BRZDY

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: BRZDY

Příspěvekod empík » čtv 19. čer 2014, 17:14

Dosť veľa vecí si robím na aute sám, ale výmena brzdových trubiek a hadíc je výnimka. Môže sa to podariť, ale vätšinou je vždy niečo tak dobre zažraté, že pomôže už len starý dobrý autogén a ten doma nemám. :wink:
Som rád, že ste radi, že som rád...
Uživatelský avatar
empík
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1719
Registrován: čtv 14. dub 2011, 11:23
Bydliště: Revúca, SR
Vůz: Citroen Xsara Break 2.0 HDI - 80kW r.2001

Re: BRZDY

Příspěvekod hitmanous » čtv 19. čer 2014, 18:06

Díky všem za rady.
Radši bych koupil už naohýbaný výrobek (Brzdové potrubí) určený pro moji Xsaru Break 1,9D (51kw). Jen je problém, že na netu jsem žádný nenašel a tak trochu mám respekt i k těm brzdám. Přece jen abych v nějaké kritické příležitosti šlápl na brzdu a ono vše selhalo (prasklo zkorodované potrubí) je hrůzostrašná představa.

Toto to není http://aukro.cz/potrubi-citroen-peugeot-4012-58-i4324812286.html ?
Bohužel nevím, jak vyhledávat podle čísla výrobku - né že mi to vykoupíte:).

PE pytlík je fajn nápad.
Zatím díky všem za tipy
hitmanous
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 18. čer 2014, 18:29
Bydliště: ČR, Praha
Vůz: Xsara Break 1,9D / 51kW / r.v. 2000

Re: BRZDY

Příspěvekod baffy » čtv 19. čer 2014, 18:57

Podla čísla je to pre autá
C4
NEMO OSOBNÍ VOZIDLO
NEMO UŽITKOVÉ VOZIDLO
JUMPER II
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: BRZDY

Příspěvekod PetoKE » úte 9. zář 2014, 21:29

zdravim priatelia, mam deduska picassa 2,0HDI najazdenych 450.000, ale motorovo stale v pohode... ak nieco odchadza tak hluposti- elektrika - napriklad za poslednych 5 rokov: motorcek stieracov, ventilator kurenia, motorcek stahovania okna a take blbosti... takze stale na nom jazdim:)

mam teraz ale jeden problem, nechcem zakladat nove vlakno tak ho pridavam sem...

Po nastartovani mam tvrdu brzdu, akoby nezoplo posilovac... niekedy sa to hned po par sekundach od nastartovania da do poriadku brzda zmäkne a v pohode brzdi..., niekedy az po prejdeni 30-50 metrov, ale niekedy mozno aj viac. Vie niekto poradit v com moze byt chyba? Dakujem
PetoKE
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 23. kvě 2013, 18:11
Bydliště: Košice
Vůz: Citroen Xsara Picasso r.v.2001 2,0HDi

Re: BRZDY

Příspěvekod Kleki » úte 9. zář 2014, 21:59

Skontroluj tesnosť podtlakových hadíc od vákuovej pumpy po posilovač bŕzd.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Re: BRZDY

Příspěvekod PetoKE » úte 9. zář 2014, 22:02

dakujem skusim to preverit
PetoKE
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 23. kvě 2013, 18:11
Bydliště: Košice
Vůz: Citroen Xsara Picasso r.v.2001 2,0HDi

Re: BRZDY

Příspěvekod Indulona » úte 16. zář 2014, 19:00

Dobry den, dnes som riesil problem piskajucich zadnych brzd pri prechode zakrutami.
Po zdvyhnuti kolesa som zistil, ze sa koleso tazko pretaca a platnicky stale suchaju o brzdovy kotuc...( rucnu brzdu som mal povolenu :!: :) )
..je to normalne, alebo mam ist do servisu nech mi roztiahnu piestiky?

Dakujem za radu.
Indulona
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16. zář 2014, 18:54
Bydliště: Trnava
Vůz: Citroen Xsara 1,8 16V 1997

Re: BRZDY

Příspěvekod jmlcoch » úte 16. zář 2014, 19:03

pískání řeším už rok - nejdřív jsem měnil destičky a kotouče, pak lanovody. Pokaždé jsem nechal rozhýbat píst v zadním brzdiči - ale prý je to už tak K.O., že to pomůže chvilku. V CZ je to jeden kus za cca 3000,-Kč, vrakoviště nebrat!
Začalo mi to taky jenom v zatáčkách - dnes to už brzdí skoro nonstop...

Dá se i repasovat, přeházet pár věcí, píst samotný, ... ale ta práce a výsledek nejistý. Já teď čekám na nějakou akci a koupím rovnou oba brzdiče komplet
jmlcoch
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1029
Registrován: pát 16. zář 2011, 12:02
Bydliště: Žarošicko
Vůz: xsara picasso 1,6 80kW 2010 a C4 1,4i 16V 65kW 2008

Re: BRZDY

Příspěvekod Indulona » úte 16. zář 2014, 19:24

Ahaa. Myslel som si, ze to piskanie moze sposobovat hrdza na okrajoch kotuca a po obruseni to trochu prestane.
Takze to bude sposobovat to neustále brzdenie platniciek o kotuc a toho sa uz nezbavým...
Indulona
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 8
Registrován: úte 16. zář 2014, 18:54
Bydliště: Trnava
Vůz: Citroen Xsara 1,8 16V 1997

Re: BRZDY

Příspěvekod athcilp » úte 16. zář 2014, 19:55

Myslím, že výmena lán a lanovodov ručnej brzdy + prečistenie púzdra a pretesnenie piestu, by malo spôsobiť, že brzdy budú ako nové.
Obrázek
Uživatelský avatar
athcilp
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 239
Registrován: stř 9. dub 2014, 20:26
Bydliště: Banská Bystrica, dosť často Revúca.
Vůz: xsara picasso, 2.0 HDI - 66kW, 2001, Peugeot 307SW 2.0 HDI 100kW

Re: BRZDY

Příspěvekod jmlcoch » úte 16. zář 2014, 20:45

vždy záleží na stavu - já taky začal tím "nejlevnějším" - kotouče, destičky, lanovody - teď už nezbývá než to drahé...
A jasně - nejdřív to zkus srazit pilníkem - jestli tam jsou velké hrany... pročistit píst... třeba je ještě ok.., návod tu taky někde je.
jmlcoch
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1029
Registrován: pát 16. zář 2011, 12:02
Bydliště: Žarošicko
Vůz: xsara picasso 1,6 80kW 2010 a C4 1,4i 16V 65kW 2008

Re: BRZDY

Příspěvekod mio » úte 16. zář 2014, 20:56

Já bych vyzkoušel vyměnit i hadičky.Ty taky umí přibrzďovat .....
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: BRZDY

Příspěvekod athcilp » úte 16. zář 2014, 21:02

Obrázek
Uživatelský avatar
athcilp
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 239
Registrován: stř 9. dub 2014, 20:26
Bydliště: Banská Bystrica, dosť často Revúca.
Vůz: xsara picasso, 2.0 HDI - 66kW, 2001, Peugeot 307SW 2.0 HDI 100kW

Re: BRZDY

Příspěvekod vena garážmistr » stř 17. zář 2014, 8:06

Jak píše mio u starších hadiček dochází k tomu že se začnou drolit vevnitř a když se tam udělá taková šupina že přikreje celý průměr hadičky tak to působí jako zpětná klapka. Tudíž zabrzdit můžeš to tlak kapaliny pustí ale už nepustí tlak zpátky aby se bezproblémově odbrzdilo. Bojoval jsem s tím na xsaře co s ní jezdí Engel. Tam se taky špatně odbržďovala ZN a po výměně lanovodů ručky to bylo jen o chloupek lepší a po výměně hadiček mezi karoserii a ZN to bylo dobrý.
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: BRZDY

Příspěvekod betom » stř 17. zář 2014, 9:33

Už jsem tu psal, že stejný problém jsme řešili u bývalého synova WV Golfa. Byla to stářim ucpaná hadička. Po její výměně O.K. Jinak každý rok při výměně kol za zimní kontroluju stav destiček, zdemontuju je, očistím, kluzné plochy (uchycení) potřu měděnou pastou. 8)
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1140
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků