stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Cvrček » sob 8. kvě 2010, 22:51

Je to rok,co jsem to s kamarádem dělal. A tak jsem se na to podíval na Citroen servisu,podle tvého motoru. A vyplivlo mi to tohle:
Obrázek

Takže máš pravdu. Matička je dole. A hlava šroubu u svodů (Tohle mi už vypadlo z paměti. Ale je to stejné jako u Turbonafťáka). Tu hlavu jsme chytali stranovým,nebo očkovým klíčem. Nejhorší to bylo po jedenácti letech "urvat",jak to bylo zakouslí. A jestli se vejdeš se sikovkama? Tak to ti nevím,ale já byl rád za to,že jsem tam nacpal ruce s klíčem,ale to bylo u 1,9TD,možná u benzínu tam budeš mít více místa.

Jinak se tady už někde výměna katu na 1,9TD probírala a někdo (myslím,že to byl Mio) psal,že je lepší to mít přizvednuté jen kousíček nad zemí,aby jsi se pod to dostal vleže a že to jde i v jednom.
No a v případě,že by jsi serval nějaký ten šroub,tak jsem se koukal,že upevňovací sada (na obr. je to č.11) stojí v Citroenu 577,-Kč.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Marek » ned 9. kvě 2010, 9:54

Děkuji za krásný nákres, doufám, že ta šestihraná hlava tam bude. Očkový klíč by tam měl mít dost místa. Budu to dělat zpod auta, velký zvedák ani rampu nemám k dispozici. Hlavně, abych to dostal ven, šroub bych nahradil (v ideálním případě nerezovým s kontramatkou).
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Hrnča » ned 9. kvě 2010, 9:56

Když jsem já měnil výfuk, tak pomohlo před demontáží prostříknout nějakým uvolňovacím sprejem. Nebylo to kdovíjak dlouho dopředu, ale myslím si, že to pomohlo. No a při zpětné montáži doporučiju namazat grafitovou vazelínou...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Marek » úte 11. kvě 2010, 21:46

Sprej nebo brzdová kapalina určitě pomůžou, ale nejsem si jistý, jestli je dobré dávat grafitku, přece jen tuk se zapeče, ale možná to nevadí. Na tyhle spoje jsem dával grafit tak, že jsem závit šroubu začáral tesařskou tužkou a grafit zůstal v závitu.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Kvido » stř 12. kvě 2010, 12:36

I já bych doporučil grafitovou vazelínu při zpětné montáži,tuk se vypeče,ale grafit zůstane i při vysokých teplotách.
Dobrý uvolňovač rzi je i nafta ,ale pokud tam není vidět ani závit,tak jedině flexa.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: stredny tlmic vyfuku / katalyzator

Příspěvekod Kleki » stř 12. kvě 2010, 20:01

Ja používam vazelínu s obsahom medi a zatiaľ sa mi to osvedčilo a nie len na výfuku.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)
Uživatelský avatar
Kleki
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1229
Registrován: ned 26. říj 2008, 14:24
Bydliště: Slovakia , Kováčová
Vůz: Citroen C5 Break 2,0HDI 100kW(EX Xsara break 1.9 TD r.1999, Xsara break 2.0HDI/80kW r.2002)

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník