále u našeho domu, pane říká tatíkovi
Uživatelský avatar
Hubi
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1481
Registrován: úte 3. úno 2009, 16:08
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Vůz: Xsara II break, 1.6 16V EXCLUZIVE, rv. 2001

Re: Je to Áčko, nebo ne ?

Příspěvekod Cvrček » pát 5. čer 2009, 6:31

Opravdu nejlepší a nejjistější je ta geometrie. Letos na konci zimy mi začal zadek povrzávat a taky mi přišlo,že jedno kolo jde do A. Takže jsem se začal smiřovat s tím,že mě čeká cesta do Příbrami na repas. Nakonec mi začalo něco strašně vrzat na přední nápravě a jeden z typů bylo uložení tlumičů,takže jsem zajel na test tlumičů do servisu,jestli jsou ještě dobrý,nebo se budou měnit taky. Nakonec to tím nebylo a přední tlumiče byli i s uložením v pohodě. Problém jsem měl v čepech. Do jednoho se dostal bordel ze silnice a to pak vrzalo. Když jsem nechal vyměnit dolní čepy a čepy řízení,tak mi dělali geometrii a zadek má odklon v mezích tolerance (levé -1°14´ , pravé -1°20´). A pak mi při technický zjistili přirezlej brzdovej zátěžák,díky kterému zadek povrzával. Jediný problém,co nakonec na zadku mám, jsou tlumiče. Vlevo je už na konci své životnosti a zrovna levý kolo mi připadalo,že jde do A. Ono ač nepostřehnutelně to auto totiž stojí trochu šikmo.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001


Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

cron