Stránka 5 z 5

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: sob 25. led 2014, 15:07
od Rope
pokud měnili kulak, tak se mohlo stat ze tam dali delši šroub a o něj se to chyta.

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: sob 25. led 2014, 16:46
od mio
To může být miska na pružině ( horní uložení).Je v ní ložisko , to může být KO. Pak řízení přeskakuje popř. táhne k jedné straně.

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: pon 27. led 2014, 19:49
od rosta12345
taky mě napadlo ložisku uložení tlumiče

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: pon 27. led 2014, 19:58
od Seldi
Jojo bude to nejspíš uložení tlumiče, protože dneska jsem parkoval a při plnej rejdu už v něm louplo.

axiální táhlo řízení

PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015, 18:11
od Josef Vokal
Ahoj všichni.Zjistil jsem vůli na axiálním táhle řízení,strana u spolujezdce.Měnil jste ho už někdy někdo přímo na autě?Povolím to bez spešl klíče?Díky moc za info,nebo případnou radu.

Re: axiální táhlo řízení

PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015, 20:22
od korimi
Vetsinou se to meni na aute, a mel bys to povolit sykovkama

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: úte 28. dub 2015, 16:59
od mio
Já používám menší hasák (např. Lidl).Sikama to nedám.Jen nejprve pečlivě změř vzdálenost mezi čepem a tyčí. Aby jsi pak měl kola alspoň trošku rovně.Pak samozřejmě raději sbíhavost.

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: úte 28. dub 2015, 17:55
od Josef Vokal
Díky moc za rady.Ještě jenom se chci zeptat,když to povolujete hasákem nebo sykama,jestli přidržujete proti něčím hřeben řízení,nebo vemete jenom za to táhlo.Jde mi o to,aby nezačalo řízení blbě těsnit.Jinak děkuji adminovi za přesunutí příspěvku. :wink:

-- přidáno úte dub 28, 2015 5:55 pm --

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: úte 28. dub 2015, 18:37
od mio
Hřídel (hřeben) by měl být na každém konci upravený na klíč (mám pocit 16 ,úzký klíč :D ).Vždy si hřídel (hřeben) posunu aby byla co nejvíce zasunutá v "pouzdře" řízení kam až to jde.Pak samozřejmě méně pruží a přenos síly k povolení je větší.

Re: Riadenie ( řízení )

PříspěvekNapsal: stř 20. kvě 2015, 16:24
od Josef Vokal
Ahoj.Tak axiální táhla úspěšně vyměněna.Šlo to nakonec sikovkama.Klepání volantu se ztratilo.Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc. Když hejbu volantem rychle tam a zpět, je nepatrná vůle v zubech hřebenu.Víc je znát při nastartovaném motoru při sepnutém servu.Nešla by ta vůle odstranit přitažením převodky,jako to jde u některých jiných aut.Případně kde?U C5 jsem někde četl, že to taky jde.Díky.