Stránka 6 z 8

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: stř 16. dub 2014, 19:58
od Zehny
Klobouky u Brna, dělali někomu tam repas?

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 19:02
od jmlcoch
sorry - pořád to nemůžu v žádném vlákně najít... asi přetíženost... prosím tedy o radu zasvěcené :

Jednou někde někdo psal, že zvýší podvozek výměnou silenbloků ze škodovky ... máte nějaké číslo toho silenbloku? Že bych to rovnou vyměnil při té de/montáži nápravy.
Nápravu mi zrepasují a zatížení bývá minimální - 99% jen jedna osoba... takže to nechci řešit přesazováním torzek atd.
Díky !

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 19:55
od vena garážmistr
Nevím jestli na ZN se dá nahrazovat něco součástkami ze škodovky. Ale úspěšně jsem použil gumy na výfuk z felicie na xsarce a na bingu a vícero jiných autech jsem úspěšně nahrazoval ty silntbloky co drží vrchní kryt motoru silenbloky z topení ze Š120. Tak možná jestli jsi se nespletl a nemáš na mysli tuto.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 20:01
od Škopek
Zdravím
Myslím,že to psal Mio,ale kde to už nevím.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 20:02
od jmlcoch
nene, nespletl, někdo tu psal, že to jde zvýšit a) přesazením torzky nebo b) změnou silenbloku + další věci jako přídavné tlumiče pro přetížení atd....

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 20:30
od Fanatik
Když ti budou repasovat nápravu, tak ať ti tu torzku přesadí. 1 zub = 2 cm.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 20:46
od empík
to jmlcoch:
Skôr tam išlo o vypodloženie silentblokov kúskom pásoviny, čím sa zvýši výška auta o hrúbku pásoviny.
to Fanatik:
výška sa zvýši, ale zvýši sa aj tuhosť už aj tak dosť tuhej nápravy aká je u Breakov.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 20:50
od jmlcoch
jj, to jsem potřeboval vědět - díky oběma !
Ty silenbloky měly být stejná varianta jako to vypodložení... prostě silnější silenblok.... ale nevím z čeho to bylo, takže jednodušší varianta :D.

Pokud by se díky přesazení torzek zvýšila tuhost, nechám to raději tak... jak jsem psal, je to převážně pro jednoho člověka s dvěma malými, tj. 50+30 kg .. nebo jeden 80kg :)

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: sob 3. kvě 2014, 21:02
od empík
Kto hľadá-nájde. Pomohol ujo Google. :lol:
http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=5949

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2014, 16:11
od jmlcoch
mio píše:Abych nezapoměl , jěště existuje jedna možnost jak zvednout o nějaký mm zadní nápravu.Buď výměnou zadních silentbloků za vyšší (tušim že tam napasují ze š 120 ,silentblok motoru) nebo podložením silentbloku silnější páskovinou. Jak silnou to záleží na tobě , podle toho o kolik mm to chceš zvednout.Už jsem o tom četl ,tušim na peugeot-clubu.Nehledě na to že ty silentbloky (š 120) jsou tvrdší a plné , a podle mě tím z části odstraníš natáčení zadní nápravy.


Měnil to někdo dle tohoto popisu? Já ano - a teď jsem zjistil, že silenblok original nemá ty šrouby hned naproti sobě ale má je o cca 1cm vedle. Jelikož jsem to nechal předělávat u známého a ten mne k tomu nepustil, nevím, jestli to nějak nahnul nebo tam je vůle při montáži .. že tam třeba není jen desítka díra ale ovál k montáži silenbloku...
Trochu se začínám bát, jestli to nebude dělat potíže....

No a co se týče té podložky-pásovinky - mně už tam nic nevlezlo, protože ten silenblok motoru byl s krátkým šroubem.. možná se dělá více druhů.. nevím.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2014, 19:09
od mio
Při montáži těch š. silentbloků stačí mírně vyklonit.Silentbloky sednou krásně,žádná vůle pak nevznikne.Nic to nedělá,nic deodchází nemáš se čeho bát :D .Těch silentbloků je více druhů výška/tuhost, dokonce jsem narazil i na sportovní (speedpro).Ty silentbolky mají z jedné strany šroub a z druhé je jen asi desítka vnitřní závit.Do vnitřního stačí našroubovat tyčovinu s délkou jakou potřebuješ na podložení.Jen bych to z výškou podložení nepřeháněl.

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2014, 19:56
od jmlcoch
Já to nechal čistě jen na ten silenblok, že kdyby bylo třeba, tak to přizvednu - ale díky repase nebylo třeba - mám 62,5cm vysoko blatník, takže krása a pohoda.. a do zatáček je to sice jasně lepší, ale hlavní důvod bude asi i těmi tlumiči (jeden byl vyteklý)...
Torzky mi dávali při repase na max.....
Tuhost jsem jinou nepocítil.. jen lepší držení v zatáčkách....
:driv:

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2014, 11:38
od Zehny
Zdravím pánové. Tak mám taky auto po repasu zadní nápravy, dělal mi to borec ve Zlíně. Jak jsem dojel domů, nezdála se mi nějak levá strana. Přeměřil jsem to a je o 2 cm nižší než ta pravá :evil: . Tak jsem mu volal a prý je to normální. Máte to někdo taky tak? A dá se to nějak řešit? Díky

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2014, 12:05
od Cvrček
Tohle normální není,že by auto stálo nakřivo. Že by špatně seskládáné a nastavené?

Re: nastaveni zadni napravy

PříspěvekNapsal: pát 30. kvě 2014, 15:44
od jmlcoch
u mne to byl ten zadní tlumič - vyteklý.. tedy dle mého názoru to bylo tím.... ale normální to jistě není...