servo řízení

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: servo řízení

Příspěvekod ludweek » stř 1. črc 2015, 6:02

2 Driversk: ano, to je to kurvitko :D mas SZ
ludweek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte 3. bře 2015, 7:51
Bydliště: Dubnany
Vůz: Xsara break 1.6 16V LPG

Utíká olej posilovače řízení

Příspěvekod medvid » ned 13. zář 2015, 14:49

Začalo to na jaře dolil jsem a do teď nic neunikalo.
Včera jsem dolil olej a dneska bylo zase prázdno.

Nevíte kde by to mohlo utíkat ?

Xsara break 1.6 16V + LPG
medvid
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned 8. led 2012, 1:09
Bydliště: F-M/Brno
Vůz: Xsara 1.6 16v LPG

Re: servo řízení

Příspěvekod Rope » pon 14. zář 2015, 8:37

Přes řízení, přes čerpadlo,přes snímač tlaku.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: servo řízení

Příspěvekod SGOC » čtv 3. pro 2015, 16:46

Uz delsi dobu mi auto tahne trochu do leva, respektive za jizdy rovne kdyz pustim volant tak se asi o 5minut (myslim uhel jako na hodinach) pootoci a auto po 50metrch je v protismeru. A tocit do prava jde o neco huř nez do leva. myslel jsem na loziska v miskach tlumicu, dal jsem novy,prosel vsechny cepy a silentbloky, udelal geometrii, ale je to stejny.Tak uz zbejva jedine servo,nebo ne? mate podobnou zkusenost?
Uživatelský avatar
SGOC
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 8. led 2009, 18:42
Bydliště: Nymburk
Vůz: Xsara I coupe 99´ 1.8i 66kW

Re: servo řízení

Příspěvekod filipxec » pát 12. úno 2016, 10:39

Ahoj všem, budu rád za každý tip, který povede k řešení :-)
Mám Xsaru 1.4i 55kW KFX. A auto/motor při otočení volantem chcípne nebo se přidusí. Po nastartování stačí nepatrný pohyb volantem, aby šlo servo do záběru a motor zhasne. Pokud dám motor na prázdno do otáček (2.500 ot/min napriklad) a tocim az na doraz, tak po pušteni volantu se otacky zvednou o cca 700, aniz bych pohnul plynovým pedálem. Za jízdy auto po otocení volantem (zatoceni) pod plynem v záběru cuká a rucicka otackomeru prudce pada dolu (neadekvatne ke skutecnym otackam), pri jizde z kopce a brzdeni motorem (zavreny plynový pedal, potazmo skrtici klapka) pokles otacek na otackomeru o cca 1000 (typicky pri 80km/h a 5.stupni ze cca 2000 ot/min na 1000 ot/min, nic necuka, motor se toci stale stejne, pocit, ze slysim, jako by strelilo neznatelne do vyfuku nebo sani), a posledni, kdyz jedu setrvacnosti a mam vyrazeno a zatocim, motor zhasne. Rozjezd s rovne natocenymi koly je OK, pokusím-li se o to samé s otoceným volantem, auto skace jak jelen a vypada to, ze mam prave prvni vyucovaci hodinu v autoskole :-)
Co jsem udelal (než jsem takhle krasne odpozoroval, co to dělá):
vyměnil svíčky (už bylo potřeba, byly tam cca 80 tisic, auto obecne jede líp)
vyčistil skrtící klapku
Co chci udělat:
vyndat čidlo otáček na setrvačníku a vyčistit, změřit
podívat se na čidlo tlaku na potrubí serva (změřit jeho odpor, připadne, zda meni napeti pri otaceni volantem, odpojit a pozorovat, co se deje)
Nemáte někdo zkušenost s touto závadou?
Díky za rady, pomoc.


Tak jsem se tomu o víkendu trochu věnoval. Udělal jsem několik úkonu dohromady, což vím, že se nemá, protože příště zase člověk nebude vědět, čím to bylo. Ale bylo to jednoduché.
1) vyndal jsem čidlo otáček na setrvačníku, vyčistil benzínem, mazadlem WD40, prostříkl kontakty (na čidle byl jakystakys nanost oteru
2) vyčistil kontakty na čidle tlaku od serva, prostříkl mazadlem
a pak jsme udělal to, že jsem otevřel nádobku oleje serva, abych se podíval, jak olej vypadá, zda je pořád červený, je ho tam dost, jak voní, zda není špinavý a čas ho vyměnit. Olej je relativně čistý, voní olejem, jak má, je vazky, hladky bez necistot. Duvod, proc to sem pisu je ten, ze nadobka nesla otevrit. Musel jsem ji otevirat sikovkama. Pšouklo to jako sterilovane okurky. Zda se, ze tam byl podtlak. Nevim, jestli to ma vliv na funkci. Radsi to sem pisu, kdyby mel nekdo obdobny problem. Mam totiz pocit, ze servo neni ted tak hlasite pri otaceni volantem, myslim tim, ze neslysim toak intenzivne, jak se preliva kapalina, jak se oteviraji pistky.
Zdar vsem citorenarum :-)

Jinak jsem ujel ted do prace cca 35km a auto jde jak za mlada :-) Mimochodem, jezdíme cela rodina na LPG, tak kdyby měl někdo potíž s plynem, rád poradím a pomohu.
Naposledy upravil filipxec dne pon 15. úno 2016, 8:26, celkově upraveno 1
CITROËN XANTIA 2.0i16V
CITROËN EVASION 2.0TCT
CITROËN C5 3.0V6 24V
CITROËN XSARA 1.4i
filipxec
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 12. úno 2016, 10:11
Bydliště: Beroun
Vůz: CITROËN XANTIA 2.0i16V XSARA 1.4i C5 3.0V6 24V

Re: servo řízení

Příspěvekod baffy » pát 12. úno 2016, 10:50

Povedal by som že jedno vlákno stačí ,prečo tá duplicita?
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Příspěvekod filipxec » pát 12. úno 2016, 11:17

Asi mám pocit, že si to bude mít šanci vidět víc lidí. Popravdě jsem trošku zoufalej. Přečetl jsem na netu kdeco, ale odpověď nenašel. A je mi jasný, že ta odpověď tam třeba někde je, ale ja nemam sanci to najit. Je to jako vesmír :-)
CITROËN XANTIA 2.0i16V
CITROËN EVASION 2.0TCT
CITROËN C5 3.0V6 24V
CITROËN XSARA 1.4i
filipxec
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 12. úno 2016, 10:11
Bydliště: Beroun
Vůz: CITROËN XANTIA 2.0i16V XSARA 1.4i C5 3.0V6 24V

Posilňovač riadenia

Příspěvekod Mei » pon 18. črc 2016, 14:06

Zdravím všetkých, ťažko sa mi točí s volantom, vydáva to príšerný zvuk, pozerala som na nádržky s kvapalinou, je tesne pod minimom. Poradí mi niekto?
Mei
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 18. črc 2016, 9:12
Bydliště: Senec
Vůz: Citroen xsara picaso, diesel

Re: servo řízení

Příspěvekod baffy » stř 20. črc 2016, 10:46

Ako je na tom nádržka s olejom ,je ho tam dostatok ,akú to má farbu? Ak je to tmavej farby respektíve čierne ,je potrebné ho vymeniť. Možno by pomohla diagnostika ,pozrieť tlak v systéme .Je tam toho viac ,takže ťažko povedať presnú príčinu. Čo sa týka príšerného zvuku ,tak niečo podobné riešila výmena remenice. Nepíšeš akú máš motorizáciu a ani ročník auta,ťažko sa radí :D
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Příspěvekod long.michael » pát 18. lis 2016, 11:40

zdravím má tu někdo přehled prosím jestli je rozdíl mezi servo čerpadlem z dizel a benzín.Na vrakovištích maj hlavně benzín jde mi to aby šel dát do dizlového motoru třba z benzínového motoru převážně sou na vrakáčích 1,8 benzín.díky za informaci.
long.michael
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 13. lis 2016, 12:50
Bydliště: Bavorov
Vůz: Citroen xsara 1.9.D

Re: servo řízení

Příspěvekod zlj » pát 18. lis 2016, 11:54

To lze celkem přesně zjistit podle VIN auta.Dej sem vin tvého auta a vin auta ze kterého servo chceš a zjistíme to.
Uživatelský avatar
zlj
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 392
Registrován: pát 25. pro 2009, 21:50
Bydliště: Pacovsko
Vůz: citroen xsara 1.4i benzín 2002 a C3 1.4HDI 2007

Re: servo řízení

Příspěvekod baffy » pát 18. lis 2016, 16:52

Podla tohoto tu:
Při volnoběžných otáčkách :
Tlak je mezi 75 bar a 85 bar (motory TU)
Tlak je mezi 95 bar a 105 bar (všechny typy motorů mimo TU) , by som povedal ,že nejaké rozdiely tam budú.Objednévacie čísla sú tiež rozdielne. Otázkou zostáva fakt ,či je to problém alebo nie.
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Re: servo řízení

Příspěvekod long.michael » sob 19. lis 2016, 8:22

VF7N2WJYB73262536.Vin jen mě zajíma zda by to šlo použít třeba z benzínu ty sou dostupné.podle udajů co je tu uváděn podle barů by to možná šlo tam jde asi jen o to jastli je stejné uchycení a řemenice.
Nebo případně zda co tam použito jako těsnění u řemenice čerpadla to by možná šlo přetěsnit,Stále se na něco vyptávám tak je to pro mě nová hračka na které se vše sype celou dobu jsem dělal jen škodovky tak musim zbírat o tomhle informace.Tak se na mě nezlobte že stále s něčím otravuji ale vzhledem k tomu kde bydlím a dostupnosti spolehlivých servisů si raděj dělám všechny opravy svépomocí.než si to nechat skurvit auto a ještě za to za to zaplatit to si to raděj zjistim jak to jde a udělám sám.
long.michael
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 13. lis 2016, 12:50
Bydliště: Bavorov
Vůz: Citroen xsara 1.9.D

Re: servo řízení

Příspěvekod romanganz » čtv 9. úno 2017, 18:24

Lze namontovat řízení ze Xsary N1 do Xsary N2?
romanganz
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned 27. bře 2011, 11:41
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Xsara II - combi, 1997ccm HDI, diesel, 2001

Re: servo řízení

Příspěvekod baffy » čtv 9. úno 2017, 20:52

Trošku málo informácií ,rovnaká motorizácia ,rovnaký ročník ,alebo......
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

PředchozíDalší

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků