Riadenie ( řízení )

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod Rope » sob 25. led 2014, 15:07

pokud měnili kulak, tak se mohlo stat ze tam dali delši šroub a o něj se to chyta.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod mio » sob 25. led 2014, 16:46

To může být miska na pružině ( horní uložení).Je v ní ložisko , to může být KO. Pak řízení přeskakuje popř. táhne k jedné straně.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod rosta12345 » pon 27. led 2014, 19:49

taky mě napadlo ložisku uložení tlumiče
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod Seldi » pon 27. led 2014, 19:58

Jojo bude to nejspíš uložení tlumiče, protože dneska jsem parkoval a při plnej rejdu už v něm louplo.
Seldi
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát 1. črc 2011, 17:38
Bydliště: Tábor
Vůz: Xsara Picasso 2.0HDi,2001

axiální táhlo řízení

Příspěvekod Josef Vokal » pon 27. dub 2015, 18:11

Ahoj všichni.Zjistil jsem vůli na axiálním táhle řízení,strana u spolujezdce.Měnil jste ho už někdy někdo přímo na autě?Povolím to bez spešl klíče?Díky moc za info,nebo případnou radu.
Josef Vokal
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 6. čer 2008, 13:16
Bydliště: Kolín
Vůz: citroen xsara break 2.0HDI 66kw 2001

Re: axiální táhlo řízení

Příspěvekod korimi » pon 27. dub 2015, 20:22

Vetsinou se to meni na aute, a mel bys to povolit sykovkama
Zlaty PSA :-)
Potřebujete-li radu či pomoc nebojte se mne oslovit, rád poradím :-)
Uživatelský avatar
korimi
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: ned 8. úno 2015, 23:43
Bydliště: Jičín
Vůz: Peugeot 405 Break II 1,8 benzin (ex: Xsara Break 2,0hdi 66kW 2000)

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod mio » úte 28. dub 2015, 16:59

Já používám menší hasák (např. Lidl).Sikama to nedám.Jen nejprve pečlivě změř vzdálenost mezi čepem a tyčí. Aby jsi pak měl kola alspoň trošku rovně.Pak samozřejmě raději sbíhavost.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod Josef Vokal » úte 28. dub 2015, 17:55

Díky moc za rady.Ještě jenom se chci zeptat,když to povolujete hasákem nebo sykama,jestli přidržujete proti něčím hřeben řízení,nebo vemete jenom za to táhlo.Jde mi o to,aby nezačalo řízení blbě těsnit.Jinak děkuji adminovi za přesunutí příspěvku. :wink:

-- přidáno úte dub 28, 2015 5:55 pm --
Josef Vokal
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 6. čer 2008, 13:16
Bydliště: Kolín
Vůz: citroen xsara break 2.0HDI 66kw 2001

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod mio » úte 28. dub 2015, 18:37

Hřídel (hřeben) by měl být na každém konci upravený na klíč (mám pocit 16 ,úzký klíč :D ).Vždy si hřídel (hřeben) posunu aby byla co nejvíce zasunutá v "pouzdře" řízení kam až to jde.Pak samozřejmě méně pruží a přenos síly k povolení je větší.
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Re: Riadenie ( řízení )

Příspěvekod Josef Vokal » stř 20. kvě 2015, 16:24

Ahoj.Tak axiální táhla úspěšně vyměněna.Šlo to nakonec sikovkama.Klepání volantu se ztratilo.Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc. Když hejbu volantem rychle tam a zpět, je nepatrná vůle v zubech hřebenu.Víc je znát při nastartovaném motoru při sepnutém servu.Nešla by ta vůle odstranit přitažením převodky,jako to jde u některých jiných aut.Případně kde?U C5 jsem někde četl, že to taky jde.Díky.
Josef Vokal
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 6. čer 2008, 13:16
Bydliště: Kolín
Vůz: citroen xsara break 2.0HDI 66kw 2001

Předchozí

Zpět na Podvozek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků