od Kvido » pon 4. led 2010, 7:36
Z prvu mě taky napadly kotouče,ale jak psal marek,jde to jednoduše zjistit,na stránkách prodejců náhradních dílů se dá zjistit kolik mám mít kotouč min a max a posuvkou je změřit,také zastávám názor nestáčet kotouče,je to zbytečné. Napadá mě styl brždění ,Picasso není zrovná lehké auto a ze 130 km/h brzdit razantněji s vyřazenou rychlostí na dejme tomu 50 km/h bez přerušování,je jednoduché dostat kotouče do přehřátí a začnou se lepit,ale vše se dá vysledovat. Zvlněné nebo i přehřáté kotouče,začnou přenášet vibrace do pedálu i do řízení. Rozhodně se nauč podřazovat a odhadovat vzdálenosti,mnohdy už to mám tak spočítané,že když vyřadím vím kam dojedu a nebo dojíždím auto a podřazováním a bržděním motorem spomalím na jeho rychlost,samo né zcela vždy.
Z počátku se dá letmým okem orientovat podle otáčkoměru,ale nejsem si jist zda Picasso má otáčkoměr....
Pokud ani jedna možnost není správná napadá mě tlumič,který ve vyžší rychlosti a při brždění může začít poskakovat,ale i to se dá zjistit prohlédnutím pístnice jestli není kolem olej a kontrolou pneumatiky jestli není poskákaná a nemá plošky. Záleží opravdu o jaký zvuk se jedná jestli kovový nebo tlumený pryžový,klepající,cinkajíci,vrzající a zhruba odkud jde.
Souhlasím s Viteon najdi jiný servis,který se nebojí špinavé práce,tohle je nesmysl čekat na něco,pokud si přeješ ,aby ti to zkontrolavali,tak by to měli udělat.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019